[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh Het verassingselement is wel leuk natuurlijk, zit je je te vervelen op je werk, krijg je opeens een mailtje in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vandaag , via bemiddeling van forummer Brecht, een pakketje ontvangen uit B met daarin een witte Iphone ! Even kort misleid door de melding simlock na plaatsen van vodafone sim, maar gelukkig was dit mijn eigen pincode die werd gevraagd.
Denk dat ik me dit weekend niet hoef te vervelen.... Met dank aan Brecht ! |
|
|||
|
|||
Gisteren bij het Apple Center in Hasselt (www.sands.be) een 16GB zwarte Iphone besteld. 100 euro moeten betalen voor de reservering. De (zeer vriendelijke) verkoper wist me te vertellen dat ik nummer 114 op de reserveringslijst was en dat ze er op dit moment zo'n 25 per week binnen kregen. Er waren zelfs nog mensen van medio juli aan het wachten. Hij dacht zelf dat het zo'n 4 weken zou gaan duren.
|
|
|||
|
|||
BelCompany
|
|
|||
|
|||
met abo
|
|
|||
|
|||
Ik heb liever gewoon simlock vrij ook al is dit volgens sommie nog niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
dan had je die in Italie moeten meenemen .. Of dus bij Mobistar in Belgie
|
|
|||
|
|||
Ik woon niet in Belgie / Italie ik rij er ook niet langs als ik op vakantie ga.
want wij gaan altijd met vliegtuig... |
|
||||
|
||||
Gisteren was het zo ver, 3G in Turnhout opgehaald geInstalleerd en aangemeld alles werkt!!! Adres is Maes nv • promoties Telnr. Turnhout +3214286668
Succes
|
|||
|
|||
Philro
Hoe lang stond jij al op de lijst ik heb hem daar ook besteld Krijg je tel of een mail ? |
|
||||
|
||||
Mobistar Leuven
Ik heb niets dan lof over Mobistar! Ik heb 4 weken geleden gebeld met Mobistar Leuven (bondgenoten laan 4) en ze hebben me op de reservatie lijst geplaatst. Ze vroegen niet of ik een abbo wilde o.i.d. en hoefde niets aan te betalen. Ze vertelden me ook netjes dat er al >40 mensen voor me stonden voor de 16Gb zwart en dat het dus wel even kan duren omdat ze gemiddeld 10 iphones per keer aangeleverd krijgen.
Ik heb vorige week maandag (18-08-2008) nog eens gebeld om te vragen waar ik stond, nog steeds rond de 40. Vervolgens gevraagd wanneer ze voorraad verwachten en hoeveel, bleek dat ze rond de 10 verwachten rond 25-26 augustus. Ook gevraagd hoeveel mensen er op de lijst staan voor een witte 16Gb en dat waren er slechts 7! Dus mijn reservering omgezet, gisterochtend nog even gebeld, bleek dat ze inderdaad binnen waren maar dat ze druk aan het bellen en nog niet bij mij aangekomen waren. s'middags naar Leuven gereden en zonder problemen en zéér netjes geholpen mijn iPhone 16Gb gekregen. Echt niets dan lof. Hij vroeg nog wel of er een abbo bij moest en netjes uitgelegd dat ik bij KPN (NL) blijf. Thuis gekomen, KPN SIM erin (werd even op het verkeerde been gezet omdat iPhone aangaf dat er een locked SIM inzat, en dat klopt! Heb een PINCODE op mijn SIM zitten! Niets aan de hand dus), iMac aangezet, iPhone aangesloten de boel geregistreerd en draaien maar! Zelfs in het gat waar ik woon (+/- 4000 zielen) heb ik KPN 3G ontvangst IN HUIS! Ben nu op mijn werk (Nieuwegein) en ook daar in kantoor prima 3G dekking! Dit is precies de reden dat ik NIET bij T-Mobile wilde en zelf de iPhone in België heb besteld, ik heb géén gezeur met dekking etc en kan perfect met mijn iPhone werken! Laatst gewijzigd door TeraByte; 26-08-08 om 12:38. |
|
|||
|
|||
emailadres Kapellen
Wat is het emailadres van Kapellen? Kan het nergens vinden, graag je reactie
|
|
|||
|
|||
leuk, een reactie na 1 jaar! ff het stof wegblazen. Vandaag op zoektocht geweest naar een 3GS, in totaal 11 winkels bij langs en overal hetzelfde verhaal; 6 tot 8 weken wachttijd! Ben benieuwd of het daarna gedaan is met de slechte beschikbaarheid...
|
|
|||
|
|||
Iphone
Wie kan mij helpen aan wat emailadressen van Mobistar winkels in Antwerpen of Kapellen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Openingsuren van Mobistar Center in Kapellen |
|
|||
|
|||
emailadres Kapellen en Antwerpen
Beste Digg openingstijden weet ik wel maar geen emailadressen! Dus als je die nog ergens kan bemachtigen HEEL GRAAG!
|
|
|||
|
|||
Waarom is bellen opeens zo moeilijk geworden? Je belt gewoon en vraagt of het filiaal een e-mailadres heeft.
|
|
|||
|
|||
iphone
Bellen is niet moeilijk geworden, maar ik bel vanuit Nederland en dat is duur.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim | timarea51 | Unlock | 5 | 20-01-11 23:03 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Nederlandse Sim , Independence 1.4? | Rodi-3000 | Unlock [archief] | 4 | 19-03-08 18:01 |
|
|