[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh Ik heb die ene tent die eerder in het topic genoemd (maes?) werd gemaild.. Aanbetaling ga ik niet doen, dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij Maes hoef je ook helemaal geen aanbetaling te doen. Ik heb die mevrouw gemaild en gevraagd of dit moest, helemaal niet. Enige wat je moet doen, is even je telefoonnummer doormailen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem besteld in Mol(mobistar), zwart 16Gb, sta nummer 5 op de lijst. Bij de volgende zending zit hij er waarschijnlijk bij...Alleen wanneer de zending komt is niet duidelijk.. Wel 100 euro aanbetaald.. Geduld is een schone zaak )
|
|
|||
|
|||
Gaat die er komen denk je? Ik heb zelf ook een iPhone met 1.1.1. die ik graag wil (laten) updaten naar 2.0
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
haha, ik ben net eens lid geworden op dit forum .
Zalig dat jullie allemaal een belgische iPhone gaan halen, terwijl ze in belgie allemaal zagen dat 525 & 615 te duur is, afzetterij is en dergelijke! btw, over dat restoren, volgens mij maakt het niet uit, Een vriend van me (wij zijn dus wel belgen met een mobistar sim) had voor hij thuis iets had gedaan met de iPhone, eerst gerestored, en vervolgens kreeg hij gewoon weer een Provider Update via iTunes! |
|
|||
|
|||
Goed om te horen dat de Belgische Iphone 3g werkt op het Nederlandse netwerk.
Waarschijnlijk een domme vraag, maar kan ik hieruit concluderen dat de iphone 3g uit Belgie unlocked is en daarom te gebruiken in alle landen de daarbij horende simkaarten? Ik woon zelf in Singapore en kan niet wachten om eindelijk de iphone 3g te kopen... De vraag is dus waar? Belgie of Italie, misschien zelfs australie ofzo. Graag tips en / of antwoord op de bovenstaande vraag. Thx |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Bij het activeren van je iPhone in iTunes, herkend deze hem als een Belgische telefoon. Hierdoor kun je je iPhone niet met een NL sims activeren. Je moet bij de aanschaf van je iPhone even door lopen naar een mobistar oid en daar voor 10 euro een prepaid pakketje aanschaffen. Vervolgens activeren met je belgische sim, en nu werkt hij met alle sim kaarten! Thats all! |
|
||||
|
||||
Lees eens verder dan dat je neus lang is.
Praktijk ervaring zal meer vertellen dan wat in de theorie waar zou moeten zijn. https://forum.iculture.nl/f41/i...kervaring.html Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Al dat geciteer naar een bericht direct boven je eigen bericht heeft geen enkele zin en maakt het geheel minder goed leesbaar.
|
|
||||
|
||||
Beetje jammer Laminar
|
|
|||
|
|||
Heb ondertussen al 3 mails gestuurd naar maes nv de laaste via het contact formulier had al een tijd niks vernomen hoop dat dit keer snel reageren
|
|
||||
|
||||
Grappig eigenlijk dat mensen over die landen-lock blijven zeuren, terwijl al minstens 20 keer (op dit forum) is bewezen dat ze in Belgie uit hun nek lullen.
|
|
|||
|
|||
Die mensen blijven mailen heeft weinig nut, wacht gewoon even geduldig af. Ook zij zullen het waarschijnlijk aardig druk hebben met alle reserveringen. En als je op de site had gekeken dan had je kunnen zien dat ze vandaag dicht zijn, verwacht dus vandaag geen mailtje !
|
|
||||
|
||||
Heb gisteren naar het mobistar centre 15 km van mij vandaan gebelt en het was geen probleem om een iphone te reserveren ze zouden deze week nog binnenkomen dus ben benieuwd.
Vrouwtje was erg aardig ze zij zelf van (ja ze zijn simlockvrij) zal je zeker een telefoontje geven wanneer ze binnen zijn . Toch wel *** dat ik al 10 dagen verder ben dan de officieele release en nog altijd geen iphone heb (begint redelijk te kriebelen ) Laatst gewijzigd door dtroxx; 21-07-08 om 13:33. |
|
|||
|
|||
Waar in Belgie zou ik de iphone zo op kunnen halen? Iemand een idee. Ga morgen op vakantie en vind het niet erg om even om te rijden.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim | timarea51 | Unlock | 5 | 20-01-11 23:03 |
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet | happylinks | Unlock | 2 | 15-11-10 21:49 |
Nederlandse Sim , Independence 1.4? | Rodi-3000 | Unlock [archief] | 4 | 19-03-08 18:01 |
|
|