Mobistar orderbevestiging ZA 28 sept (iPhone 5) discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) En nu nog graaaaag een zwarte 64 g...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En nu nog graaaaag een zwarte 64 g
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
spelen jullie op meerdere paarden?
|
|
|||
|
|||
Yep, Belcompany en Mobistar
|
|
||||
|
||||
Ik niet, maar ik heb wel uitgekeken naar een Mobistar Center dat van Mobistar zelf is en geen franchisewinkel. Ik heb daar 3 reservaties geplaatst (laatste op 29 september) en morgen mag ik de laatste iPhone gaan ophalen.
Wachttijd was dus twee weken. |
|
|||
|
|||
hoe kun je weten of de winkel van hun zelf is of van een francisenemer ?
|
|
|||
|
|||
Iemand een witte of zwarte iPhone 5 (16 gig)? Ben van West-Vlaanderen en kan er meteen omkomen. PM of laat iets weten via dit forum.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op donderdag ook mijn mailtje gekregen dat ik mijn reservatie vanaf vrijdag kon afhalen. Onderweg naar huis de donderdag kreeg ik een telefoontje van mijn Mobistar center dat mijn iphone aangekomen was en dat ik hem kon afhalen Dus ik had hem een dagje vroeger dan wat er op de mail stond
Iswap 14/09 - 32gb wit. Gewoon een grote vernieuwing voor mij aangezien ik van een 3gs kom |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf 3,5 jaar overleefd met een 3G. Mijn iPhone 5 zal dus echt een immens verschil zijn.
|
|
||||
|
||||
heb vandaag toch nog iswap gedaan, vermits ze bij vdb nog steeds van niks weten en ik toch in de buurt van mobistar center was
toch hoop ik stiekem da vdb sneller kan leveren, ben niet zo'n fan van mobistar |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik baseer me op de levertijd van Apple.be. Bij mij vanaf 23/10 |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
MA 15-10 Mobistar laat het volgende weten via facebook:
normaal gezien mogen jullie opnieuw op donderdag (goed nieuws) of vrijdag (nog even geduld) mailtjes ontvangen. De iPhones liggen dan waarschijnlijk vrijdag/zaterdag in de Mobistar Centers! Ze laten ook weten dat er veel 16GB (Zwart) modellen binnen zijn gekomen. 64GB zwart zijn er ook maar weinig. De overige modellen zijn schaars! Nu maar hopen dat ik Donderdag een emailtje in mijn postbus heb . Update: Het mobistar centre waar ik de iswap gedaan heb krijgt morgen weer een nieuwe levering binnen
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5 Laatst gewijzigd door dtroxx; 17-10-12 om 13:35. |
|
|||
|
|||
En ook op Twitter bevestigen dat er 3008 mails verzonden zijn. Nu maar hopen dat er eindelijk eentje voor mij bijzit
https://twitter.com/mobistarnl/status/258855517026390016 |
|
|||
|
|||
Heb net mn mailtje gehad. Mag het toestel zaterdag gaan afhalen.
16GB Zwart. iSwap gedaan op 2 oktober in MC Wilrijk |
|
||||
|
||||
Hier nog altijd geen email ik heb mijn iswap gedaan op 24 september man man man.
Als ik er nu weer niet bij zit dan kunnen ze echt de boom in hoor. Had een iphone 5 16gb besteld ****ERS!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Tot welk uur kan er vandaag een "goed nieuws" mailtje binnenkomen van Mobistar??
|
|
|||
|
|||
Ow erg voor je. Zeker als ik zie dat ik exact hetzelfde toestel als jou heb, maar een week later pas mn iSwap gedaan heb
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik snap echt niet hoe ze die iswap doen hoor eigenlijk klopt dat niet toch? Mijn vriendin loopt hier al een week met haar witten 16gb rond te huppelen. We hebben hem toen samen gedaan bij mobistar dusja gewoon bad luck. In ieder geval veel plezier met je toestel, het is zeker de moeite waard |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 besteld bij Vodafone Shop. Wat is jou gratis product op de orderbevestiging? | Leonk | Vodafone | 0 | 11-01-11 12:54 |
Nieuwe iPod vanaf 7 sept ? | Lancia | Archief | 7 | 20-09-09 14:58 |
waarschijnlijk 15 sept in turkije | ipodpino | Archief | 15 | 20-09-08 03:19 |
Gerucht ; iPhone vanaf 1 sept simlockvrij | umpire | Archief | 41 | 15-09-08 23:37 |
|
|