iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom vertellen ze nooit iets.. Volgens mij vinden ze het gewoon leuk dat mensen alsmaar komen en met lege handen naar huis gaan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waarom vertellen ze nooit iets.. Volgens mij vinden ze het gewoon leuk dat mensen alsmaar komen en met lege handen naar huis gaan
|
|
|
||||
|
||||
Gaan hier mensen nog een poging wagen morgenochtend?
|
|
|||
|
|||
Net ook ff gebeld om te dubbelchecken... Volgens de kerel is er niks meer. En leveringen komen nooit de dag nadien.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2014 om 19:22 ---------- Misschien zeggen ze ook om drukte te voorkomen. Als de medewerker zegt ja morgen hebben we, dan rijden we weer met z'n alle daar naartoe. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2014 om 19:36 ---------- Citaat:
edit: 20e gereleased, donderdag 26 1 opgehaald in Oberhausen.
|
|||
|
|||
Woooow wat een hel was dat in Oberhausen, er stonden ong 1200/1400 man. 16/17u in de rij gestaan voor 'niks'. Was een unieke ervaring maar helaas, veel mensen die s nachts om 4/5u aankomen en op een of andere manier voor dringen en asociaal zijn. Veel asociale kutjong en handelaars. De truc was van hun ook om naar toilet te gaan in de ene rij en later in andere rij aan te sluiten, lukte niet altijd maar gewoon vaak genoeg proberen bij verschillende 'security' mensen en het lukte wel. Helft/drie kwart deed amper zijn werk en zag er uit als een junk. Vond het wel zonde want had graag een 64gb willen bemachtigen.
Citaat:
EDIT: En mensen uit India ook veel gezien Laatst gewijzigd door PaultjeV; 19-09-14 om 21:56. |
|
||||
|
||||
Citaat:
- Hm goed idee! Ik denk dat ik dat ook ga proberen, aanstaande donderdagmiddag naar Oberhausen. Is dat geen succes ga ik vrijdagochtend naar Amsterdam! Dan moet ik toch wel raak schieten! (4,7" 64GB) |
|
|||
|
|||
Ik doe het ook nooit meer. Heb de chaos van de iPhone 5 meegemaakt in Oberhausen. En ik wou het gedoe dit jaar nog eens een kans geven. Dus 6 uur vroeger dan vorige keer aanwezig, maar zoals hierboven gezegd wordt, is het Apple voorvreugdefeest veranderd in een bende oostblokkers, blonde snollen en ander tuig die alleen maar zoveel mogelijk iPhones willen hamsteren om er daarna zoveel mogelijk winst mee te maken.
Ik beloof dus plechtig dat ik dit noooooit meer doe. Heb em nou braaf ge-preordered en wacht wel een beetje langer terwijl ik op vakantie ben... Aan alle andere gelukzoekers zou ik willen zeggen: veel succes en neem je boksbeugel mee. Je kan em goed gebruiken! ;-) |
|
|||
|
|||
Hoe was het bij de andere Applestores in Duitsland?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gewoon hier ff bijhouden deze week, gok dag er wel op komt te staan wanneer er voorraad in DE is |
|
|||
|
|||
Blij!!!!
|
|||
|
|||
Top die reserveringen. Stond binnen 20 min buiten met 2x 6+ en 2x 6
|
|
|||
|
|||
Het is duidelijk dat Tom niets in de verkoop heeft. Vanochtend al met z'n kaartjes die overduidelijk van vorig jaar waren en nu met een foto waarvan de voorkant afgeplakt is zodat je niet kunt zien om wat voor iPhone het gaat. Ik kan niet zeggen of ie nou de boel aan t belazeren is of dat ie gewoon op wil vallen.
|
|
|||
|
|||
Zonder partij te kiezen, maar dit zijn wel effectief,de doosjes van de iPhone 6 zoals je ze in de winkel koopt, strakke witte bovenkant!
|
|
||||
|
||||
Jep.. En die duim..
|
|
|||
|
|||
Hmm .. idd. Ik zag het toen ik net een unboxing video zat te kijken. Vooruit, dan valt m dit niet aan te merken. Maar toch blijf ik het verdacht vinden, die kaartjes van vanochtend. Identiek aan vorig jaar en overduidelijk gephotoshopped.
|
|
|||
|
|||
Is het de moeite om vannacht nog naar Oberhausen/Dusseldorf te rijden? Ben van plan om de 6 Space grey te kopen ..
De moeite om hier 300km voor te rijden zonder pre order? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Preorder man predorder en je hebt sowieso er ene. Ik ben in France geweest vandaag met mijne preorder, perfect, iedereen had er ene. Je kon de 12ste september bestelle, ik had zelfs maar de 15de bestelt en had er zonder probleem 2 kunnen bestellen (uiteindelijk maar 1 genomen). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor degene die hem hebben; hoe is ie?! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2014 om 21:31 ---------- Citaat:
Denk ik... |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|