iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) De 6+ is binnen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De 6+ is binnen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt link nog prima
reserve-de.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om 10:58 ---------- Hd je die kunnen reserveren??
|
||||
|
||||
Hij heeft m uit parijs!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om 11:04 ---------- Maar we zitten in de trein!! Schoolboekjes erbij en ik vermaak me wel.... |
|
|||
|
|||
Guys,
Mocht je geen reservering hebben niet komen nr Oberhausen. Verkoper zei dat alles voor reserveringen is, rij zonder reserveringen is ook inmiddels weg..
|
|||
|
|||
Wat een dagje gisteren weer in oberhausen
Gelukkig hadden we gereserveerde iphone's want toen het bijna ons beurt was waren ze volledig uitverkocht! Anyway, ik had een iphone6 en een iphone6+ (Voor mij) dus toch tevreden terug naar huis. In de apple store toch even met de 6 en 6+ bezig geweest en tot de conclusie gekomen dat ie toch wel veel te groot en onhandig is naar mijn zin. En voor het volgende moest ik hem ook niet houden: -Optische camera in de 6+ ....niks van gemerkt...foto's waren identiek hetzelfde als die ik getrokken heb met de 6 in de apple store! Dit is mss wel omdat ik een vrij stille/stabiele hand heb. -hogere resolutie scherm op de 6+ ....alweer niks van gemerkt nadat ik de beide langs elkaar legde! -In je zak steken gaat net maar dan gaan zitten gaat dus helemaal niet meer....nja, dan hoeft het voor mij niet meer! Anyway heb mijne 6+ 16GB dus gisterenavond al gewisseld tegen een 6 64GB van een vriend die er ook gaan halen was. Hij wou liever een 6+ maar wegens geen voorraad dus geen kunnen kopen. De 6 is perfect voor mij qua grootte en voor hem de 6+ Iedereen tevreden nu dus |
|
|||
|
|||
Ik heb ook 2x een 64gb space grey kunnen reserveren. Maar in de mail staat "
iPhone 6 64 GB Spacegrau - Ohne SIM-Karte Menge - 1". Wil dit zeggen dat het maar eentje is of twee? En mag ik met een nederlandse paspoort deze ophalen? Of moet je een duitse paspoort hebben? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien was t de laatste? Mwa ID zijn ze niet streng op, nederlands kan sws, maar of ze t uberhaubt vragen.. Heb alleen mn rijbewijs bij me, niet eens een paspoort |
|
|||
|
|||
Ik heb een reservering tussen 15:00 en 16:00 uur, maar mocht ik iets eerder zijn, wordt je dan weggestuurd of word je gewoon geholpen?
Mijn Duits is niet zo goed, maar wat moet je precies meenemen? |
|
|||
|
|||
Wat een onzin, waarom kon ik dan kiezen voor 2 :s en nu krijg ik er maar eentje. Een vriend heeft erna ook besteld, kreeg ook 2 te zien en bevestigingsmail met 1 :/
|
|
|||
|
|||
Ze doen niet heel moeilijk.. ik had reservering tussen 10-11 en 11-12. Allebei opgehaald. Wb id is rijbewijs voldoende
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kreeg dit als bevestiging terwijl ik 2 had geselecteerd. " iPhone 6 64 GB Spacegrau - Ohne SIM-Karte Menge - 1" |
|
|||
|
|||
Ik ben idd in centre commercial regional Carré Sénart.
Zalig gewoon zo'n grote rij en dan kwamen ze de mensen met reservatie halen van 10uur... Lekker vooraan in de rij |
|
||||
|
||||
Ik had namelijk op mn vaders account eerst twee gedaan, maar die ging uiteindelijk niet mee dus afgezegd.
Maar hij kreeg menge - 2 en ik menge - 1 (heb er 1 gereserveerd) |
|
|||
|
|||
Hoelang kan je een iPhone 6 omruilen voor een ander kleur, 2 weken?
|
|
|||
|
|||
Stel ik reserveer nu iPhone bij Oberhausen, moet ik hem vandaag ophalen maar helaas kan ik niet. Zo ik hem dan gewoon maandag kunnen ophalen?
Mn zusje is dit weekend jarig geweest en wil haar verrassen, ze betaald zelf wel een groot deel hoor want zo'n goeie broer ben ik ook weer niet |
|
|||
|
|||
Iemand interesse in een reservering over te nemen?
Ik heb 2 reserveringen staan,maar red het niet vandaag Pm me maar |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
je kunt niet meer reserveren. tis allemaal op
|
|
|||
|
|||
Is iPhone 6
Ze vragen alleen je naam, gisteren zelf ook geweest daar in oberhausen. Paspoort of id wordt helemaal niet gevraagd |
|
|||
|
|||
Net even gebeld met ze, reserveringen zijn enkel en alleen op dezelfde dag geldig. Dus niet voor een andere dag. Tijdstip doen ze niet moeilijk over.
En je kan maar eentje reserveren :/ Alles uitverkocht op dit moment |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|