iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door soulrobber Zal de reserveerpagina nog online komen vandaag? Was net online, die van NL, gelukkig kunnen reserveren...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Klopt. Moet zo rond tien voor twaalf geweest zijn. Ik refreshte stom toevallig de reserveerpagina even en tot mijn grote verbazing kon ik reserveren. Meteen gedaan. Heb ook al een bevestigingsmail gehad.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok. Dat schiet op. Ik heb er twee in Hamburg en twee vrijdag in A'dam. Denk dat ik Hamburg maar laat schieten...
|
|
|||
|
|||
weer de 64GB space grau gemist.. wel de 16GB kunnen reserveren..
wel handig het reserveren in NL |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ale vooruit! De pagina kwam dus toch online!
Op het Belgisch forum dat ik zit hebben verschillende mensen gereserveerd! Alles lijkt terug uitverkocht. Fun fact: In Opéra Parijs heb je de 6+ beschikbaar in alle geuren/kleuren/formaten ben benieuwd wanneer mensen het zullen merken en hij uitverkocht is edit: ok blijkbaar hebben ze het gemerkt, enkel Space Grey 16gig nog beschikbaar zo...dat duurde minstens....10minuten Laatst gewijzigd door Affinity; 23-09-14 om 09:12. |
|
|||
|
|||
Ik heb er twee weten te reserveren in sulzbach 64gb iphone 6 space grey. Alleen weet niet of ik het ga redden. Ophalen tussen 19:00-20:00
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2014 om 08:50 ---------- En ik heb er 2 in amsterdam goud 16 gb iphone 6 plus |
|
|||
|
|||
In NL zijn er op alle drie de locaties nog 16g's te reserveren. DL is leegverkocht...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iemand een iPhone 6 64gb spacegray gereseveerd die eigenlijk en plus wou hebben
|
|
|||
|
|||
weet iemand hoe de huidige voorraad is in Oberhausen? Heen rijden op ophalen?
|
|
|||
|
|||
https://reserve.cdn-apple.com/DE/de_...e/availability
Hier is de actuele voorraad te zien. 6plus is in alle stores dichtbij Nederland uitverkocht. Mocht hij beschikbaar komen wil ik ook meteen reserveren en die kant op rijden. Zonder reservering is het risico me te groot... |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het ophalen van reserveringen? Blijkbaar als je te laat was kon je niet meer terecht, maar hoe zit het met te vroeg ophalen? Heb namelijk een reservering in Amsterdam as vrijdag maar moet hem eerder ophalen dan ik qua tijd aan gevinkt heb.
Hoor het graag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Rij net lang Appstore Amsterdam en daar zitten er al 2 voor de deur
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|