iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) De eersten al iets in de hand?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De eersten al iets in de hand?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand die 22 uur in de rij heeft gestaan in oberhausen heeft niet zijn iPhone plus gekregen, maar wel de 64gb zilver voor mij..toch te zot voor woorden? Ik ben blij, maar zooooooo sneu voor hem man....
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik sta helemaal vooraan van de reserveringsrij! Netjes geregeld zo. Nog geen idee of het op basis van Apple ID of email gaat.
|
|
||||
|
||||
Sta nog in de rij
|
|
|||
|
|||
Damn man waarom heb ik die reservering verdomme gemist...
Nu hangt alles in de handen van Tom De Boer dat hij hopelijk enkele 6+ kaartjes ter beschikking heeft... |
|
|||
|
|||
Er word gecontroleerd op id !!
|
|
|||
|
|||
is idd sneu.. lekker dan, hoe weinig + zijn er gemaakt dan..doen ze bewust he.. 6+ van dit jaar is de 5S van vorig jaar.. 6 volop a la de 5C..
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
6plus was enigzins al bekend dat daar minder van zou zijn, dus dat zou geen verrassing moeten zijn
|
|
||||
|
||||
6+ kaartjes zal je wel weinig vinden denk ik. Gaan rechtstreeks marktplaats op lijkt me.
|
|
|||
|
|||
Heb ook heel erg getwijfeld hoor of ik de plus zou nemen..Maar hoorde gisteren dat ik mijn iPhone mag gebruiken met zakelijke sim..onbeperkt data en bellen..Dan bel ik heel veel en vind de plus dan iets te groot daarvoor..heb note 3 gehad en die was na een week weg omdat die te groot was...
|
|
|||
|
|||
guys, de eerste die hem heeft graag een fototje plaatsen hier
|
|
|||
|
|||
Ben de 7de buiten bij de reservering
|
|
|||
|
|||
In de auto stappen naar O hausen?
Tsja afreizen naar Oberhausen of niet hopen dat er nog voorraad is van de six
|
|
|||
|
|||
Alles is op, had hier enkele paginas geleden gelezen dat zelfs de gewone 6 al op was?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
"geen iPhone 5S fiasco"
nou nee inderdaad..... een iPhone 6 fiasco |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|