[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) OK Ik ga volgende week nog naar Malmedy en ga daar eens kijken of ze hem daar hebben (reserveren lijkt me achterlijk want het ligt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
OK
Ik ga volgende week nog naar Malmedy en ga daar eens kijken of ze hem daar hebben (reserveren lijkt me achterlijk want het ligt niet dicht bij voor mij) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zullen het wel zien als ik mijn Vodafone SIM kaart (nu in de 2G) plaats in de unlockte 3G (in de toekomst).
|
|||
|
|||
Citaat:
alles lijkt me nu wel helemaal duidelijk. |
|
||||
|
||||
Iphone 3G
Gisteren weer 1 opgehaald in belgie en ja simlock vrij geen probleem
|
|||
|
|||
gefeliciteerd joh
|
|
||||
|
||||
Wel jammer dat er hier mensen zijn die er aan meerdere kunnen komen, terwijl ik er nog steeds geen 1 heb, vast niet iemand hier die er nog eentje nieuw heeft voor mij te koop?
|
|
|||
|
|||
Ja . ..... jammer .....
Als je er echt een wil hebben, neem een dag vrij en rij naar België. Je hebt toch nu wel genoeg gelezen dat reserveren alleen frustreert. Verder leert de ervaring dat in elk geval belgisch Limburg meestal nieuwe iPhones krijgt op vrijdag. Maak een lijst van winkels en ga ze allemaal af. Het liefst net voor of na de middagpauze. Als je problemen ervaart dat ze er geen willen verkopen zonder abonnement, koop een prepaid voor € 20 bij en je bent vertrokken. Go for it.......
|
|||
|
|||
ja precies. vrijdags in limburg. daarom ben ik dus gisteren bijna 40km voor nop gereden...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zeker niet als je er 150 km voor moet rijden, zoals ik. Met de huidige benzineprijs is het niet goedkoop om even heen en weer te rijden voor nop. Gewoon reserveren dus.. zie weinig andere mogelijkheden... Laatst gewijzigd door JAN.V; 12-08-08 om 21:40. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook eentje gereserveert, hopelijk krijg ik hem deze week of volgende week. afwachten...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kreeg vandaag te horen dat er eigelijk alleen maar witte 16GB's gereserveerd zijn en dat ik voor een 8GB hele grote kans maak dat ik die meteen mee kan nemen.
bij de zwarte 16GB zou ook nog binnen twee weken kunnen lukken Probleem: er vragen bij die ene winkel blijkbaar elke dag 10-20 mensen naar. kans is dan groot dat ie al weg is voor dat ik er aangekomen ben maar ik ga op vrijdag nog eens in het franstalige gedeelte Belgie kijken (maar die kregen blijkbaar vandaag nieuwe iPhones (en hadden geen wachtlijst want dat deden ze niet) dus die zijn op vrijdag weer weg vrees ik) |
|
|||
|
|||
@ stef1234, dan mag je er voor mij ook wel een meenemen heur
|
|
|||
|
|||
Zo, dit topic leeft nog :')
Ik heb het eigenlijk wel gezien, ik hoef die hele iPhone al niet meer Mocht ik dit jaar nog () bericht krijgen dat ik er een kan komen ophalen, dan mag een van jullie em hebben |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nou ik ben wel geinteresseerd. Heb je nog een reservering lopen ofzo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De komende twee weken heb ik toch geen tijd om dat ding te halen, en daarna vertrek ik voor de rest van dit jaar naar een plek hier heel ver vandaan |
|
|||
|
|||
voor alle pm'ers onder ons:
Het is een iPhone 16Gb Zwart gereserveerd bij Maes Turnhout. Als ik bericht krijg zet ik het wel hier in dit topic neer, anders moet ik bij gaan houden wie wanneer een iphone gekregen heeft en blablabla. |
|
|||
|
|||
Ik heb je een PM gestuurd zou de reservering heel graag willen overnemen.
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk is wachten iets verschrikkelijks! Maar ik denk de grote onzekerheid van de levertijd is het grootste probleem; de onduidelijkheid van wanneer is hogelijk frustrerend!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het frustrerende is dat je dik veel mensen ziet die op hetzelfde moment of later een iphone gerserveerd hebben, die er nu al up to 2 weken mee spelen, en ik nogsteeds vruchteloos zit te wachten.. Plus, "de piek" is over. Eerst was de emotionele associatie van iphone nog "waaauuuwww ". Nu associeer ik het met wekenlang wachten waarbij je iedere dag de serviceverlening van een hoop drijfzand mag doorstaan. Is niet hetzelfde Jij en vele andere Als ik een bericht ontvang, dan zet ik dat gewoon in dit topic. Degene die dan nog een iphone zoeken, kunnen dan reageren. Ik verwacht eerlijk gezegd niet gelijk morgen bericht, dus wordt niet te enthousiast |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim | timarea51 | Unlock | 5 | 20-01-11 23:03 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Nederlandse Sim , Independence 1.4? | Rodi-3000 | Unlock [archief] | 4 | 19-03-08 18:01 |
|
|