Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door flashermx op de site van HCW staat nu ook dat de 3GS 16gb black leverbaar is en morgen bezorgt word?? maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat mailtje komt zo wel. heb de officiele verzending mail ook nog niet gehad, maar wel al reactie van HCW dat ze bezig zijn. Ze zullen een behoorlijke hoeveelheid te verwerken hebben. Dus op het moment dat ze het pakje uit de deur doen zul je een mailtje krijgen denk ik.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ok zou wel tof zijn.
(daar zijn dus die 4000 iphones gebleven) |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Zijn er mensen die bij HCW hebben besteld en nog steeds geen bericht hebben gehad over de verzending van hun telefoon? Ik heb wel via de mail door contact bevestiging gekregen dat de telefoon gisteren of vandaag opgestuurd zou worden. Maar nog geen bevestigingsmail gehad zoals anderen. Zijn er nog meer mensen die dit mailtje nog niet hebben gehad? (even kijken of het allemaal goed gaat) Laatst gewijzigd door Dpaki; 03-12-09 om 16:50. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog helemaal geen mail ontvangen van HCW
De 32 GB witte is trouwens wel goed leverbaar zowel in de online store als de winkels |
|
|||
|
|||
Ja ik ook niet, terwijl ik toch steeds krijg te horen van dat alle toestellen gisteren of vandaag zouden verzonden worden, en dat ik hem spoedig zou hebben. Dus ik vraag me wel af hoe en wat. En of de toestellen gewoon verstuurd zijn zonder mensen op de hoogte te brengen. Dat zou natuurlijk ook kunnen (hoop ik stiekem).
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag een zwarte 32Gs opgehaald bij The Phone House in Turnhout.
Hadden er net weer binnen gekregen,ben weer een blij man |
|
|||
|
|||
Ow de 16gb black is weer op voorraad in warehouse en de shop in gent, hopelijk zit de mijne daar nu wel bij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook het bericht gekregen dat alle beschikbare toestellen gisteren uitgeleverd zouden worden. Ik ben bang dat dit niet betekent dat je eentje krijgt. Als de voorraad op is voordat je aan de beurt bent dan moet je helaas wachten . Mijn creditcard is ook niet afgeboekt, dus ik moet hoogstwaarschijnlijk nog langer wachtten . Gr. Paul |
|
|||
|
|||
HIJ IS ER!!!! eindelijk!! voor degene die nog wachten , nog eventjes geduld kan toch niet lang meer duren hoop ik..
|
|
|||
|
|||
KAbouterje, wanneer heb jij hem besteld??
|
|
|||
|
|||
13 juli had ik hem besteld
|
|
|||
|
|||
Lol laat maar mijn iphone is net bezorgt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb net het volgende bericht gekregen van HCW Beste klant, Dit klopt, daarmee bedoelde ik alle toestellen die wij ontvangen hadden. U staat nu eerste op de wachtlijst voor nieuwe toestellen. Wij hebben een zending ontvangen die net groot genoeg was om 4 maanden van onze wachtlijst weg te werken. Ik er verwacht gauw een nieuwe lading iPhones om het resterende deel van onze wachtlijst weg te werken. |
|
|||
|
|||
nog even voor degenen die twijvelen of je bij HCW de btw wel terug kan krijgen. Heb net bevestigingsmail gehad dat die teruggestort zal worden.
|
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag naar verschillende winkels gebeld en blijkbaar is de iPhone op verschillende plaatsen beschikbaar. Bij mobistar hadden ze er nog twee 32gb maar ze zeiden dat ze elk moment verkocht konden worden. Ze verkopen er sinds kort ook bij bepaalde vestingen van Carrefour en daar verzekerden ze me dat ze de iPhone altijd voorradig hadden. Bij een andere winkel hadden ze nog een 3gs 16gb wit en bij nog een andere zeiden ze dat het wel twee maanden kon duren eer je een exemplaar kon verkrijgen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar heb mijn iPhone nu dus ook en werk er superfijn mee. Dit bericht ook getikt op m'n iPhone. Alle wachtenden nog even geduld, ze zijn bij hcw goed te vertrouwen en prima service. Veel succes allemaal! |
|
|||
|
|||
Vandaag (za 5 dec) een zwarte 3GS 16GB gehaald bij de Mediamarkt in Antwerpen. Eerste winkel waar ik het probeerde en gelijk raak. In eerste instantie zei de verkoper dat de 16 GB in het zwart niet op voorraad was (uit zijn hoofd), maar bij het controleren in de computer wist hij te melden dat vr 4 dec er een nieuwe lading was binnengekomen. De witte 16GB en 32GB en de zwarte 32GB waren ook op voorraad.
Thuisgekomen mijn zakelijke KPN simkaart erin gestoken, aangemeld en bingo. Gelijk Exchange aangezet en één minuut daarna full up and running met alle emails, contacts en calender-afspraken gesynchroniseerd. Geniaal apparaat, maar dat wisten jullie al. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar misschien is dit niet de goede plek om dit heel uitgebreid te gaan uit leggen. Maar het is dus gewoon functionaliteit va mobile me maar dan gratis. |
|
||||
|
||||
kreeg donderdag een mail van hcw met daarin bericht dat iphones verzonden zijn die dag en de dag ervoor.. zou vanaf dan mijn iphone kunnen verwachten.
13 nov. had ik m besteld. hopelijk morgen binnen.. Anders zou het ook wel heel lang duren denk ik zo. |
|
|||
|
|||
Hier ook mijn bestelling binnen van HCW. Ik had vrijdag te horen gekregen dat ze verstuurd waren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|