//

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm oke maar hoe moet je ze dan betalen? internet bankieren of wat hebben ze in gedachten?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 31-07-08, 23:52
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Hmm oke maar hoe moet je ze dan betalen? internet bankieren of wat hebben ze in gedachten?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 31-07-08, 23:58
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

overschrijving op hun bankrekening.
Dus ja via internet bankieren
  #243  
Oud 01-08-08, 00:00
Knidreeg Knidreeg is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Knidreeg
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chakir Bekijk bericht
Hmm oke maar hoe moet je ze dan betalen? internet bankieren of wat hebben ze in gedachten?
Ik neem aan dat ze je via de mail gewoon een IBAN en BIC nummer sturen? Je kan dan inderdaad via internet bankieren het geld overmaken. Heb je geen internet bankieren kan je natuurlijk altijd nog naar het postkantoor of naar de bank waar je bij zit..

Ik weet niet hoe ze het bij Lab9 doen maar dat is meestal de manier waarop een internationale overschrijving (enige verschil met overmaken binnen Nederland is dat het wat langer duurt, +- 3 dagen )plaatsvindt.

Succes ermee.

Laatst gewijzigd door Knidreeg; 01-08-08 om 00:03.
  #244  
Oud 01-08-08, 00:21
lpetersen lpetersen is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SnakeNL Bekijk bericht
Je moet ze emailen.
Het kost mij maar 50 euro weet niet of je meer in het noorden woont want bij mij gingen ze uitrekenen hoeveel het ging kosten.
(Almere btw)
Heb alleen vermeld dat ik in Nederland woonde, niet waar ik precies woon.. Woon in Noordwijk aan de kust, maar erg apart dat ze verschillende prijzen hanteren!
  #245  
Oud 01-08-08, 00:35
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

misschien meer vraag of gaan ze van het duurst uit ?
  #246  
Oud 01-08-08, 00:38
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chakir Bekijk bericht
Hmmm en hoe moet je dat dan aangeven ik zie nergens op hun site dat je hem kunt bestellen of wat dan ook.
Volgens mij staat er groot voorop de site, Reserveer Nu?
  #247  
Oud 01-08-08, 16:06
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freepo Bekijk bericht
Oh ja? Volgens mij zullen die ook maar wat blij zijn. Uiteindelijk interesseert het Apple geen bips aan wie ze verkocht worden, als er maar omzet gedaaid wordt. En daar wordt Mobistar ook op afgerekend. Zo emotioneel is het allemaal niet. Euro's zijn euro's. Wat denk je dat er aan bonussen ligt te wachten voor de jongens en meisjes van Mobistar als ze fenomenaal veel verkopen?

Lijkt me leuk nieuwtje over een tijd: in België meer iPhones verkocht dan er inwoners zijn!
Ik vermoed dat Mobistar centres worden 'gekeurd' niet alleen op omzet, maar ook op afgesloten abonnementen.

Wat Mobistar wil bereiken is duurzame klantenbinding (resultaat => afsluiten van abonnementen). Aan al die Nederlandse "eens en nooit weer" klanten hebben ze in dat geval niks. Ondertussen wordt de groep prospects met een negatieve merkbelevenis steeds groter, naar mate er meer iphones "weggekaapt" worden door Nederlandse klanten: Voor iedere Nederlander die een iPhone koopt, wordt er een Belg teleurgesteld. Waarschijnlijk dat een Belgische klant er ook zwaarder aan tilt als er geen iPhones zijn daar, dan dat wij dat doen.

Waarom denk je dat ze in de Mobistar centres dat verhaal moeten rondlullen van dat het hier niet zou werken? Ze hebben echt geen buitenlandse klanten nodig om aan hun verkopen te komen, en aan Belgische klanten hebben ze gewoon veel meer. En daar komt niks emotioneels bij kijken, gewoon puur zakelijk

Laatst gewijzigd door Sl4sh; 01-08-08 om 16:09.
  #248  
Oud 01-08-08, 16:08
gijsdelouw gijsdelouw is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 25
Standaard

exactly.....
__________________
"These go to eleven."
- Nigel Tufnel -
  #249  
Oud 01-08-08, 16:12
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh Bekijk bericht
Ik vermoed dat Mobistar centres worden 'gekeurd' niet alleen op omzet, maar ook op afgesloten abonnementen.

Wat Mobistar wil bereiken is duurzame klantenbinding (resultaat => afsluiten van abonnementen). Aan al die Nederlandse "eens en nooit weer" klanten hebben ze in dat geval niks. Ondertussen wordt de groep prospects met een negatieve merkbelevenis steeds groter, naar mate er meer iphones "weggekaapt" worden door Nederlandse klanten: Voor iedere Nederlander die een iPhone koopt, wordt er een Belg teleurgesteld. Waarschijnlijk dat een Belgische klant er ook zwaarder aan tilt als er geen iPhones zijn daar, dan dat wij dat doen.

Waarom denk je dat ze in de Mobistar centres dat verhaal moeten rondlullen van dat het hier niet zou werken? Ze hebben echt geen buitenlandse klanten nodig om aan hun verkopen te komen, en aan Belgische klanten hebben ze gewoon veel meer. En daar komt niks emotioneels bij kijken, gewoon puur zakelijk
Pcies! Maar dat argument geldt alleen nu, op dit moment dus. Omdat er schaarste is kan het best zo zijn dat Belgische klanten voorrang wordt gegeven. Wanneer de hype voorbij is en elke Mobistar winkel afgeladen ligt met iPhones dan zal het de verkoper geen drol uitmaken. Ook al neemt die Hollander geen abo af, who cares, er is tenminste een iPhone verkocht. Beter dan geen iPhone verkocht. Het is niet dat ze die dingen dan op de plank willen laten liggen om "hollandertje te pesten".
  #250  
Oud 01-08-08, 16:14
gijsdelouw gijsdelouw is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 25
Standaard

da's ook waar... ik denk dat de schaarste nog een maandje aanhoudt... wel ***** om niet te weten wanneer die dingen binnenkomen, kan 1 week zijn of 3 weken...
  #251  
Oud 03-08-08, 12:01
gertjanb gertjanb is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb hem eindelijk! Vrijdag opgehaald in Maesnv in Turnhout. Heb hem zelf geactiveerd met mij KPN hi sim kaart, geen enkel probleem! Aanzetten en werken! Wat een top apparaat
  #252  
Oud 03-08-08, 14:39
stef1234's schermafbeelding
stef1234 stef1234 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjanb Bekijk bericht
Ik heb hem eindelijk! Vrijdag opgehaald in Maesnv in Turnhout. Heb hem zelf geactiveerd met mij KPN hi sim kaart, geen enkel probleem! Aanzetten en werken! Wat een top apparaat
weet jij nog als hoeveelste je op de lijst stond
__________________
Iphone 4 16 GB zwart
  #253  
Oud 03-08-08, 14:45
gertjanb gertjanb is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stef1234 Bekijk bericht
weet jij nog als hoeveelste je op de lijst stond
Niet precies, maar ik heb ongeveer 2 weken moeten wachten...
  #254  
Oud 03-08-08, 14:51
stef1234's schermafbeelding
stef1234 stef1234 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjanb Bekijk bericht
Niet precies, maar ik heb ongeveer 2 weken moeten wachten...
dan zal ik deze week wel aan de beurd zijn
  #255  
Oud 03-08-08, 22:54
bokje bokje is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjanb Bekijk bericht
Niet precies, maar ik heb ongeveer 2 weken moeten wachten...
Hoi Gertjan,
Mag ik vragen welke iPhone jij hebt? Ik sta namelijk sinds ongeveer 15 juli bij Maesnv in Turnhout op de wachtlijst voor een 16GB Black, maar heb 'm nog steeds niet
Meen ergens anders trouwens gelezen te hebben dat je bij Maesnv in Herental op de lijst stond?

groeten stijn
  #256  
Oud 03-08-08, 23:14
tbeumer@ tbeumer@ is offline
• iOS 8.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 319
Standaard

Heb uit betrouwbare bron gehoord dat de krappe leveringen van Apple 8 weken in beslag neemt, daarna zal in alle winkel voldoende voorraad beschikbaar zijn.
En in december komt pas de eerste prijsverlaging vanwege de komst van de 32 gig voor de kerst..
  #257  
Oud 03-08-08, 23:48
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

mobistar shop in knokke heb 3dagen moeten wachten maar kennelijk wilt niemand daar naartoe gaan
  #258  
Oud 04-08-08, 00:10
Knidreeg Knidreeg is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Knidreeg
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ Bekijk bericht
Heb uit betrouwbare bron gehoord dat de krappe leveringen van Apple 8 weken in beslag neemt, daarna zal in alle winkel voldoende voorraad beschikbaar zijn.
En in december komt pas de eerste prijsverlaging vanwege de komst van de 32 gig voor de kerst..
En wie of wat mag deze betrouwbare bron dan wel niet zijn? Ik mag toch hopen dat het niet helemaal klopt, het wachten is al moeilijk genoeg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx@ Bekijk bericht
mobistar shop in knokke heb 3dagen moeten wachten maar kennelijk wilt niemand daar naartoe gaan
Heb je tip wel in overweging genomen maar Knokke zit volgens mij echt op een rot plek voor mensen die uit Nederland moeten komen, tenzij je woonachtig in Zeeland bent .
  #259  
Oud 04-08-08, 01:13
gertjanb gertjanb is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

@stijn ik heb de 8 gig. 17 juli had ik gemaild. Ik stond (door een foutje) idd bij Herentals op de lijst, alleen waren ze zo vriendelijk om mijn iPhone naar Turnhout door te sturen
  #260  
Oud 04-08-08, 09:23
bokje bokje is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

ah ok, 8 Gb, dan snap ik het veel plezier ermee!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 23:03
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet happylinks Unlock 2 15-11-10 21:49
Nederlandse Sim , Independence 1.4? Rodi-3000 Unlock [archief] 4 19-03-08 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.