iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) hahahaha ik vermoed dat we hier iemand hebben die nog zonder iphone 6 zit had je maar wat slimmer/brutaler moeten zijn Ik had er vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hahahaha
ik vermoed dat we hier iemand hebben die nog zonder iphone 6 zit had je maar wat slimmer/brutaler moeten zijn Ik had er vandaag maar 4, maar had er het liefst wel 8 willen hebben |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik zit ook zonder.
Vind t wel jammer, dat handelen (omdat ik zonder zit), maar eerlijk, als ik zelf de kans had zou ik het zelf misschien ook wel doen.. 't is dat ik niet het geld heb om 3/4 toestellen voor te schieten.. Je kan er flink mee verdienen! Gelukkig heb ik ook een free iPhone, maar dan zonder handelen |
|
|||
|
|||
Voor de liefhebber, de reserveringspagina doet het weer!
Edit: https://reserve.cdn-apple.com/DE/de_...e/availability |
|
|||
|
|||
Beste mensen ik heb 2x space grey 64 gb gereserveerd. Geinteresseerde pm!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hahaha |
|
|||
|
|||
Ps. Voor degene die een iphone plus niet hebben kunnen reserveren. Pm!
|
|
||||
|
||||
We kunnen weer reserveren!
Yeahhh. Heb mijne, omg |
|
|||
|
|||
Helaas is de gouden plus 64GB nergens op voorraad.
De gewone 6 is overal in voorraad, in overvloed zelfs hahahaha |
|
||||
|
||||
Met wie-o-wie kan ik morgen meerijden?
Maakt opzich niet uit in welk tijdvak je komt toch? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om 00:45 ---------- Ben zo blij dat ik optijd gekeken heb. Kan er nu niet meer in.. Of komt dat doordat ik al gereserveerd heb? |
|
|||
|
|||
Weer offline.. Heb er ook eentje besteld 6,64gb zwart in Düsseldorf. Weet enkel niet als ik er geraak morgen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat een boeven zijn het toch ook dat ze gewoon weer volle bak voorraad hebben. Ik had al zn gevoel. Alleen dat het zo lang beschikbaar blijft is dat weer jammer.. of zullen gewoon niet veel mensen ervoor wakker gebleven zijn. Degene die 28 uur in de rij hebben gestaan liggen nu natuurlijk heerlijk op 1 oor
|
|||
|
|||
Yeah! Zojuist een 6 64gb spacegrijs gereserveerd. Kan ik mooi mijn bestelling bij Dixons annuleren. Morgen afhalen in CentrO
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar wat een opluchting. Scheelt me die week wachten of 100/200€ extra haha. Heb jij er trouwens al 1? |
|
|||
|
|||
iPhone 6 64 GB Spacegrau - Ohne SIM-Karte Menge - 1 Dit is toch simlook vrij? Ik kan morgen vanuit belgie zonder probleem naar Düsseldorf en betalen met MasterCard als ik er op tijd kan zijn?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En mastercard kan ook! Volgens mij wordt t niet zo heel druk dus tijdvak hoeft niet perse. Ik heb m voor de zekerheid 14-15 uur gedaan. Kan ik sws niet te laat voor komen. Als ik te vroeg ben en weggestuurd word ga ik lekker t winkelcentrum in |
|
||||
|
||||
Ik had er 1 opgehaald vandaag maar heb die verkocht, zolang er nog wat mee te verdienen is kan ik wel wachten. Heb der ook nog 1 online besteld die onderweg is dus dit is een extraatje om de nieuwe iphone te bekostigen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In ieder geval zeker van een toestel dus . |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
WTF hoe is dit mogelijk dat ze terug reserveringen doen?????
Ze gingen de overschot losse toestellen vrij verkopen vandaag zeiden ze, en nu kwam die store terug online? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|