iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er gisteren 2kunnen reserveren. Nu even voetballen en dan richting Duitsland. Ik kan de 2 iPhones afhalen toch......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb er gisteren 2kunnen reserveren. Nu even voetballen en dan richting Duitsland. Ik kan de 2 iPhones afhalen toch...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nou ik ben weer in Nederland guys!!
Het was echt ziek rustig. Winkel zelf stond wel vol, iedereen met zn klauwen aan die iPhones omdat ze hem zelf niet konden kopen, grrrr, ik liep er vrolijk met 1 weg Beetje 'leedvermaak' Gelijk even voor 3€ een screenprotector laten plakken bij een zaakje op t station. Hopelijk volgende week mn ZAGG Glass shield binnen. Haat krassen.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om 14:29 ---------- 100% dit ^ |
|
|||
|
|||
Iemand die de iphone 16 gb grey te koop heeft of me een reservering over kan dragen want liep hem in oberhausen mis na 19 uur wachten
|
|
||||
|
||||
Ik hoor net je moet machtiging faxen anders werkt t niet??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Netjes guys als je nog hebt kunnen reserveren. Ben alweer onderweg nr huis. Veel succes voor de mensen die nog onderweg zijn!
|
|||
|
|||
naar 13 uur hebben gewacht in duitsland (HAMBURG) toch nog een aantal kunnen kopen
en toen waren alleen nog maar de 16 gb silver en space grey |
|
|||
|
|||
Vanmorgen toen de reserveringspagina online was even snel 5 Apple id's aangemaakt en 10 telefoons gereserveerd voor de doorverkoop...
Ohnee, gewoon eentje voor mezelf gereserveerd en opgehaald vandaag Happy panda! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gewoon geschreven of getypt. Ik, bla bla bla (bsn nummer), geef bla bla bla (bsn nummer) toestemming. Maar of t echt zo streng is.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om 14:56 ---------- @T1m Doe ik altijd op de gewone ZAGG site! ZAGG.com Is zo heerlijk, je betaald 1 keer en als er iets is krijg je gewoon een gratis nieuwe, mits je de oude terugstuurd . |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gaat er iemand vandaag nog naar Oberhausen of wil iemand 1 iPhone 16GB?
PM mij dan even. Ik wil er geen geld mee verdienen. Groet Victor |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Aanschouw:
'De lege reserveringsrij'. 'De plek des onheils, die nu overigens leeg is' En 'De iPhone' edit: zie dat die op de kop is.. sorry |
|
|||
|
|||
Zojuist gekeken en overal is alles uitverkocht op 1 plekje na. Daar kun je nog de 6 16gb reserveren. Ben benieuwd of maandag weer volop te reserveren valt.
Btw;Liet me vertellen door verkoper dat er maar 100 6+ binne waren gekomen gisteren... Das niet echt bijz veel. Vind hem zelf overigens echt TE groot. 6 ligt lekkerder in je hand. |
|
|||
|
|||
Vannacht gereserveerd, vanochtend als eerste opgehaald in Dusseldorf.
Heb het idee dat er voldoende voorraad is. Ook in de winkel kon je nog halen voor die dag. Helemaal blij! |
|
||||
|
||||
Mannen, ik ben net met de laatste voorraad bezig
Heb tegenwoordig een infiltrant in de Apple store die me alle modellen doorspeelt Wie kan ik nog blij maken Jullie weten me te vinden, boven bij de ijssalon |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand die voor mij een iPhone kan meenemen als ik hem de reserveringen geef? Heb er 4. 3x 16gb en 1x 64gb.
|
|
||||
|
||||
Zou het er vandaag niet op wagen
Zijn erg streng met controle van id Scoop is er als het goed is nu bezig met machtiging van iemand |
|
|||
|
|||
Ik heb 2 reserveringen ook overgenomen van 2 forumleden.
1 reservering krijg ik sowieso niet mee : telaat reservering stond tussen 11-12. En de 2e ook te laat, maar ze willen kijken of er wat overblijft rond 18h en krijg 1 mee zegt hij net. Ik kon ze ook echt niet ophalen zonder een ID kaart te laten zien met naam erop. Voor de mensen die nog rond lopen : er staat wel een jongen buiten Apple store met 3 iphone 6 16GB. Vraagt €850 per stuk. Misschien neem ik er zelf ook 1. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|