iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die nog een zilvere 16Gb iPhone 6 zoekt? De mijne is sealed en ga toch ene kopen via Telenet. Ik vraag de normale vraagprijs, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iemand die nog een zilvere 16Gb iPhone 6 zoekt? De mijne is sealed en ga toch ene kopen via Telenet. Ik vraag de normale vraagprijs, 700 euro dus
Vandaag op te halen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik ga vanavond naar centro, heb reservering gedaan. Iemand idee of er officiële apple covertjes aanwezig zijn voor de 6 plus (zowel leer als silicone)?
|
|
|||
|
|||
Hmmm, niet naar gekeken... Vorige zaterdag mijn Iphone daar gaan halen, ik zag wel heel veel covers tegen de muur hangen. Vorig jaar kon je ze daar wel kopen voor de 5S bij de launch
Laatst gewijzigd door kenneth12345; 26-09-14 om 16:39. |
|
||||
|
||||
Ja dat dacht ik ook, was daar dan ook aanwezig maar dit jaar is het echt een ramp om snel 1 te vinden (die dan toch nog iets wat degelijk is), daarom de vraag.
|
|
|||
|
|||
Ik vroeg afgelopen vrijdag in Düsseldorf naar de lederen cover voor bij m'n 6+ reservering, en de medewerker vertelde me dat je bij iedere iPhone 2 covers mocht kopen. Lijkt me dan dat ze voldoende voorraad hebben!
|
|
|||
|
|||
Niemand meer besteld? Morgen de Iphone 6 64 GB Space grijs ophalen. Centro O.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook de 6+ 64gb space gray besteld ophalen in Dusseldorf
|
|
|||
|
|||
Nog geen enkele keer een (zilver of SG variant van de) 64Gb van de gewone 6 online gezien bij de reserveringspagina... Slaap wel redelijk vroeg (vóór 0:00 uur), maar wordt soms wakker in de nacht en dan even controleren. En dan dus nooit iets gezien. Wel vaker de 128Gb, maar das overkill voor mij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Top!
Top daar in OCentre, vannacht gereserveerd nu iPhone 5 backup terug zetten op 6+.
|
|
|||
|
|||
Duitse reserveringsite weer de hele dag offline helaas. Twijfel of ik morgen het risico kan nemen door zo richting CentrO te knorren voor een 6 64gb sg. Wat denken jullie?
|
|
||||
|
||||
Lijkt dat kansloos is
Ik was er woensdag en toen hadden ze niks liggen |
|
|||
|
|||
Gisteren was een vrije dag in Duitsland dus vandaar de gesloten site.
Laatst gewijzigd door FME; 04-10-14 om 12:12. |
|
|||
|
|||
Zaterdagochtend was de site weer up en direct bij CentrO een 6 gereserveerd.
Tussen 10-11 opgehaald! Ging perfect! |
|
|||
|
|||
In Keulen en Oberhaussen hebben ze blijkbaar een nieuwe voorraad!
Alle kleuren zijn beschikbaar behalve de 128GB versie voor sommige kleuren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|