iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) sjonge jonge heb ik weeer.. te laat, pfff wat een gedoe zeg haha...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sjonge jonge heb ik weeer.. te laat, pfff wat een gedoe zeg haha
|
|
|
||||
|
||||
Heel vaag dat die reserveringspagina dicht is terwijl ze bij lange na niet uitverkocht waren. Er staat toch echt tussen 0.00 en 19.00.
|
|||
|
|||
dus ze krijgen een levering..of zouden ze toch bewust niet alles verkocht hebben gisteren, lijkt me sterk.. wordt dus morgenvroeg heen rijden, zal vast ook wel wat voor de losse verkoop zijn
|
|
|||
|
|||
Bon, ik ga vertrekken naar La France
Anders zat ik nu al aan Oberhausen |
|
|||
|
|||
Ga nu vertrekken.. nog mensen richting oberhausen voor losse verkoop?
|
|
|||
|
|||
Ik ben weer onderweg naar Keulen met reservering 2x 6+
|
|
|||
|
|||
Update van iemand in OB?
|
|
|||
|
|||
Dit stond er gisteren om 5 uur nog in Oberhausen. Alles gereserveerd.
Spoiler
Laatst gewijzigd door WDS001; 20-09-14 om 10:51. Reden: Foto in [spoiler] gezet |
|
|||
|
|||
Ben onderweg..zodra ik er ben volgt een update.. nog een uurtje ongeveer
|
|
|||
|
|||
Gisteren in Oberhausen mijn voorbestelling gaan ophalen. Was pas daar tegen 19u30 en toch nog een kleine wachtrij voor het ophalen van de bestellingen. Om 19u55 eindelijk aan ons om alles af te handelen maar er lag toen nog een enorme berg aan iPhones. Waarschijnlijk van mensen die hun bestelling toch niet opgehaald hadden. Nog gevraagd hoe het daarmee zat maar ze repten toen geen woord over de reservering die nog online zou komen.
In ieder geval veel succes voor zij die nog onderweg zijn. Winkel zou trouwens pas om 10u open gaan is me verteld. |
|
|||
|
|||
Damn! Ik had niet verwacht dat er nog gereserveerd kon worden, anders had ik zeker vandaag richting Oberhausen gegaan...
Balen! Maar goed nieuws voor de oplettenden onder ons! Have fun! |
|
||||
|
||||
Rustig opstaan, ontbijtje naar binnenwerken, douchen en dan richting t station.
Trein naar Oberhausen
|
|||
|
|||
Hij doet het weer, RESERVEREN maar... https://reserve.cdn-apple.com/DE/de_...e/availability
|
|
|||
|
|||
Zijn ze weer op voorraad? Kan iemand ff een update geven?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoe zat t ook alweer met die tijdvakken, maakt t uit als je iets te laat of te vroeg bent vandaag?
Nee toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Service currently unavailable krijg ik. Shit!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb het al 24 keer geprobeerd maar lukt niet. Ondertussen is de 6 64gb sg ook al uitverkocht dus volgende keer beter
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|