//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; Langzaam aan begint de informatie over het verschijnen van de Iphone6 steeds concreter te worden. Niets is nog zeker maar als Apple het net zo aanpakt als voorgaande jaren kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 06-08-14, 14:19
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

Langzaam aan begint de informatie over het verschijnen van de Iphone6 steeds concreter te worden. Niets is nog zeker maar als Apple het net zo aanpakt als voorgaande jaren kunnen we op 19 september weer naar Duitsland voor een upgrade van onze "mobiele telefoon"
Zoals elk jaar weer de vraag, wie is er van plan om weer een release mee te gaan maken en waar gaan jullie heen?
Ik ben misschien wat vroeg maar ben gewoon benieuwd naar de rest. Ik twijfel zelf nog om weer te gaan kijken. Misschien kies ik er dit jaar voor om hem online te bestellen en te laten bezorgen bij een kennis in Duitsland.
los daarvan blijft het natuurlijk altijd een leuk avontuur dat je ooit eens meegemaakt moet hebben
__________________
Wie dit leest is gek.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 11:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 22:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.