iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha, zielig voor die handelaren. Echt zielig...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Haha, zielig voor die handelaren. Echt zielig
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Alles is in voorraad bij oberhaussen en in keulen 5 min geleden, ook de 6+.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In Centro zijn de 6+'s al weer weg!
|
|
|||
|
|||
net gereserveerd en geen mail ontvangen ?
wat nu ? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zit te twijfelen om het morgen in CentrO mijn 6+ te halen of gewoon vrijdag te wachten..3 dagen minder wachten tegenover 200km rijden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er inderdaad ook geen haast mee...
Maar even op en neer naar DE en dan weer een nieuwe iPhone is wel erg aantrekkelijk! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 6 gereserveerd in de Apple Store in Düsseldorf, 19.00-20.00 aangegeven als ophaalslot omdat ik dacht dat ik er niet eerder kon zijn. Nu kan ik dat inmiddels wel, heeft iemand ervaring hoe ze er daar mee omgaan als je je reservering eerder komt halen dan afgesproken?
|
|
|||
|
|||
Eerder is geen probleem.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn reserverings pagina staat telkens "nicht verfugbar" hoe kunnen jullie dan nog reserveren. Iemand een idee ??
|
|
|||
|
|||
In Sulzbach/MTZ is weer alles beschikbaar (ook de iPhone 6Plus). Onze dochter gaat binnen een uurtje vertrekken met haar vriendinnen.
|
|
|||
|
|||
Dat is bij Frankfurt dat is een behoorlijk eindje rijden !!!
|
|
|||
|
|||
Ja, is niet zo ver van Frankfurt. Inderdaad, dat is een stukje rijden. Maar onze dochter rijdt ook niet. Die vliegt van EBZH (Hasselt Kiewit Airfield) naar EDFA (Neu Anspach - Taunus Flugplatz) en wordt daar opgehaald door vrienden. Neu Anspach is niet zo ver van Sulzbach.
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die vanavond naar Düsseldorf gaan? PM me even!
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|