iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Affinity In Parijs is er wel ene die open is toch? Iemand die ik ken is daarheen nu om zijn gereserveerde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
DUI is wel Gesloten!!
|
|
|
|||
|
|||
Op 12 sept zowel een pre-order (mailboxde.com) als reservering (pick-up Oberhausen) via online store gedaan. Hierbij in beide gevallen de 6 64 GB space grey en 6 16 GB zilver. Een dag later had ik al twijfels of dit de juiste keuze is geweest en of ik niet alsnog voor de plus moet gaan.
Vandaar maar donderdagochtend rond 9.45u aangeschoven in de Oberhausen-rij, was naar schatting 50-60e in de rij, here we go again! Je zou denken dat je dan alle modellen/kleuren voor het kiezen hebt, maar helaas niet meer als het gaat om de plus, deze was net voor mij al weggekaapt. Gemoedstoestand: balen, balen en nog eens balen, voor niks noppes nada al die tijd in de rij gestaan! Vervolgens ben ik uit de rij gestapt (vr 08.00 u) en maar naar de Apple store gelopen om beide toestellen te bekijken. Misschien was het wel geluk bij ongeluk.. Allereerst nam ik de 6 plus in handen en dacht wauuw wat een scherm en hmm wat een ding in je handen, vooral hoe breed het in je handen is (voelt niet natuurlijk aan) en in je jeans pocket het bij zitten onaangenaam voelt. Daarna de 6 bekeken en meteen had ik het gevoel dat het 1 geheel is en de verhoudingen kloppen, zowel scherm, toestel als bediening met 1 hand. T.o.v. de 5s is het met de 6 best wel een vooruitgang: je hebt echt wel het gevoel dat deze upgrade het waard is, alleen al als het gaat om zijn scherm. Vervolgens heb ik mijn reservering die ik had gemaakt voor de 2 6'en ook niet opgehaald aangezien ik het nog een paar dagen wilde laten rusten en ik mijn online bestelling toch deze week zal ontvangen (kon daarnaast de ijssalon ook niet vinden waar je van dit soort dingen met flinke marges snel vanaf kan zijn ). Op dit moment denk ik dat ik eruit ben en voor de 6 ga. Heb mij laten vertellen dat je je online bestelling mag openmaken, gebruiken en als het niet bevalt binnen 2 weken retourneren. Of het dan op retourneren zal aankomen, betwijfel ik, we'll see.. |
|
||||
|
||||
Scoop is ook onderweg, meen ik
ik vind het ff te veel van het goede Hoop morgen weer wat te kunnen halen in Oberhausen |
|
|||
|
|||
Ik vraag mij af aan wie jij ze wel verkoopt? Heb er al verschillende gezien voor 50 euro als "extra" en die verkopen zelfs niet meer
|
|
|||
|
|||
Waar heb je die gezien dan? Ik kan ze nergens vinden :/
|
|||
|
|||
Denk als je +€50,- erop doet en op marktplaats zet gelijk kwijt bent dus het is gelul
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Reserveren, klein tripje maken, 30minuten aanschuiven max, en je hebt je GSM... Zo werkt het dit jaar. Enkel de iPhone 6+ kan je misschien nog met meerprijs verkopen, de gewone 6 zie ik overal te koop en verkoopt nauwelijks. Ik zit op nog andere forums waar ze ook proberen te verkopen en het lukt nauwelijks Het zijn zeer specifieke modellen die nog veel geld waard zijn atm. Bvb de 6+ 128GB versies vooral dan. |
|
||||
|
||||
Ben nog op zoek naar een 128 gb silver. Wie weet waar te krijgen?
|
|
|||
|
|||
128GB is nergens meer te krijgen.
Hopen dat vanavond om 00:00 weer reserveringen gedaan kunnen worden. Maak ik morgenavond nog ff een ritje |
|
||||
|
||||
Is nog genoeg handel in boys
Prijzen zijn nog prima Aanbod op marktplaats is zelfs minder dan voorgaande jaren En let maar op Vrijdag zullen ze nog steeds tegen redelijke prijzen worden verkocht omdat Apple zorgt dat ze weer te weinig leveren aan Apple stores Was vandaag trouwens ff in Den Haag Wat een sjakies staan er in de winkel zeg Snapte echt geen reet van hele reserveringssysteem en bestond ook niet volgens hem |
|
|||
|
|||
Jammer om te zien dat hier ook zoveel handelaren zitten. Dat je er eentje extra meeneemt om de benzine te dekken snap ik wel. Maar dat er gewoon mensen zijn die 10+ iPhones meenemen om te verkopen tegen woekerprijzen vind ik dan wel jammer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar tis aan de mensen zelf om er dat geld niet voor te geven. Dit jaar zijn er voldoende iPhones beschikbaar. Dus men hoeft er geen 150 euro extra of meer voor te geven. Dat men tot 100 meer geeft kan ik nog begrijpen, wij zijn bv ook tot France gereden, tol moete betale enz...We wilde ook zoveel mogelijk uit de koste geraken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb inmiddels mijn nieuwe iphone terugverdient dus mijn bestelde iphone in duitsland kan ik houden. Maar als jij er goed gevoel bij krijgt dat alle handelaren met hun iphones blijven zitten wil ik je dat pleziertje niet afnemen natuurlijk |
|
||||
|
||||
Wat ik me trouwens afvraag...
Sta je ook zo te janken als je biertje in de kroeg wil drinken Enige idee hoeveel marge daar op zit? |
|
|||
|
|||
Ik denk dat we de discussie over de handelaren beter kunnen staken mensen.
Ook in mijn ogen zijn het maar vervelende mensen die meer van de winst lijken te houden dan van het merk zelf, maar dat is mijn mening. Het punt is dat je aan de lacherige reacties van deze handelaren in dit topic kunt opmaken dat ze er alleen maar van genieten en juist dingen gaan posten om reacties uit te lokken. Dus ik denk dat we er maar beter geen aandacht meer aan kunnen besteden en gewoon de leuke ervaringen en verhalen met elkaar delen als échte liefhebbers onder elkaar. |
|
|||
|
|||
Ik ben vrijdag ook naar Düsseldorf geweest met een maatje van mij, met de ICE, heerlijk tripje en leuke dag van gemaakt, rond half 10 aangekomen op station, eerst rustig aan koffie gedronken bij starbucks, en toen richting Apple Store gelopen.
Daar bleek dat buiten de reserveringen alles al was uitverkocht, wij konden zo aansluiten in de rij voor reserveringen, en inderdaad met 30 min waren we weer buiten, men nam alle tijd voor ons. Nog nooit zo relaxed een lancering meegemaakt Daarna onze aankoop gevierd met bratworst en dikke pot bier en rond 19uur weer teruggreist met de ICE |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|