Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door woei Hier ook mijn bestelling binnen van HCW. Ik had vrijdag te horen gekregen dat ze verstuurd waren. Heb je de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
13 juli Maar ik had in augustus al ergens anders een iphone geregeld. Nu had ik een paar mensen die er ook nog een graag zouden willen hebben, dus die kwamen nu binnen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
kreeg je ook een trackingnumber oid? mij konden ze die niet geven namelijk, dus nieuwsgierig naar de rest van de bestellingen. hoe het verliep etc. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ze sturen het netjes ingepakt op, en het komt gewoon bij je thuis aan. Geen problemen ondervonden. |
|
|||
|
|||
Over het btw terug vragen; moet je daar een btw/kvk nummer voor hebben of krijg je het als consumer ook terug van hcw?
|
|
|||
|
|||
@mwagena: Geen tracking nummer gehad. Zoals Dpaki zegt, netjes afgehandeld.
@nickp: Particulieren kunnen geen btw terugvragen. |
|
||||
|
||||
bah nou dan mogen ze wel eens opschieten. zo ver weg is Groningen ook weer niet...
edit: wat blijkt nou, mijn bestelling is nooit goed doorgekomen door bug in het systeem. betaling was wel doorgekomen dus er wordt vandaag alsnog een opgestuurd.. gebeurt net mij weer xD Laatst gewijzigd door mwagena; 08-12-09 om 12:26. |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp kan je dus via HCW een iPhone bestellen, die simlockvrij is en niet gejailbreaked. En die laten opsturen? Graag antwoord aub! Dan bestel ik vnv nog!
|
|
||||
|
||||
correct ik krijg m hopelijk morgen! anderen boven ons hebben m al ontvangen dus het zal wel goed zijn he..
|
|
|||
|
|||
Ik kan alleen betalen via overschrijving en daar ben ik niet echt bekend mee, als ik het laat overschrijven, hoe weten ze dan dat het mijn overschrijving was?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Meestal weten ze dit adhv een klantnummer, factuurnummer of ordernummer. Dit moet je uiteraard vermelden bij je overschrijving. |
|
|||
|
|||
Ik koop al mijn spullen altijd in de winkel omdat ik wil zien wat ik koop. Bovendien ben ik nog maar 17 he, zijn centjes waar ik hard en lang voor gewerkt heb. Maar thanks voor je reactie!
|
|
||||
|
||||
iPhone is net binnengekomen. Netjes verpakt!
Prima service dus. Gister gebeld vandaag binnen! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nopes geen gejailbreakte versie.. factory unlocked. het nadeel is dat hij van week 46 is en dus ook niet jailbreakbaar is (niet zonder tethered-jailbreak tenminste)
|
|
|||
|
|||
Goed om te horen! Kan niet wachten, ben al sinds augustus op zoek naar een iPhone en eindelijk is t dan zover!
|
|
|||
|
|||
Ik ga zaterdag naar Belgie, naar Antwerpen (mijn vriendin zover gekregen om naar de kerstmarkt te gaan ), heeft iemand een tip voor mij om ergens een iPhone 3gs 16gb black te halen?
Desnoods rij ik via Turnhout, maakt mij niet zoveel uit als we aan het eind van de dag maar sowieso met een 3GS terug naar NL gaan! -------- Edit: Heb al een mail teruggehad van de Mobistar Center Meir in Antwerpen. Ze hebben er 1 voor mij apart gelegd Laatst gewijzigd door Broeny; 09-12-09 om 18:55. Reden: Nieuwe informatie! |
|
|||
|
|||
Wij hebben veel gemeen Broeny! Ik heb men vriendin ook zo ver gekregen om volgende week donderdg naar Antwerpen te gaan hahah!
Maar wat is de mail van mobister center Meir? Dan kan ik er hopelijk ook voor zorgen dat ze er 1 voor me achterhouden. Als iemand nog tips heeft voor mij om volgende week donderdag met een witte iphone 3gs 32gb terug te komen... heel erg welkom. Ik ben twee weken geleden namelijk al zonder resultaat naar belgie gereden!! Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Trouwens, we gaan vandaag al naar Antwerpen dus ik zal vanavond laten weten of het gelukt is. Ik zal ook even vragen hoeveel ze er op voorraad hebben, dat zal ik dan ook wel even posten hier. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|