iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Iphonefan123 Ik ga dit jaar voor het eerst ook een nacht voor de winkel wachten. Maar hoe zijn jullie de tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Haha, helaas heb ik mijn iPad en iPhone verkocht, voor deze nieuwe Iphone. Dus ik moet het doen met mijn Macbook waar de batterij het waarschijnlijk niet de hele nacht gaat redden.
|
|
|||
|
|||
Ga je alleen? Als je met meerdere mensen gaat kun je eventueel ook meekijken met anderen.
|
|
|||
|
|||
Dit jaar wordt waarschijnlijk mijn vierde keer Oberhausen, en ik denk dat dit jaar een stuk beter zal worden qua voorraad. Waarom? Omdat vorig jaar Apple ook een 'goedkopere' variant had geintroduceerd; de 5C. Hier bleek echter geen interesse voor te zijn en wilde iedereen de 5s hebben (welke dus een tekort had). Dit jaar zijn er twee top modellen en Apple heeft zelf ook al aangegeven in de keynote dit jaar sneller meer voorraad te hebben.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In store pick-up mogelijk voor de iPhone 6 pre orders op de release dag. Benieuwd als dit ook in Duitsland kan.
Apple to offer in-store pickup option for iPhone 6 preorders | 9to5Mac Dan kan je hem vanacht online bestellen en op launch dag gaan afhalen in de Apple Store. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar VS worden ze NIET los verkocht??
Alleen icm Abo ??
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar kan je hem in NL gebruiken dan?
|
|
|||
|
|||
Als ophalen op de 19e mogelijk is, dan is dat oke. Zit er niet op te wachten dat de store een mail stuurt met 1 datum waarop je het kan ophalen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 september 2014 om 23:03 ---------- Voor elke 2 iPhones 6 is er 1 plus. Dus ongeveer 33% |
|
|||
|
|||
Ben nieuwschierig
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De plus is wel beter qua specs, daarom twijfel ik gigantisch... |
|
|||
|
|||
En hoe zit het met de bevoorrading? is een winkel als Dusseldorf slechter bevoorraad dan een Oberhausen? of is dit overal gelijk? voor mij is Dusseldorf dichterbij..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik twijfelde ook eerst omdat de plus betere specs heeft. Maar uiteindelijk is dat voor mij persoonlijk verwaarloosbaar. De hogere ppi is leuk, maar de 6 plus heeft daardoor een beetje meer lag dan de 6 en zelfs de 5S (bron:Hands-on with the iPhone 6 and 6 Plus, Apple?s first crack at big phones | Ars Technica) en meer pixels aansturen is hoe dan ook iets dat meer performance nodig heeft. De grotere batterij en de optische beeldstabilisatie is wel leuk, maar weegt helemaal niet op tegen de grotere vorm. Ik hoop alleen dat in beide hetzelfde RAMgeheugen zal zitten. Als je eens de grootte van beide iphones wil vergelijken:iPhone 6 plus size comparison - YouTube De plus is gewoon veel te lomp. En ik denk dat het heel snel vervelend gaat worden om elke keer 2 keer de homeknop aan te raken elke keer je met 1 hand een van de bovenste iconen, Notification Center, de adresbalk of wat dan ook dat bovenin in het scherm zit, wil aanraken. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|