iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Spoiler Ben je zo te zien weer met dezelfde mensen van vorig jaar Tom. Hij is weer met VoltrefferVick... VoltrefferVick ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooi gefotoshopped dus Hahaha
|
|
|||
|
|||
OP !!!!
Zojuist gebeld met Apple Oberhausen. Da sind keine Iphone 6 mehr da.
Nur Reservierungen !!! |
|
||||
|
||||
misschien zijn dat wel de 'iphone release kleren'. Wie weet wat voor rituelen die man allemaal heeft
|
||||
|
||||
Dat zijn kaartjes van vorig jaar. Maar dan gephotoshopt. Nu zien ze er anders uit. Staat nu een QR code op en die word gescand.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand al hoe ze de reservering checken. Met is snap ik, maar is familienaam voldoende
|
|
|||
|
|||
En de doos weet iemand al of die idd helemaal wit is ? Gaat om de in houd maar ben nieuwsgierig.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is er uberhaupt wel iemand in nl/be met een 6+?
|
|
|||
|
|||
sowieso wel, mensen vooraan in de rij waren nederlanders
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2014 om 10:03 ---------- Nog niks van timosha of timosha junior gehoord, ben benieuwd wat die allemaal gescoord heeft |
|
|||
|
|||
Mensen die een pre-order hebben lopen wss wél
|
|
|||
|
|||
Uiteindelijk na precies 2 uur m'n gereserveerde iPhone 6 in handen (7.15-9.15).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben alweer thuis. Super geregeld met die preorders. Was er rond 07:15 en iets van 20e in de preorder rij. Gingen tien over acht naar de winkel toe. Rond 08:45 was ik aan de beurt en om 09:00 weer buiten (ff binnen ding gecheckt en configuratie gedaan)
Ze zeiden dat het 50/50 was: preorders en voor aanloopklanten. Rij toen ik wegging:
|
|||
|
|||
Wat een prachtig apparaat die iPhone 6. Ik had ook gereserveerd en had de iphone al om 2 over 9 in m'n handen.
Voor de mensen die eerder hun reservering willen ophalen is dat gewoon mogelijk. Mijn reservering stond voor 16:00-17:00. |
|
|||
|
|||
Wat vragen ze nu bij de reserveringen ?
|
|
|||
|
|||
Geen ID-check gehad... Vragen alleen je naam!
|
|
|||
|
|||
Ik ga mijn time-slot waarschijnlijk niet redden. Weet iemand of je alsnog de hele dag kan ophalen? Of is te laat te laat?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|