iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mikeyymike Iemand interesse in een reservering over te nemen? Ik heb 2 reserveringen staan,maar red het niet vandaag Pm me maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij stond er ook gewoon 2... dus lijkt erop alsof je er maar 1 krijgt..[COLOR="SlateGrey"]
[small]---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om
|
|||
|
|||
Beste mensen ik heb 2 reserveringen van 64 gb space grey. Er is wat tussen gekomen dus ik ga vandaag niet. Het betreft oberhausen. Geinteresseerde pm.
|
|
||||
|
||||
Oeps dat moest een pm worden
|
|
|||
|
|||
Hoi Jacob, heb je een pm verzonden ..
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook 1 voor de 64gb space grey en eventueel silver. Pm maar voor meer info
|
|
|||
|
|||
Mensen de reserveringen zijn overgedragen aan Tidus35. Sorry! Ik heb alleen nog 1 reservering voor een 16 gb zilvere iphone 6 plus maar in hamburg.
|
|
||||
|
||||
Ik kwam aan, medewerker kwam naar me toe, pakte de iphone, id laten zien, betaald en weg.
Dat binnen 10 minuten ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om 12:53 ---------- Zit nu op t terassje voor de Apple store. Kijken hoe mensen hopeloos proberen een iPhone te kopen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb ook nog een reservering voor 2x iPhone 6 128gb space grey maar geraak er niet vandaag, wil ze overdragen aan iemand die de 2de voor mij wil meebrengen, liefst rond de grens met belgie, PM me!
Reservering is voor dusseldorf |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoe, maar ik heb toch een reservering kunnen plaatsen voor 2x 16GB goud!
Zometeen richting Koln! |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een Space Gray en een Silver iPhone 6 16GB over! PM voor meer info.
|
|
|||
|
|||
Ik moet de 6 plus 64gb hebben kan iemand mij helpen met een reservering?
|
|
||||
|
||||
Vragen ze echt naar ID ??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om 13:34 ---------- Hoe kan je reserveringen overdragen aan iemand anders??? |
|
||||
|
||||
Mij vroegen ze om ID ja.
Maar heb vorige week al gevraagd, als je kopie ID hebt van de gene waarvoor je reservering moet ophalen, incl een volmacht, en de reservering, mag je hem ophalen! |
|
|||
|
|||
Heb nog 2 reserveringen voor een 16gb space grey. De normale.
In oberhausen. Pm maar |
|
||||
|
||||
Er zijn gewoon serieus mensen hier die RESERVERINGEN willen verkopen.
als je het voor iemand ophaalt en je eigen tijd investeert, prima. Als je mensen wil oplichten, doe het lekker op marktplaats. Ga niet mede i-fans oplichten. Sjonge jonge. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|