iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben donderdag de 18e voor mijn werk in Maastricht, dus ik denk dat ik na het werk meteen doorrij naar Düsseldorf en hoop dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ben donderdag de 18e voor mijn werk in Maastricht, dus ik denk dat ik na het werk meteen doorrij naar Düsseldorf en hoop dat het daar niet te druk is De Apple Store daar is in december 2013 geopend, dus geen idee of het een chaos zal worden en of ze veel op voorraad hebben. Het ziet er in ieder geval niet heel erg groot uit (alleen een begane grond), dus dat kan een negatieve invloed op de voorraad hebben. Maar dat hij nog niet zo lang open is kan er ook weer voor zorgen dat er minder mensen van het bestaan af weten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Of ik erbij kan zijn is nog maar de vraag, maar dat ik hem ga halen weet ik wel zeker.
Heb heel erg veel pech gehad met mijn iPhone 5S.. 8 replacements gehad waarvan tussendoor 1 keer een nieuwe. Ze bieden mij nu weer een nieuwe aan maar ik kan ook kiezen voor een refund. Nu heb ik t voor elkaar gekregen om te mogen wachten tot de release van de 6 en daarna evt. een refund te krijgen. Gratis iPhone 6 upgrade voor mij dus! Hopelijk niet zo'n chaos als vorig jaar.. Al die mensen die erheen rijden en niks aantreffen, zonde van de tijd en geld..
|
|||
|
|||
De vraag voor mij is met name of er de 19e (vermoedelijke launch) zowel een 4.7 inch als een 5.5 inch beschikbaar is.
Als de 5.5 inch later gereleased wordt, wat gezien de beperkte gelekte onderdelen waarschijnlijk lijkt, dan weet ik niet of ik de 19e ga. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben vrij nieuw bij dit forum... dus weet nog niet hoe alles werkt.
afgelopen twee jaren ben ik ook naar duitsland geweest voor de release van de iphone, maar als die release dit jaar op 19 september zal zijn (zoals de geruchten zeggen) kan ik niet gaan vanwege mijn studie. mijn vraag is of iemand contact met mij kan opnemen die wel gaat en er mogelijk 1 voor mij kan meenemen, als ik dat nu al een beetje kan regelen ben ik iets meer gerust gesteld. Iemand uit de provincies limburg of noord brabant. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dan zullen we ook maar vertrekken zeker?
Campers Already Lining Up for iPhone 6 at Flagship 5th Avenue Store Wednesday September 3, 2014 11:40 am PDT by Juli Clover Despite the fact that there are still five days to go until Apple's September 9 media event, customers hoping to purchase one of Apple's new devices have already begun lining up at the flagship 5th Avenue Apple Store in New York City. Apple is expected to announce the 4.7 and 5.5-inch iPhone 6 at the event, along with its much-rumored wearable device and possibly a mobile payments initiative. Only the iPhone 6 is expected to ship to consumers in September however, and not until later in the month. People camping out now may be waiting more than two weeks to get their hands on one of Apple's new devices. |
|
|||
|
|||
Waar ik naar benieuwd ben, wie gaat voor de 4,7" en wie voor de 5,5"?
Ben er zelf ook nog niet uit namelijk.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@timosha..Hoe laat ben je daar dan? Ik wil mss voor het eerst ook naar Duitsland..Ik kies liever voor rust en veiligheid al moet ik er 4 uur voor rijden (alleen heen al,pfffff) maar dan is het thuisfront hier (vrouw en kids) wat meer gerust mocht ik de reis gaan maken…
Alleen heen is mij ook wat, ff meeten of zo eventueel?
|
||||
|
||||
Vast wel mensen die willen afspreken als er meer bekend is. Zit zelf te twijfelen of ik moet gaan na het drama van vorig jaar.
|
|||
|
|||
Idd, ik zit eerst op de 9e te wachten op meer info. Ik rijd vanuit Apeldoorn. Ik hoor of er iemand mee wil rijden .
|
|
||||
|
||||
Woon ik ook, dus ja: misschien met een groepje gaan?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|