iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joffrey19 Meeste wat er tegenwoordig staat is handelaar ipv apple liefhebber helaas. Dat is althans mijn ervaring in Oberhausen. En het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn dochter stond vorig jaar in Oberhausen aan te schuiven met onze Slowaakse familie (oostblokkers dus). Zij heeft een filmpje gemaakt van een horde noordwestblokkers die boel op stelten aan het zetten waren om zo veel mogelijk kaartjes te bemachtigen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Spreek jij zo goed Russisch dat je die taal van andere Slavische talen kan onderscheiden? Maak je over die Russen maar geen zorgen meer, die zullen nu wel naar de Apple Store Kurfürstendamm in Berlin gaan of naar de nieuwe Apple Store in Hannover.
|
|
|||
|
|||
Als Poetin geen importverbod instelt.
|
|
|||
|
|||
Ik spreek zelf geen woord Russisch. Een kameraad van mij wel. En toen hij mensen aansprak op hun gedrag kwam idd naar boven dat ze van Rusland of Russische afkomst waren. Dat was toen ze die lintjes kapotknipten bij de iPhone 5. Het waren ook die Russen die ook begonnen te vechten voor een kaartje. Natuurlijk mag ik niet veralgemenen. Want we hebben daar ook al leuke Russen leren kennen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga zoals reeds geschreven weer eens naar Sulzbach/Taunus. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat is heel goed om te weten. Als ik het woord "oostblokker" lees dan reageer ik. Onder meer omdat ik daar familie heb (SK) en omdat mijn jongste zoon daar zelfs geboren is (RU).
In Sulzbach is het redelijk rustig en vooral heel beschaafd. 's Avonds staan er ook al een vijftigtal mensen in de rij. Ik ben zelf nog nooit in Oberhausen geweest maar heb wel commentaren gelezen op een paar Duitse websites. En die waren niet erg positief. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ooit in Parijs de hele nacht in de rij gelegen bij iphone 4 geloof ik. Toen het winkelcentrum open ging was ik mijn 6u voorsprong kwijt doordat er geen dranghekken waren. Bij Oberhausen precies hetzelfde meegemaakt met lijntjes midden in de nacht waar iedereen overheen ging. Maar dat was vorig jaar wel beter geloof ik. |
|
|||
|
|||
Ik ben vorig jaar twee keer in Sulzbach geweest. Die Apple Store kreeg in ieder geval vaker nieuwe voorraden dan in Oberhausen. De tweede keer heb ik zelfs een nieuwe voorraad zien aankomen toen ik het kantoor van de store manager met hem zat te praten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 augustus 2014 om 17:07 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Main-Taunus Zentrum, Sulzbach - Apple |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga dit jaar ook terug, vorig jaar Oberhausen gedaan zonder succes wegens beperkt aanbod. Hadden toen wel het geluk nog net overdekt te zitten.
|
|
|||
|
|||
Jambers zou destijds gezegd hebben: "Wie zijn deze mensen? Wat doen ze? En wat drijft hen? "
Lol Ik hoop dat jullie allemaal geluk gaan hebben |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor u zeker als ge met uw hele familie op 3 à 4 plaatsen gaat aanschuiven
En wss als gij er gene hebt en de anderen wel, mogen ze hel afgeven aan u Laatst gewijzigd door Freeltd; 26-08-14 om 17:02. |
|
|||
|
|||
Ik wil ook gaan, heb alleen s'avonds nog een conferentie in A'dam. Ik zie al wel dat ik Centr0 Oberhausen moet overslaan. Iemand al eens naar Duisburg of Dusseldorf geweest ? Hoe waren de ervaringen daar ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|