iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Leider ist dieser Service derzeit nicht verfügbar. Versuch es bitte später noch einmal. Krijg het schijt van dat zinnetje grrrrrr...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leider ist dieser Service derzeit nicht verfügbar. Versuch es bitte später noch einmal.
Krijg het schijt van dat zinnetje grrrrrr |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Lukt mij al niet meer. En waar de goude volgens hen 5 min geleden wel beschikbaar is, als ik alles selecteer zeggen ze dat hij daar niet te koop is.
Ik wacht wel tot donderdagnacht in Antwerpen . |
|
|||
|
|||
ook franse reservering is offline.. zouden ze er dan toch helemaal doorheen zijn?
|
|
||||
|
||||
Misschien later nog.. Wel bizar dit. Zo'n groot bedrijf, zoveel stores, maar zo weinig iPhones. Ik wed dat ze er voldoende hebben, maar doen alsof ze zo uit hun voorraad zijn.
|
|
|||
|
|||
Weet eigenlijk niet of het nou gelukt is. Leek er wel op. Hoor je meteen bevestiging via mail te krijgen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2014 om 00:26 ---------- is weer open! |
|
||||
|
||||
D'r is alleen niks op voorraad in Oberhausen of Dusseldorf. Heb wel een reservering staan in Berlijn, die is alleen 600km vanaf hier. Niet te doen dus.
|
|
|||
|
|||
Ja, daar heb je echt van alles, maar dat vind ik de moeite niet waard.. dat is echt te ver! Dusseldorf is echt de grens.
Ik zou zeggen, wacht nog een dag of 2 zal vast wel weer komen in Centro of Dusseldorf |
|
|||
|
|||
Zo lekker raak! 2x iPhone 6 64GB Space Gray, Dusseldorf
Morgen ophalen |
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe je een reservering kan annuleren? Voordat er dadelijk het gewenste model alsnog beschikbaar komt in de gewenste Store?
|
|
|||
|
|||
Denk dat je niet kan annuleren
|
|
||||
|
||||
Wat is na Dusseldorf of Oberhausen dichtbij ?
Woon in Venray, vlakbij Venlo |
|
|||
|
|||
Hamburg is ook nog te doen, maar niet vanuit Venray denk ik, vanuit Almelo is het 330 km had zaterdag nog 2 reserveringen opgehaald
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dank je wel...
Op alle fronten no go dus! Bah |
|
|||
|
|||
De voorraad van vrijdag zit er dus zo goed als door nu.
Benieuwd hoeveel 6+ we in belgie/nl gaan zien verschijnen... |
|
||||
|
||||
mannen, net de store manager gesproken en er schijnt nog een paar modellen voorraad te zijn, niet veel, maar wel wat losse verkoop
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2014 om 09:47 ---------- voor meer info ik zit straks boven bij de ijssalon cheerio |
|
|||
|
|||
Ik heb er best iets (gaan marktplaats vraagprijzen) meer voor over, maar wil toch echt een plus... Zit niks anders op dan wachten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|