iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan hem nu al online reserveren en in store ophalen dus geen rij!! https://reserve.cdn-apple.com/DE/de_...e/availability...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je kan hem nu al online reserveren en in store ophalen dus geen rij!!
https://reserve.cdn-apple.com/DE/de_...e/availability |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb hem ook al gereserveerd
iPhone 6 Plus 64 GB |
|
|||
|
|||
enige wat ik me nu afvraag, is NL reservering bij deze ongeldig verklaard?
Als je in de mail op identiteitsbewijs onderin klikt zie je dit https://www.apple.com/de/retail/iphone/forms-of-id.html |
|
|||
|
|||
ik heb hem gereserveerd Wat raar man is dit. hoe gaat het met de mensen die gaan wachten dan? ik heb neergezet tussen 15:00 en 16:00 gewoon binnen lopen. ID laten zien apple checkt je afspraak en reservering. en dan kan je hem gewoon mee nemen zonder uren in de rij te staan?
|
|
|||
|
|||
Degene die gereserveerd hebben kunnen het al vergeten... Je moet inwoner van Duitsland zijn.
|
|
|||
|
|||
Dat is raar hoezo moet je inwoner van duitsland zijn dan?
|
|
|||
|
|||
De 6 plus al uitverkocht
Heb maar 2x de 6 besteld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mja dan reserveren alle duitsers hem al en staan wij voor niets in de rij omdat het dan die dag alles is uitverkocht?
|
|
||||
|
||||
Geloof ik niks van. Durf te wedden dat je hem gewoon mee krijgt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
denk het ook, zal wel goed komen
|
|
|||
|
|||
Beetje vaag allemaal. Is er een aparte voorraad voor de rij? Ik bedoel, was pas nog een artikel over een beter reservering systeem voor wachtenden, in plaats van dat ze kaartjes zouden krijgen.
|
|
|||
|
|||
Alle weeral een hoop problemen extra
|
|
|||
|
|||
Zal zuur zijn na 16 uur in de rij gewacht te hebben en dat ze aankomen van sorry alles is gereserveerd - uitverkocht!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel Zojuist gebeld met Centro: je mag max 2 iPhones reserveren. In mijn geval heb ik 2 accounts gebruikt omdat ik 2 verschillende iPhones wilde reserveren. Zolang je op een legitimatie kunt aantonen dat jij het bent, dan is het oke zei hij. Mbt rij voor reserveringen kon hij nog niets zeggen, was nog niet bekend hoe dat zal gaan. Thanks voor t bellen, is dat ook weer duidelijk. |
|
|||
|
|||
iemand zou ook gewoon kunnen bellen voor duidelijkheid..
+49 211 42470600 (Dusseldorf) edit: never mind ,zie dat het al gebeurd is |
|
|||
|
|||
Ook gereserveerd. Raar wel ... Zou wel eens een chaos kunnen worden. Idd te hopen dat ze buitenlandse ID's ook aanvaarden.
edit: bedankt iAPpel Laatst gewijzigd door iMonkey; 12-09-14 om 11:37. Reden: Duidelijkheid gebracht door iAPpel |
|
|||
|
|||
In een andere Topic ik Citeer van de gebruiker, knuster: "Heb juist ook gebeld naar Apple centro en is idd geen probleem om als belg/nederlander je gereserveerde iphones af te halen. Wel paspoort niet vergeten!
" |
|
|||
|
|||
Is gewoon een systeem zoals in londen een paar jaaar geleden denk ik:
2 rijen, 1 voor de reservaties en 1 voor de niet reservaties! Wij gaan gewoon donderdagavond in de rij van de niet reservaties aanschuiven, en als we daar onze iphones hebben, gaan we naar de andere rij onze gereserveerde iphones ook nog afhalen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|