iPhone 6 online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door knny Hadden meer mensen dat je online maar 1 kon bestellen? Vorige keer was dat 2 p.p. Heb nu 2 Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zojuist ook gereserveerd om vrijdag 2 iPhones te kunnen ophalen in Duitsland; alleen volgens de voorwaarden moet je een Duits ID, Duits paspoort of een bewijs van Duits inwonerschap (Aufenthaltserlaubnis ) + id meenemen. Is het Duits van iemand goed genoeg om even te bellen naar Duitsland om te checken of een Nederlands ID ook goed is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik geloof er niets van dat ze Nederlanders gaan weigeren, lijkt me een beetje richting discriminatie?
|
|||
|
|||
Zojuist een 4,7" en een 5,5" besteld. De 4,7" wordt de 19e bezorgd en de 5,5" pas de 30ste
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle iPhone 6 modellen zijn nog steeds beschikbaar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het enige wat wij doen zijn die Duitsers *****n door hun iPhone te komen stelen vanuit buitenland. Het is dus eerlijk en normaal imo. @timosha : voor welk model ga jij voor dagelijks gebruik? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ten tweede: bewijs van duits inwonerschap is alleen nodig bij een niet-EU paspoort (wordt ook zo vermeld). Ten derde: volgens Europese regelgeving mogen ze niet weigeren. Zie je het al voor je dat bijvoorbeeld de Appie Heijn hier niet verkoopt aan Polen? ;-). Ik maak me (nog geen) zorgen. Heb ook netjes een bevestigingsmail van Apple gehad terwijl ik mijn Nederlandse AppleID heb gebruikt om te reserveren. |
|
|||
|
|||
Ophalen tussen 8 en 9? Wat met de rij dan? Apple hoeft opeens geen rij meer te zien en zegt eigenlijk dat het nutteloos is nu?
|
|
|||
|
|||
@apache4u Je moet het altijd meenemen, want zo controleren ze of jij diegene ook echt bent met de reservering. En dat bewijs van inwonerschap moet je aanvullend meenemen ('+') op het buitenlandse paspoort. (Duitse info)
Ik denk ook niet dat ze gaan weigeren, maar als ze heel formeel willen doen, kunnen ze het wel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik neem mijn paspoort ook wel mee hoor ;-). Maar eh: Aufenthaltserlaubnis + Reisepass eines Nicht-EU-Landes Dit is ook logisch, want ik kan met mijn EU paspoort gewoon in Dld gaan wonen.. En dan? |
|
|||
|
|||
Laten we hopen dat we volgende week niet voor niks naar Duitsland rijden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist gebeld met Centro: je mag max 2 iPhones reserveren. In mijn geval heb ik 2 accounts gebruikt omdat ik 2 verschillende iPhones wilde reserveren. Zolang je op een legitimatie kunt aantonen dat jij het bent, dan is het oke zei hij. Mbt rij voor reserveringen kon hij nog niets zeggen, was nog niet bekend hoe dat zal gaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb juist ook gebeld naar Apple centro en is idd geen probleem om als belg/nederlander je gereserveerde iphones af te halen. Wel paspoort niet vergeten!
Wat wij dus gaan doen is: gewoon donderdagavond zoals gewoonlijk gaan aanschuiven bij de niet reservaties en als we daar vrijdagmorgen ook gewoon 2 kaartjes de man krijgen, deze kopen en daarna onze gereserveerde ook nog kopen Lol, in het beste geval komen we met 8 iphones thuis (2x2 per persoon) en in het slechtste geval hebben we er toch al 2 de man ZEKER. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat ik me afvraag is hoe laat je daar zou moeten zijn om je reservering tussen 08.00-09.00 af te halen. Zou rond die tijd voldoende moeten zijn of moet je alsnog uren van te voren aanschuiven?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store | Gewoon.Tim | Koopinformatie Rest Europa | 283 | 31-08-14 18:25 |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|