[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm oke maar hoe moet je ze dan betalen? internet bankieren of wat hebben ze in gedachten?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hmm oke maar hoe moet je ze dan betalen? internet bankieren of wat hebben ze in gedachten?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
overschrijving op hun bankrekening.
Dus ja via internet bankieren |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet hoe ze het bij Lab9 doen maar dat is meestal de manier waarop een internationale overschrijving (enige verschil met overmaken binnen Nederland is dat het wat langer duurt, +- 3 dagen )plaatsvindt. Succes ermee. Laatst gewijzigd door Knidreeg; 01-08-08 om 00:03. |
|
|||
|
|||
Heb alleen vermeld dat ik in Nederland woonde, niet waar ik precies woon.. Woon in Noordwijk aan de kust, maar erg apart dat ze verschillende prijzen hanteren!
|
|
|||
|
|||
misschien meer vraag of gaan ze van het duurst uit ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat Mobistar wil bereiken is duurzame klantenbinding (resultaat => afsluiten van abonnementen). Aan al die Nederlandse "eens en nooit weer" klanten hebben ze in dat geval niks. Ondertussen wordt de groep prospects met een negatieve merkbelevenis steeds groter, naar mate er meer iphones "weggekaapt" worden door Nederlandse klanten: Voor iedere Nederlander die een iPhone koopt, wordt er een Belg teleurgesteld. Waarschijnlijk dat een Belgische klant er ook zwaarder aan tilt als er geen iPhones zijn daar, dan dat wij dat doen. Waarom denk je dat ze in de Mobistar centres dat verhaal moeten rondlullen van dat het hier niet zou werken? Ze hebben echt geen buitenlandse klanten nodig om aan hun verkopen te komen, en aan Belgische klanten hebben ze gewoon veel meer. En daar komt niks emotioneels bij kijken, gewoon puur zakelijk Laatst gewijzigd door Sl4sh; 01-08-08 om 16:09. |
|
|||
|
|||
exactly.....
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
da's ook waar... ik denk dat de schaarste nog een maandje aanhoudt... wel ***** om niet te weten wanneer die dingen binnenkomen, kan 1 week zijn of 3 weken...
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem eindelijk! Vrijdag opgehaald in Maesnv in Turnhout. Heb hem zelf geactiveerd met mij KPN hi sim kaart, geen enkel probleem! Aanzetten en werken! Wat een top apparaat
|
|
||||
|
||||
weet jij nog als hoeveelste je op de lijst stond
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mag ik vragen welke iPhone jij hebt? Ik sta namelijk sinds ongeveer 15 juli bij Maesnv in Turnhout op de wachtlijst voor een 16GB Black, maar heb 'm nog steeds niet Meen ergens anders trouwens gelezen te hebben dat je bij Maesnv in Herental op de lijst stond? groeten stijn |
|
|||
|
|||
Heb uit betrouwbare bron gehoord dat de krappe leveringen van Apple 8 weken in beslag neemt, daarna zal in alle winkel voldoende voorraad beschikbaar zijn.
En in december komt pas de eerste prijsverlaging vanwege de komst van de 32 gig voor de kerst.. |
|
||||
|
||||
mobistar shop in knokke heb 3dagen moeten wachten maar kennelijk wilt niemand daar naartoe gaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je tip wel in overweging genomen maar Knokke zit volgens mij echt op een rot plek voor mensen die uit Nederland moeten komen, tenzij je woonachtig in Zeeland bent . |
|
|||
|
|||
@stijn ik heb de 8 gig. 17 juli had ik gemaild. Ik stond (door een foutje) idd bij Herentals op de lijst, alleen waren ze zo vriendelijk om mijn iPhone naar Turnhout door te sturen
|
|
|||
|
|||
ah ok, 8 Gb, dan snap ik het veel plezier ermee!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim | timarea51 | Unlock | 5 | 20-01-11 23:03 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Nederlandse Sim , Independence 1.4? | Rodi-3000 | Unlock [archief] | 4 | 19-03-08 18:01 |
|
|