iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) DAMN man ik was eigenlijk van plan om straks door te rijden tot oberhausen om een serieuze gok te wagen, ik ben net wakker, gelukkig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DAMN man ik was eigenlijk van plan om straks door te rijden tot oberhausen om een serieuze gok te wagen, ik ben net wakker, gelukkig zie ik net dat de reservering terug online is.... alle + zijn wel uitverkocht, dus heb snel op de franse gekeken en hoppa, snel een iPhone 6+ gereserveerd
wel 3uurtjes rijden, maar ik rij gratis dus das het minste |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik vraag t me ook af.
Gewoon een nieuwe levering gok ik. Of een groot overschot.. Heel groot |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
toch is niet heel duidelijk of er nu weer "grote voorraad" is, die site is rond 0.00 online maar veel weten die link niet eens en andere liggen nu gewoon op bed of staan in de kroeg.
Dat het niet zo snel uitverkoopt kan ook met dit tijdstip te maken hebben. Vorig jaar hadden ze ook reserveringssysteem en toen hadden ze dacht ik helemaal geen losse verkoop na de eerste dag. Misschien doen ze dat nu ook wel als alles gereserveerd is.
|
||||
|
||||
Voor ons pakt het in ieder geval goed uit!
|
|
|||
|
|||
Alle 6+ zijn toch weer weg, ik heb een van de allerlaatste in frankrijk... enkel nog wat 16 gigs beschikbaar maar wie wil die nu o_O
Nja ze gingen alle losse toestellen nog verkopen dus ik snap echt niet waarom ze terug reserveren.... een nieuwe "voorraad" lijkt mij sterk... |
|
|||
|
|||
ik dacht laat ik het ook maar proberen en ja hoor het werkt nog steeds ... morgen tussen 1 en 2 ophalen
Dit had ik niet verwacht meer, dus dixons maar annuleren. Nu zag ik wel dat je een identiteitsbewijs moet meenemen, zou een nederlands rijbewijs genoeg zijn ? Of wellicht toch ook maar een paspoort meenemen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Daar gaat de handel! Hahahaha hopelijk blijven ze allemaal zitten met hun toestellen HAHAHAHAHAAHAHAHAHA
|
|
||||
|
||||
Jammer, de 6+ weer weg..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Damn , wat een paniekaanval man.... Toen ik dat las van de reservering hier....
Ik zag dat Duitsland alweer leeggeroofd was dus ik ging snel naar de Franse, ik heb gewoon de eerste de beste 64 GB 6+ gereserveerd .... even gechecked en tis 3uurtjes rijden, om 5uur vertrek ik |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
apple store Carré Sénart
|
|
||||
|
||||
Helaas nergens meer de 128GB.. Ik denk maar dat het hier in Nederland gaat worden. Ik kan hem voor 660 halen icm een 1 jarige abonnement. De abonnement gaat naar me vader en ik betaal alleen voor het toestel. Zit niks anders op helaas..kom wel 272 euro duurder uit maar met een abonnement is dat toch mooi meegenomen!
Laatst gewijzigd door RWK; 20-09-14 om 02:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Was bij mij ook het geval. Je ken beter wel meenemen. En het maakt geen zak uit hoelaat je er bent. |
|
|||
|
|||
Shiiit! Ben net te laat zo te zien. Zit te azen op 6 64gb space grey maar de pagina is weer dicht
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er 2 gereserveerd met het account van men vriendin. Best een kopietje van haar id meenemen zeker of volstaat het als haar emailaccount in mijn iPhone zit?
Is het trouwens ook mogelijk cash te betalen? Weet niet juist als ik het allemaal kan betalen met mijn MasterCard. |
|
||||
|
||||
Zolang jij niet met meer dan max 2 iphones de deur uitloopt vinden ze alles best volgens mij. maar zou het risico niet lopen en dan idd ff haar ID meenemen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|