Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) in de nieuwe wet staat ook dat, wanneer een gsm met koppelverkoop verkocht wordt, deze ook zonder het abonnement moet verkocht worden tegen een redelijke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
in de nieuwe wet staat ook dat, wanneer een gsm met koppelverkoop verkocht wordt, deze ook zonder het abonnement moet verkocht worden tegen een redelijke prijs.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Had een mailtje gestuurt naar phonehouse om de voorraad te cheken van de 3GS zwartbij phonehouse Turnhout maar helaas was dit het antwoord.
Geachte, Wij berichten de goede ontvangst van onderstaande e-mail, welke onze volledige aandacht heeft genoten. Deze zijn momenteel allemaal uitvekocht en komen deze maand nog niet binnen Hopende u met deze informatie van dienst geweest te zijn. Echt balen, kan ik eindelijk een iPhone kopen is hij nergens meer te krijgen. Ga op de bonnefooi toch maar gewoon naar Belgie en de mediamarkt, Belcomany enz proberen Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-12-09 om 18:24. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen weekend 3 iPhones aangeschaft in Antwerpen, 2 bij de Mediamarkt (3GS zwart) en 1 bij de Mobistar (GS 16gb wit)
Beide hadden nog wel meer op voorraad. |
|
|||
|
|||
Vanmiddag mobistar winkel binnen gewandelt op de Meir,
5 minuten later buiten gelopen met 3GS 16GB wit. |
|
|||
|
|||
Weet iemand nog een verkoopp punt waar je BTW vrij kan kopen en welke tevens verzend naar Nederland?
Lab9 doet het niet meer, hcw heeft geen voorraad |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag heel provinsie antwerpen afgereden, maar geen geluk.
Er zijn genoeg witte 16 & 32 GB iPhone te vinden in Belgie, probeer maar een willekeurige carfoure of media markt. Maar als je opzoek bent naar een zwarte 32GB dan is het al een stuk lastiger. Mij in iedergeval niet gelukt |
|
|||
|
|||
Verkopen ze ergens nog Iphones van voor productieweek 40 ?
Saturn of Mediamarkt misschien ? mvg, Soxbrother |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt.
Het is een waterkansje voor nog een iphone te vinden van voor week 40. Waarschijnlijk hebben ze nu bij alle winkels die met de nieuwe bootrom. Suggesties zijn altijd welkom. Mvg, Soxbrother Laatst gewijzigd door Soxbrother; 18-12-09 om 23:20. |
|
|||
|
|||
In Hasselt op alle plaatsen waar iPhones verkocht worden nog voldoende witte op voorraad (behalve S&S had helemaal niks). Vooral in de mediamarkt verschoten hoeveel er daar in de rekken stonden (ook gewone 3G)
Bij de Mobistar (één van de twee) heeft m'n vader gisteren de laatste zwarte 32GB gekocht (ook 16GB was op)... |
|
|||
|
|||
Je vind ze zeker nog, maar niet gaan zoeken op bekende plaatsen en grootsteden.
Lokale gsm-mobile shops heb je meeste kans. Zoek het in kleinere gemeentes, daar is soms nog alles voorradig. In heist op den berg bij ACS daar kan je ze nog vinden. Het gaat natuurlijk snel, wat gisteren nog voorradig was is vandaag misschien niet meer zo. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties,
Kun je dat dan gewoon aan een verkoper vragen ofdat hij kijkt of het één is van voor week 40 ? Mvg, Soxbrother Laatst gewijzigd door Soxbrother; 19-12-09 om 14:49. |
|
|||
|
|||
Dit nummer kan je inderdaad op het doosje vinden en kan je eventueel vragen.
Als de weeknummer je niet bevalt heb je pech, want hun hele voorraad zal waarschijnlijk opéénvolgende nummers-batches zijn. Dus allemaal dezelfde weeknummer. |
|
|||
|
|||
Ik ga dit weekend eens kijken.
Ik hou jullie op de hoogte. Mvg, Soxbrother |
|
|||
|
|||
Saturn Wilrijk - Zwarte zijn op, alleen nog witte van 16gb
niet gevraagd naar weeknr. Saturn Meir - Zwarte zijn op, alleen nog witte van 16gb weeknr; op 1 van de dozen ***46, dus week 46 Mediamarkt Keyserlei, alleen nog witte Ik wil een zwarte ------------------------------------- update 20/12 vandenborre -------> geen iphones te koop daar krefel enkel witte 16gb Mvg, Soxbrother Laatst gewijzigd door Soxbrother; 20-12-09 om 14:33. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|