iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja gaan ook oberhausen. Kennen onze weg daar na al die jaren vrij goed **** mannekes... Effe nuchter denken en alles bekijken he: Wij zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja gaan ook oberhausen. Kennen onze weg daar na al die jaren vrij goed
**** mannekes... Effe nuchter denken en alles bekijken he: Wij zijn gewoon zotten, terwijl er mensen kms verder honger lijden enz.... Waar wij ons druk over maken.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb er 2 gereserveerd in Hamburg. Wel het bevestigingscherm gehad maar geen mail of iets dergelijks... Meer mensen deze ervaring?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2014 om 08:45 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gebeld. Ze konden me vertellen dat er een reservering stond op mijn naam. Ze konden me alleen niet vertellen of het er 1 of 2 waren. Dat gaf het systeem niet aan. Mocht er vanuit gaan dat als ik er 2 gereserveerd heb er ook 2 krijg. Opzich wel onduidelijk..
|
|
|||
|
|||
Dat ze dat aangeven doet mij vermoeden dat er echt zat toestellen zijn. Ik ben er donderdag rond een uur of 23:00, lijkt me na alle berichten vroeg genoeg.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een mail gehad en vrienden van mij ook. Heb je niet toevallig je Apple ID aan een ander emailadres gekoppeld of zit het ergens in je spamfolder verstopt? Ik ga donderdag voor de zekerheid ook nog even bellen
|
|
|||
|
|||
Zal de plus vrijdag nog verkrijgbaar zijn denken jullie?
|
|
|||
|
|||
Ik sla dit jaar over. Geloof ik.... 😄 Ik ga voor de Apple Watch.
Ik vind het leuk jullie te volgen. Haha het is gewoon leuk om te gaan, hoort er eigenlijk gewoon bij, dus wie weet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor jou dus de taak om in beide rijen te gaan staan, haha. Ga je niks doen met die reserveringen dan?
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2014 om 14:09 ---------- Maar denk niet dat de store dat zal gaan doen |
|
|||
|
|||
Welke heb je gereserveerd? Wil hem wel van je overnemen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Reseveringen zijn ook niet over te dragen he? Of te annuleren? (dat ze dan weer vrij komen op de reserveringspagina) Mijn wens is namelijk de 64 goud, heb je die toevallig? |
|
|||
|
|||
Zijn inderdaad niet over te dragen, is gekoppeld aan je apple account. De 6 64 GB space en 16 GB zilver
|
|
|||
|
|||
Wie uit omgeving Den Haag gaat er heen en heeft nog plekje over?
Of wilt een toestel voor me meenemen tegen bijbetaling? Stuur me maar PM |
|
|||
|
|||
Vroeg me af hoe laat iedereen hier een beetje gaat. Ben van plan 20:00 vertrekken ~21:45 aankomen enkel vroeg ik mij af of dit wel op tijd is
Mocht iemand nog een iPhone 6(+) 64gb of 128gb spacegray reservering over hebben wil ik hem wel overnemen trouwens. Zou ook eens Apple bellen of ze het dan op mijn account kunnen zetten. |
|
|||
|
|||
Ik heb 2 reservaties (2pers) voor 4iphone 6 128gb. (2 zilver, 2goud)
Indien er mensen zijn die vrijdag eentje willen overnemen, ik passeer de helft van Vlaanderen. |
|
|||
|
|||
Jammer dat je geen spacegray hebt, anders had ik hem zo overgenomen
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat ze precies vragen als je binnenkomt om je reservering af te halen ? ik heb doordat het niet even niet lukte door drukte op de reserveringsite zowel met mijn prive apple ID, en zakelijke apple ID gereserveerd, eerst leek het erop dat het niet lukte, later waren ze beiden blijkbaar gelukt.
Vragen ze bij binnenkomst je reserveringsbewijs, je apple-id gecombineerd met je legitimatie ? Of vragen ze om je naam gecombineerd met legitimatie ? Dit omdat ik eventueel vriend mee wil nemen die de andere reservering ophaalt. Dan zou ik eventuel de naam van mijn zakelijke account nog kunnen aanpassen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|