iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Freeltd Dus wel zeker dat Duitsland op 19 de verkoop in gaat? Héél zeker. En ook in Frankrijk en het UK....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dan hebben jullie geluk. BE zal wel bij de laatste zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat heeft Tim Cook tegen miljoenen mensen gezegd tijdens zijn presentatie en ook een slide laten zien van de landen waar de nieuwe iPhones op 19 september 2014 verkocht worden. Ik ga er van uit dat de CEO van Apple weet waarover hij praat.
|
|
|||
|
|||
Ok thanks, livestream deed het niet hier
|
|
|||
|
|||
Preorder start vrijdag al.. Morgen is oberhausen bellen om te vragen hoe dit zit, en of is mogelijk is voor Nederlanders.
|
|
||||
|
||||
Geruchten toch weer zo goed als waar. Ook niet gek na 20+ filmpjes..
Maar twijfel over de 5,5" of toch de 4,7".. best groot in je broekzakkie. Ik ben vrijdag vrij gelukkig. En woon in Warnsveld, dat ligt tussen Arnhem en Deventer. Misschien als iemand een plekje over heeft, wil ik mij voor de eerste keer wagen aan de grote rijen en leuke chaos! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 september 2014 om 21:26 ---------- Citaat:
Als ik diep graaf kan ik me iets herinneren over pre-orders
|
|||
|
|||
Pre-order is voor bestellingen in de Online Apple Store. Dat is ook mogelijk voor buitenlanders als je een afleveradres in Duitsland hebt.
|
|
|||
|
|||
Aha, en in de winkel zelf is het niet mogelijk? Dus echt gewoon erheen?
|
|
|||
|
|||
Klopt, op de Duitse apple site staat het volgende:
Ab 12. September vorbestellen. Oder besuche ab 19. September um 8:00 Uhr einen Apple Store. Dus zal weer een lange rij zijn (en hopelijk meer toestellen dan vorig jaar) |
|
|||
|
|||
Prijs valt heel erg mee! 649 $ voor de 4,7" 16 GB.. IS dat gelijk aan euro?
|
|
|||
|
|||
€699 voor 4,7" 16gb
|
|
|||
|
|||
Ook ik ben weer van de partij! Heb er zin in!
|
|
||||
|
||||
Wel raar eigenlijk.
Hij is in dollars qua cijfers$$$ al goedkoper, en dan ook nog de voordeligere wisselkoers.. niet eerlijk |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ga naar Oberhausen. Mijn verlof staat al 2 weken geplant.
|
|||
|
|||
Een weekje later kan je hem in NL en BE bestellen. Dus vanaf 26 september, dat is snel na de eerste wave.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er toevallig mensen die ongeveer langs Bladel rijden. (dorpje tussen Eindhoven/Tilburg, tegen de Belgische grens)
Wil graag mee maar zoek nog vervoer, heb die dag al wel vrij gevraagd van mn werk. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|