[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bgordijn Wanneer had je deze gekocht dan ? AL lang geleden ? nee nog maar net, twee weken geleden. donderdag 24 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb in nederland zowel automatisch als handmatig vodafone gedaan.
same difference. in frankrijk trouwens, bleef de verbinding alleen overiend als in handmatig deed! met automatisch verloor hij daar ook steeds signaal. het zou zomaar kunnen dat de ontvangst van dit specifieke exemplaar niet goed is...? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Macron, jij hebt van mij net een heel blij man gemaakt!!! maar het is natuurlijk een beetje een gemengd gevoel... want ik wil juist 3G speed over het internet... nog meer goeie voorstellen? vooralsnog bedankt!!! |
|
|||
|
|||
@noutmans: heb je wel een snel internet (UMTS) abonnement bij Vodafone?
|
|
|||
|
|||
@ bokje: denk het wel, ik heb zo'n Bloxx van 10,- per maand
|
|
||||
|
||||
...dus geen simlock op de nieuwe Mobistar zending?
|
|
|||
|
|||
@ mjay: ik durf niet te zeggen of mijn iPhone nou net VOOR of net NA de nieuwe zending was.... hij was diezelfde ochtend (24 juli) net binnen bij hun (Mobistar Turnhout).
|
|
||||
|
||||
Dat is gewoon een gprs abbo en geen umts
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
@ michael: dus als ik bij vodafone aanklop voor een 3G/UMTS abbo, dan is er misschien wel een kans dat de iPhone werkt met de 3G switch aan...?
Het blijft koffiedik kijken |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door mjay; 08-08-08 om 11:37. |
|
|||
|
|||
van de Vodafone site:
Vodafone levert een snelheid tot wel 3600 Kbps voor downloaden en 384 Kbps voor uploaden.(Afhankelijk van je toestel) bron: Kosten internet op je mobiel |
|
|||
|
|||
@mjay: de man van vodafone deed alsof de SuperSim van hun niet anders is dan het huidige abbo dat ik heb. Ik sluit zeker niet uit dat hij er niet alle kaas van gegeten heeft....
|
|
|||
|
|||
Net email terug gehad van lab9 die van hun zijn gewoon simlock vrij.
En ook geen landlock (als dat bestaat ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aart, Jammer genoeg kan je ik geen wachtlijsten informatie doorgeven. Dit om de simpele reden dat ons systeem dat niet toelaat. Maar vanaf het moment dat je toestel binnen komt, blijft deze aan de kant liggen voor u. Met vriendelijke groet, Jurgen Apple Product Professional Lab9 Aalst |
|
|||
|
|||
Ik ben net terug van de Mobistar winkel in Maasmechelen:
Geen SimLock Volgens balie medewerkster wel een Countrylock Klopt dit nou of wat is hier? Kon bovendien niet reserveren. Lieten ze niet meer toe. Moest maar tot over twee weken wachten want dan zouden ze wel weer genoeg hebben dat je gewoon de winkel in kunt lopen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
is al zovaak voorbij gekomen, dat maken ze je wijs, maar die bestaat dus niet... |
|
|||
|
|||
De countrylock is inderdaad een leugen waarmee ze proberen de buitenlanders zoveel mogelijk weg te houden.
Na vanochtend zo ongeveer 5 euro te hebben besteed aan het betalen van het starttarief en steeds contact te krijgen met Mobistar Mol's voicemail, schrok ik me dood toen er ineens een vriendelijke meneer opnam. Ik had 1 week geleden gevraagd om een betalingsbevestiging, die mij toegemaild zou worden. Dit was echter nog steeds niet gebeurd. Meneer zal mij vandaag nog een betalingsbevestiging sturen, wie weet. Ik heb hem gevraagd waarom ik nu al 2 weken wacht terwijl mij 2 weken geleden werd verteld dat de wachttermijn 1 à 2 weken is. Hij wist mij te vertellen dat de levering van de 16Gb voorlopig stil stond. Ze verwachten midden volgende week weer een nieuwe levering en daar zal dan hoogstwaarschijnlijk mijn toestel ook bij zitten (kijk, daar kan ik wat mee!) Vervolgens heb ik hem nog gevraagd over het gerucht dat de toestellen met sim-lock zouden zijn. Hij wist mij te vertellen dat de medewerkers tot nu toe is verteld dat er een sim-lock op het toestel zit, maar dat dit tot nu toe altijd nog niet zo is gebleken. Dit zou dus verklaren waarom alle medewerkers van Mobistar zeggen dat hij niet werkt in Nederland, en waarom Apple Resellers zeggen van wel: Mobistar weet niet beter. Hij zei dat hij verder niets wist van een eventuele sim-lock en dat hij ook niet wist of er nu een verandering had opgetreden waardoor er een sim-lock op de 'toestellekes' staat, zoals onze zuiderburen dat zo mooi zeggen. Ik neem dus aan dat Bree een geval apart is en dat er daar iets fout is gegaan. Ik kijk in ieder geval uit naar volgende week! Groeten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder kan ik je helaas geen tipd geven, omdat ik een gewoon bel account heb en daarom geen gebruik maak van 3G mogelijkheden. Maar ik denk dat je alle nodige info hier kunt vinden. Misschien onder UMTS en HSDPA? Veel plezier in elk geval |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim | timarea51 | Unlock | 5 | 20-01-11 23:03 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Nederlandse Sim , Independence 1.4? | Rodi-3000 | Unlock [archief] | 4 | 19-03-08 18:01 |
|
|