[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat heb ik idd al gedaan, van 345 naar 347 ofzo. En ja, dat werkt gewoon....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat heb ik idd al gedaan, van 345 naar 347 ofzo. En ja, dat werkt gewoon.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mooi dan weet ik het zeker dat ik gewoon in belgie ga halen
|
|
|||
|
|||
Ik sta inmiddels op de wachtlijst voor de witte 16gig bij de winkel in Turnhout ! Erg vriendelijk e-mail contact en ik mag ter controle mijn sim kaart in het demo model uitproberen ! Nu maar wachten op een mail wanneer ze hem binnen hebben.
|
|
|||
|
|||
Wat is hun email ?
|
|
||||
|
||||
...ivm prive redenen bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door dtroxx; 18-07-08 om 12:57. |
|
|||
|
|||
Verwijderd omdat de betreffende zaak het wellicht iets TE druk krijgt...en ik wil geen reclame maken oid.
Laatst gewijzigd door Neworder78; 18-07-08 om 14:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maes nv • winkels
Kijk zelf even |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je een belgische iphone restored of upgrade in nederland, blijft deze dan unlocked?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Deploy heeft hem uit een winkel in Mol, is dus wel een andere winkel ! |
|
||||
|
||||
Maar de winkel maakt niet uit op het soort iPhone wat je koopt hoor.
Hij is officieel unlocked. Of je hem nu restored/upgrade/of whatever. HIJ BLIJFT SIM-UNLOCKED. Zo moeilijk is het toch ook allemaal niet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
anders is het een dure crash... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dank voor de snelle reactie, op naar belgie... max out the company creditcard! |
|
|||
|
|||
Oftewel: een Belgische Iphone kun je gewoon gebruiken met een NLD sim kaart + thuis upgraden zonder enige moeite. Hopelijk nu voor iedereen duidelijk
Wanneer ik die van mij binnen heb dan zal ik anders nog wel wat fototjes posten dat het werkt... |
|
|||
|
|||
iPhone laten reserveren bij maesnv in Turnhout Ben benieuwd wanneer hij binnen is.
Laatst gewijzigd door gertjanb; 18-07-08 om 16:54. |
|
|||
|
|||
Ook geresveerd in Turnhout, het is even rijden maar hoop dat hij snel komt!!
|
|
|||
|
|||
Heb Maes een mail gestuurd maar niks terug ontvangen waar reseveren jullie ?
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim | timarea51 | Unlock | 5 | 20-01-11 23:03 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Nederlandse Sim , Independence 1.4? | Rodi-3000 | Unlock [archief] | 4 | 19-03-08 18:01 |
|
|