//

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4

Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door flashermx op de site van HCW staat nu ook dat de 3GS 16gb black leverbaar is en morgen bezorgt word?? maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 02-12-09, 15:58
Dpaki Dpaki is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashermx Bekijk bericht
op de site van HCW staat nu ook dat de 3GS 16gb black leverbaar is en morgen bezorgt word?? maar ik heb nog geen mailtje gehad dat mijn bestelde (30 juli) verzonden is
Dat mailtje komt zo wel. heb de officiele verzending mail ook nog niet gehad, maar wel al reactie van HCW dat ze bezig zijn. Ze zullen een behoorlijke hoeveelheid te verwerken hebben. Dus op het moment dat ze het pakje uit de deur doen zul je een mailtje krijgen denk ik.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 02-12-09, 16:00
flashermx flashermx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 37
Standaard

ok zou wel tof zijn.

(daar zijn dus die 4000 iphones gebleven)
  #163  
Oud 02-12-09, 17:08
Dpaki Dpaki is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashermx Bekijk bericht
ok zou wel tof zijn.

(daar zijn dus die 4000 iphones gebleven)
Nee daar zijn ze niet gebleven. Anders had ik namelijk m'n iphone 2 weken geleden al gehad. Het was met name het voorraad bestemd voor HCW wat gestolen werd.

EDIT:
Zijn er mensen die bij HCW hebben besteld en nog steeds geen bericht hebben gehad over de verzending van hun telefoon? Ik heb wel via de mail door contact bevestiging gekregen dat de telefoon gisteren of vandaag opgestuurd zou worden. Maar nog geen bevestigingsmail gehad zoals anderen. Zijn er nog meer mensen die dit mailtje nog niet hebben gehad?
(even kijken of het allemaal goed gaat)

Laatst gewijzigd door Dpaki; 03-12-09 om 16:50.
  #164  
Oud 03-12-09, 18:39
flashermx flashermx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 37
Standaard

Ik heb nog helemaal geen mail ontvangen van HCW

De 32 GB witte is trouwens wel goed leverbaar zowel in de online store als de winkels
  #165  
Oud 03-12-09, 19:01
Dpaki Dpaki is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashermx Bekijk bericht
Ik heb nog helemaal geen mail ontvangen van HCW

De 32 GB witte is trouwens wel goed leverbaar zowel in de online store als de winkels
Ja ik ook niet, terwijl ik toch steeds krijg te horen van dat alle toestellen gisteren of vandaag zouden verzonden worden, en dat ik hem spoedig zou hebben. Dus ik vraag me wel af hoe en wat. En of de toestellen gewoon verstuurd zijn zonder mensen op de hoogte te brengen. Dat zou natuurlijk ook kunnen (hoop ik stiekem).
  #166  
Oud 03-12-09, 21:25
Bulley Bulley is offline
• iOS 8.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5
Standaard

Vanmiddag een zwarte 32Gs opgehaald bij The Phone House in Turnhout.
Hadden er net weer binnen gekregen,ben weer een blij man
  #167  
Oud 04-12-09, 12:28
flashermx flashermx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 37
Standaard

Ow de 16gb black is weer op voorraad in warehouse en de shop in gent, hopelijk zit de mijne daar nu wel bij
  #168  
Oud 04-12-09, 13:22
paul-pjh paul-pjh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Ja ik ook niet, terwijl ik toch steeds krijg te horen van dat alle toestellen gisteren of vandaag zouden verzonden worden, en dat ik hem spoedig zou hebben. Dus ik vraag me wel af hoe en wat. En of de toestellen gewoon verstuurd zijn zonder mensen op de hoogte te brengen. Dat zou natuurlijk ook kunnen (hoop ik stiekem).

Ik heb ook het bericht gekregen dat alle beschikbare toestellen gisteren uitgeleverd zouden worden. Ik ben bang dat dit niet betekent dat je eentje krijgt. Als de voorraad op is voordat je aan de beurt bent dan moet je helaas wachten . Mijn creditcard is ook niet afgeboekt, dus ik moet hoogstwaarschijnlijk nog langer wachtten .

Gr. Paul
  #169  
Oud 04-12-09, 13:39
kaboutertje kaboutertje is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 16
Standaard

HIJ IS ER!!!! eindelijk!! voor degene die nog wachten , nog eventjes geduld kan toch niet lang meer duren hoop ik..
  #170  
Oud 04-12-09, 13:41
flashermx flashermx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 37
Standaard

KAbouterje, wanneer heb jij hem besteld??
  #171  
Oud 04-12-09, 13:48
kaboutertje kaboutertje is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 16
Standaard

13 juli had ik hem besteld
  #172  
Oud 04-12-09, 14:02
flashermx flashermx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 37
Standaard

Lol laat maar mijn iphone is net bezorgt
  #173  
Oud 04-12-09, 14:19
paul-pjh paul-pjh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paul-pjh Bekijk bericht
Ik heb ook het bericht gekregen dat alle beschikbare toestellen gisteren uitgeleverd zouden worden. Ik ben bang dat dit niet betekent dat je eentje krijgt. Als de voorraad op is voordat je aan de beurt bent dan moet je helaas wachten . Mijn creditcard is ook niet afgeboekt, dus ik moet hoogstwaarschijnlijk nog langer wachtten .

Gr. Paul

Ik heb net het volgende bericht gekregen van HCW

Beste klant,

Dit klopt, daarmee bedoelde ik alle toestellen die wij ontvangen hadden.
U staat nu eerste op de wachtlijst voor nieuwe toestellen. Wij hebben een zending ontvangen die net groot genoeg was om 4 maanden van onze wachtlijst weg te werken.
Ik er verwacht gauw een nieuwe lading iPhones om het resterende deel van onze wachtlijst weg te werken.
  #174  
Oud 04-12-09, 14:42
kaboutertje kaboutertje is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 16
Standaard

nog even voor degenen die twijvelen of je bij HCW de btw wel terug kan krijgen. Heb net bevestigingsmail gehad dat die teruggestort zal worden.
  #175  
Oud 04-12-09, 18:37
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Ik heb vandaag naar verschillende winkels gebeld en blijkbaar is de iPhone op verschillende plaatsen beschikbaar. Bij mobistar hadden ze er nog twee 32gb maar ze zeiden dat ze elk moment verkocht konden worden. Ze verkopen er sinds kort ook bij bepaalde vestingen van Carrefour en daar verzekerden ze me dat ze de iPhone altijd voorradig hadden. Bij een andere winkel hadden ze nog een 3gs 16gb wit en bij nog een andere zeiden ze dat het wel twee maanden kon duren eer je een exemplaar kon verkrijgen.
  #176  
Oud 05-12-09, 20:36
Dpaki Dpaki is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaboutertje Bekijk bericht
nog even voor degenen die twijvelen of je bij HCW de btw wel terug kan krijgen. Heb net bevestigingsmail gehad dat die teruggestort zal worden.
Voor Zover ik weet wordt er als je het goed aàngeeft geen btw ingehouden. Ik heb netjes een factuur gehad waarbij geen btw is gerekend. Heb nog niet gekeken of dat ook bij het afschrijven van m'n credit card goed is gegaan. Ik ga ervan uit wel.
Maar heb mijn iPhone nu dus ook en werk er superfijn mee. Dit bericht ook getikt op m'n iPhone. Alle wachtenden nog even geduld, ze zijn bij hcw goed te vertrouwen en prima service. Veel succes allemaal!
  #177  
Oud 06-12-09, 03:54
Snob Snob is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Vandaag (za 5 dec) een zwarte 3GS 16GB gehaald bij de Mediamarkt in Antwerpen. Eerste winkel waar ik het probeerde en gelijk raak. In eerste instantie zei de verkoper dat de 16 GB in het zwart niet op voorraad was (uit zijn hoofd), maar bij het controleren in de computer wist hij te melden dat vr 4 dec er een nieuwe lading was binnengekomen. De witte 16GB en 32GB en de zwarte 32GB waren ook op voorraad.
Thuisgekomen mijn zakelijke KPN simkaart erin gestoken, aangemeld en bingo. Gelijk Exchange aangezet en één minuut daarna full up and running met alle emails, contacts en calender-afspraken gesynchroniseerd. Geniaal apparaat, maar dat wisten jullie al.
  #178  
Oud 06-12-09, 08:44
Dpaki Dpaki is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snob Bekijk bericht
Vandaag (za 5 dec) een zwarte 3GS 16GB gehaald bij de Mediamarkt in Antwerpen. Eerste winkel waar ik het probeerde en gelijk raak. In eerste instantie zei de verkoper dat de 16 GB in het zwart niet op voorraad was (uit zijn hoofd), maar bij het controleren in de computer wist hij te melden dat vr 4 dec er een nieuwe lading was binnengekomen. De witte 16GB en 32GB en de zwarte 32GB waren ook op voorraad.
Thuisgekomen mijn zakelijke KPN simkaart erin gestoken, aangemeld en bingo. Gelijk Exchange aangezet en één minuut daarna full up and running met alle emails, contacts en calender-afspraken gesynchroniseerd. Geniaal apparaat, maar dat wisten jullie al.
Jazeker geniaal apparaat. Heb nog zitten twijfelen tussen Exchange of gewoon imap mail bij gmail. Maar met Exchange natuurlijk push en ook nog de optie om contacten en kalender te synchroniseren. Heb nu alles zo ingesteld dat als ik iets aan contacten of kalender verander op m'n mac dat het verandert in Google en via Google verandert op m'n iPhone. En andersom werkt het natuurlijk ook. Dus hoef niet meer per se m'n iPhone via de kabel aan m'n laptop te hangen.

Maar misschien is dit niet de goede plek om dit heel uitgebreid te gaan uit leggen. Maar het is dus gewoon functionaliteit va mobile me maar dan gratis.
  #179  
Oud 06-12-09, 23:04
mwagena's schermafbeelding
mwagena mwagena is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 243
Stuur een bericht via MSN naar mwagena
Standaard

kreeg donderdag een mail van hcw met daarin bericht dat iphones verzonden zijn die dag en de dag ervoor.. zou vanaf dan mijn iphone kunnen verwachten.
13 nov. had ik m besteld. hopelijk morgen binnen.. Anders zou het ook wel heel lang duren denk ik zo.
  #180  
Oud 07-12-09, 14:44
woei woei is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Hier ook mijn bestelling binnen van HCW. Ik had vrijdag te horen gekregen dat ze verstuurd waren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 09:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.