//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Nieuw op het forum en meteen twee vragen: Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wook [..]Probeer eens bij de supermarktketen Carrefour want die verkopen de 3GS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 20-12-09, 15:27
Janine83 Janine83 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 4
Standaard

Hoi!
Nieuw op het forum en meteen twee vragen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wook Bekijk bericht
[..]Probeer eens bij de supermarktketen Carrefour want die verkopen de 3GS sinds kort ook. Ik heb het een tijdje geleden ook eens getest, naar 5-6 winkels gebeld en ik kon direct eentje gaan kopen[..]
Gaat dit over alle Carrefours of alleen over Hyper, GB of Express? (klik)

En wat maakt het verschil tussen de iPhones uit verschillende productieweken?

Ik ben namelijk van plan om over ruim een week in Brussel op zoek te gaan naar een iPhone, Brussel omdat ik daarlangs kom met de trein onderweg naar Londen. Hoop heel erg dat t lukt!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 20-12-09, 17:02
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janine83 Bekijk bericht
Hoi!
Nieuw op het forum en meteen twee vragen:


Gaat dit over alle Carrefours of alleen over Hyper, GB of Express? (klik)

Gaat enkel over de Hyper, en dan nog enkel in bepaalde vestingen. Heb zojuist eens gekeken op de site van Carrefour maar die was niet bereikbaar. Best eerst eens bellen alvorens te gaan kijken, dat is iets wat ik ook vrijwel altijd doe. Ik kan maar moeilijk begrijpen dat mensen gewoon op goed geluk ergens naar een stad gaan en daar op zoek gaan naar een winkel waar ze een iPhone denken te kunnen kopen...
  #243  
Oud 20-12-09, 17:19
ber00469 ber00469 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Helemaal gelijk Wook.

Wilde eerst ook op de bonnefooi naar Belgie rijden en kijken of ik een iPhone kon scooren.

Maar ik ben blij dat ik eerst alle Mobistars, Carrefours en Mediamarkten hebt afgebeld en uiteindelijk bij Carrefours in Turnout een zwarte 32GB laten weg leggen.

Maar..............

Vrijdag er heen gereden, bijna 3 uur overgedaan wegens het weer.
Kom ik daar hadden ze een foutje gemaakt, ze hadden er 2 in de computer staan maar 1 daarvan was een demo model (die van mij dus) en mochten ze niet verkopen, de ander was al gereserveerd.

Ben wel erg goed verder geholpen en heeft hij in de computer gekeken waar ze in de buurt nog een zwarte hadden, maar helaas alleen wit.

Ga hem nu gewoon in NL kopen wat als ik al dat geld en tijd er bij optel wat ik aan rijden en aa benzine kwijt ben betaal ik wel wat meer voor de iPhone.

Iedereen succes in ieder geval

Gr
  #244  
Oud 20-12-09, 17:45
Janine83 Janine83 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor jullie antwoorden. Was na het lezen van dit forum inderdaad al van plan vantevoren te bellen, kwam niet zo over in mijn post zie ik nu. Maakt het nog uit wanneer ik ze bel? Kan een winkel iets voor mij reserveren voor dinsdag de 29e bijvoorbeeld, als ik morgen bel? Doen ze überhaupt aan reserveren? Of is het beter kort vantevoren te bellen zodat ze weten wat hun voorraad is?

(Blijft voor mij de vraag nog: wat is het verschil tussen iPhones van verschillende productieweken?)

~Janine
  #245  
Oud 20-12-09, 17:56
ber00469 ber00469 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Zo kort mogelijk van te voren bellen lijkt me het beste.
Het probleem is dat hoe dichter bij de NL grens hoe sneller ze op zijn en ze ook sneller kwijt raken aan ons nederlanders.
Bij carrfours kun je ze in ieder geval reserveren.

De productie week van de iPhone heeft te maken met de bootrom en jailbreaken. Moet je ff zoeken op het forum onder jailbreaken.
Als ik goed gelezen hebt is het zo dat als je een iPhone hebt die geproduceerd na een bepaalde week en je doet een jailbreak telkens opniuew moet doen als je de iPhone re-boot.

Succes
  #246  
Oud 21-12-09, 08:25
Dinges28 Dinges28 is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

Gister bij de Belcompany geweest.....
Abdijstraat had er nog 2, nu dus nog maar 1

Zeer vriendelijke jongen kon mij vertellen dat op dit moment (gister rond 1300 uur) er nog 12 zwarte 16Gb op voorraad lagen bij Belcompany de Meir...

Doe er jullie voordeel mee
  #247  
Oud 21-12-09, 17:37
Soxbrother Soxbrother is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinges28 Bekijk bericht
Gister bij de Belcompany geweest.....
Abdijstraat had er nog 2, nu dus nog maar 1

Zeer vriendelijke jongen kon mij vertellen dat op dit moment (gister rond 1300 uur) er nog 12 zwarte 16Gb op voorraad lagen bij Belcompany de Meir...

Doe er jullie voordeel mee
Heb gisteren een zwarte 16gb gekocht bij Belcompany op de Meir in Antwerpen ( Deze is van week 40 ).

Mvg,
Soxbrother
  #248  
Oud 22-12-09, 22:00
nico_van_wijk nico_van_wijk is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard

Beste mensen,

Woon in midden Nederland en wil morgen afreisen naar Belgie om een Iphone 3gs 16GB Black aan te schaffen. Heb vandaag Easy-M in Turnhout gebeld, helaas hadden ze geen 3GS 16GB Black meer en konden ook niet aangeven wanneer wel. Een witte hadden ze nog wel, maar die wil ik niet. Heeft iemand een idee waar ik wel terecht zou kunnen. Het liefst een beetje in de buurt van Turnhout.
  #249  
Oud 22-12-09, 22:02
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

In kleine buurten hebben ze er misschien nog.
Morgen eens naar mediamarkt Oostende gaan kijken voor een iPhone 32GB black
  #250  
Oud 22-12-09, 22:07
nico_van_wijk nico_van_wijk is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard

Oostende? Beetje ver voor mij. Zit er ook ergens een media markt of applestore in de buurt van Turnhout?
  #251  
Oud 22-12-09, 22:08
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Turnhout is voor mij ver van de deur
  #252  
Oud 22-12-09, 23:52
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Ik was vandaag in Antwerpen en ben twee Mobistar-centers binnengeweest en heb het niet kunnen laten van nog eens te informeren. Beiden hadden ze nog iPhones en die van de Keyserlei had zelfs een blad aan de voordeur hangen met daarop : 'iPhones in voorraad'.

Die kerel van de Groenplaats dacht zelfs nog dat hij zeker genoeg voorraad tot Nieuwjaar had.

Wat hadden beide stores in voorraad?

- 16GB Wit & Zwart
- 32GB Wit & Zwart
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #253  
Oud 23-12-09, 07:30
marlunaplu marlunaplu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nico_van_wijk Bekijk bericht
Beste mensen,

Woon in midden Nederland en wil morgen afreisen naar Belgie om een Iphone 3gs 16GB Black aan te schaffen. Heb vandaag Easy-M in Turnhout gebeld, helaas hadden ze geen 3GS 16GB Black meer en konden ook niet aangeven wanneer wel. Een witte hadden ze nog wel, maar die wil ik niet. Heeft iemand een idee waar ik wel terecht zou kunnen. Het liefst een beetje in de buurt van Turnhout.
In het Wijnegem shopping center heb je het meeste kans. Daar worden ze verdeeld door Mobistar en Fnac. Een week geleden hadden die beiden nog volop voorraad.
  #254  
Oud 23-12-09, 08:16
Dieharder001 Dieharder001 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Waarom rijden als je online kunt bestellen ? Ik heb mijn 3GS zwart 16Gb besteld bij hcw.be ..creditcard betalen dus verzekerd... en bezorging in nederland slechts 2 euro.. even de pech dat er 4000 stuks werden gestolen maar had binnen 3 weken toestel keurig in huis....
  #255  
Oud 23-12-09, 13:26
Ribo89 Ribo89 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dieharder001 Bekijk bericht
Waarom rijden als je online kunt bestellen ? Ik heb mijn 3GS zwart 16Gb besteld bij hcw.be ..creditcard betalen dus verzekerd... en bezorging in nederland slechts 2 euro.. even de pech dat er 4000 stuks werden gestolen maar had binnen 3 weken toestel keurig in huis....
Wanneer heb je deze besteld? Ik zie op hcw namelijk dat de levertijd ongeveer 10 werkdagen is maar dat staat er volgens mij al een hele tijd op.
  #256  
Oud 23-12-09, 15:20
Dieharder001 Dieharder001 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

heb mijne nu 3 weken... dus 6 weken geleden... gewoon even in mail na de ontvangstbevestiging aangegeven dat ik de iphone snel zakelijk nodig had... was geen enkel punt ...
  #257  
Oud 24-12-09, 07:20
noah noah is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davejuh Bekijk bericht
helaas verkopen ze in NL geen simlock vrije iphone`s daarom ben ik naar belgie gereden maar als je toch in maastricht ben is het natuurlijk een kleine moeite om een half uurtje in de auto te zitten naar turnhout of miss nog dichter in de buurt van maastricht gewoon via google ff phonehouse belgie intypen daar staat ergens een belgisch nummer en dan helpt een verkoper je verder met het reserveren . let wel op pinnen in belgie is heel moeilijk je kan beter contant mee nemen

Beetje late reactie, maar thanks nog Dave. Ik zit deze week in Valkenburg, dus een kleine moeite om ff richting Tongeren te gaan. En laat daar nou toevallig een mobistar en phonehouse winkel zijn. Hopelijk ben ik dan van die eeuwige jeuk verlost. Fingers crossed..
  #258  
Oud 24-12-09, 17:02
Juan Juan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 25
Standaard

Misschien interessant eens naar S&S Hasselt te bellen/mailen. Vandaag nog geweest en daar lag een hele rek vol (enkel zwarte) iPhone 3GS'en...
  #259  
Oud 24-12-09, 23:46
nico_van_wijk nico_van_wijk is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard

Ben naar Bree gereden. Mobistar had ze op vooraad.
  #260  
Oud 28-12-09, 18:27
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Ik ben vandaag naar maasmechelen (mobistar) gegaan om mijn eerste iphone te halen. Ik heb vantevoren gebeld en gebraagd of ze nog de 16 gb in voorraad hadden. de zwarte waren uitverkockt maar de witte hadden ze nog. Aangezien de kleur mij niets uitmaakt heb ik hem weg laten leggen.

Ik raad iedereen af om in maasmechelen een iphone te kopen!!!
Ik ben naar maasmechelen gereden (woon maar een kwartiertje rijden van maasmechelen) en heb de iphone gekocht. Tijdens het kopen begon de verkoopster moeilijk te doen. Ze verkochten alleen iphones als je 2 accessoires erbij kocht. Ik heb toen gezegd dat ik wel naar een andere zaak zou gaan en daarna gedreigt met het naar mobistar stappen vanwege onjuiste reclame. Uiteindelijk hebben ze de iphone gewoon zonder accessoires aan mij verkocht.

Ik raad daarom iedereen af om in maasmechelen een iphone te gaan halen. Als je hem toch daar wilt halen laat je dan niet bezeiken en dreig ermee naar mobistar te stappen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.