//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mijn heeft 2 zwarte gereserveerd, en wil eigenlijk 1 witte, en 1 zwarte, denken jullie dat dit mogelijk is zonder al te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 16-09-14, 22:23
serial serial is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Een vriend van mijn heeft 2 zwarte gereserveerd, en wil eigenlijk 1 witte, en 1 zwarte, denken jullie dat dit mogelijk is zonder al te veel moeite ?

Die vraag zuillen ze in de store vermoedelijk ook vaker krijgen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 16-09-14, 22:40
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk bericht
Een vriend van mijn heeft 2 zwarte gereserveerd, en wil eigenlijk 1 witte, en 1 zwarte, denken jullie dat dit mogelijk is zonder al te veel moeite ?

Die vraag zuillen ze in de store vermoedelijk ook vaker krijgen.
Vorig jaar was er ook iemand die dat wilde. Maar toen mocht het niet. Ze hebben voor elke iPhone immers 1 kaartje. En dan pik jij eigenlijk de iPhone ik van iemand anders. Dus ik vrees er voor.
  #503  
Oud 16-09-14, 22:45
serial serial is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Vorig jaar was er ook iemand die dat wilde. Maar toen mocht het niet. Ze hebben voor elke iPhone immers 1 kaartje. En dan pik jij eigenlijk de iPhone ik van iemand anders. Dus ik vrees er voor.
Niet geschoten is altijd mis kan best zijn dat er in de uren ervoor enkele reserveringen niet volledig zijn opgehaald (2 ipv 1) dat heb ik eerder ook zien gebeuren.
  #504  
Oud 16-09-14, 22:52
apache4u apache4u is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Bekijk bericht
Echt he.. Lig in een deuk.
Die prijs ook..

Ik ga eens even serieus reageren, kijken wat die terug stuurt.

Edit;
Bod is inmiddels verwijderd..

Jahoor meneer reageert:
"Om dat ik er 2 heb en nooit voor de volle prijs kan verkopen he"
Haha, hij had hem eerst wel als clone staan, maar besloot denk ik dat dit beter zou verkopen? Tel nr komt overeen:
? iPhone 6 clone versie - Mobiele telefoons | Apple iPhone - Marktplaats.nl
  #505  
Oud 16-09-14, 22:58
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk bericht
Niet geschoten is altijd mis kan best zijn dat er in de uren ervoor enkele reserveringen niet volledig zijn opgehaald (2 ipv 1) dat heb ik eerder ook zien gebeuren.
Klopt, maar vorig jaar waren er ook geen reservaties die ze niet kwamen ophalen . Toen waren de overgebleven iPhones pas de volgende dag weer beschikbaar
  #506  
Oud 16-09-14, 23:00
ayfoon ayfoon is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard

Ik ben van plan vrijdag te gaan naar oberhausen. Of is Keulen beter? Wat zijn jullie ervaringen?

Btw; nog iemand interesse in een iPhone? "Handling fee" €150 neem ik hem mee en mocht je omgeving r'dam wonen wordt het thuis bezorgd

PM me maar bij interesse
__________________
Firmware 1.1.4 -> Ziphone 2.5c, NL Taalpakket + T9

Laatst gewijzigd door ayfoon; 16-09-14 om 23:25.
  #507  
Oud 16-09-14, 23:21
DutchAwesome DutchAwesome is offline
• iOS 7.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Bekijk bericht
Jongens! Hij is te koop!
In Duitsland lopen ze opeens een maand voor! Wauwie.

? Heb iPhone 6 - Mobiele telefoons | Apple iPhone - Marktplaats.nl
"Bedankt voor uw melding!
Hiermee helpt u ons Marktplaats schoon te houden. Heeft u deze advertentie per ongeluk gemeld? Geen probleem, de advertentie wordt altijd eerst bekeken door een medewerker voordat er eventueel actie wordt ondernomen."

  #508  
Oud 16-09-14, 23:30
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchAwesome Bekijk bericht
"Bedankt voor uw melding!
Hiermee helpt u ons Marktplaats schoon te houden. Heeft u deze advertentie per ongeluk gemeld? Geen probleem, de advertentie wordt altijd eerst bekeken door een medewerker voordat er eventueel actie wordt ondernomen."

Ik had nog gereageerd dat er geen hond is die daar intrapt. Laat staan een persoon.
Maar toen was Johnny stil..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2014 om 23:31 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apache4u Bekijk bericht
Haha, hij had hem eerst wel als clone staan, maar besloot denk ik dat dit beter zou verkopen? Tel nr komt overeen:
? iPhone 6 clone versie - Mobiele telefoons | Apple iPhone - Marktplaats.nl
Haha ja dat is m. Foto's precies hetzelfde!
Pagina stond nog in mn cache
  #509  
Oud 16-09-14, 23:42
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Bedrijfsnaam en btw nummer is nodig om btw terug te trekken hoor ik net ergens anders. Heb je daar al ervaring mee?
Je eigen BTW nummer (als klant zijnde) staat nagenoeg nooit op een factuur (van de leverancier). Zowel mijn fiscalist als boekhouder zeggen altijd dat enkel je bedrijfsnaam voldoende is en zelfs als dat om wat voor reden niet is gelukt, dan valt een factuur op privénaam te declareren bij je eigen bedrijf. Dat gaat al 12 jaar zonder problemen

Ik heb 1,5 jaar geleden toevallig een telefoon in Duitsland gekocht bij de Saturn en ook toen heb ik de BTW teruggekregen zonder moeite. Je moet bij buitenlandse BTW teruggaaf gebruik maken van de volgende site van de Belastingdienst: https://eubtw.belastingdienst.nl/vrca-applicant/
Het duurt helaas wel even voordat je het terugkrijgt, maar goed, beter laat dan niet


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiba Bekijk bericht
Ik heb ook een bedrijf, ik koop de telefoon niet officieel voor mijn bedrijf... Maar hoef alleen te melden dat ik een bedrijf heb met die naam en ik krijg een BTW loze factuur? Hoe werkt dit?
Dat zou ik niet weten als ik eerlijk ben. Volgens mij geldt dat alleen van business to business en niet in een winkel zoals de Apple Store. Ik zou zelf ook graag een BTW loze factuur willen, scheelt weer in de teruggaaftijd. Dus mocht je hier antwoord op hebben, dan hoor ik dat ook graag
  #510  
Oud 17-09-14, 00:52
krikkeej krikkeej is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 4
Standaard

Ik zoek nog iemand die voor mij een iphone 6plus 64gb kan meenemen!!! Tegen extra betaling weliswaar!!
  #511  
Oud 17-09-14, 03:37
wnieuwdo wnieuwdo is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb voor vrijdag een reservering voor 2 iphone 16gb spacegrijs. Helaas kan ik door ziekte deze niet halen. Wie wil ze voor mij halen. Een voor jou en de ander voor mij. Pm me maar. De reservering is tussen 11-12 in Oberhausen.

Laatst gewijzigd door wnieuwdo; 17-09-14 om 06:54.
  #512  
Oud 17-09-14, 07:14
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ayfoon Bekijk bericht
Ik ben van plan vrijdag te gaan naar oberhausen. Of is Keulen beter? Wat zijn jullie ervaringen?

Btw; nog iemand interesse in een iPhone? "Handling fee" €150 neem ik hem mee en mocht je omgeving r'dam wonen wordt het thuis bezorgd

PM me maar bij interesse
Netjes! Bedankt dat we de iphone voor 150 euro meer mogen kopen van je! Onze ervaring kost 150 euro "Handling fee"
__________________
Wie dit leest is gek.
  #513  
Oud 17-09-14, 07:58
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wnieuwdo Bekijk bericht
Ik heb voor vrijdag een reservering voor 2 iphone 16gb spacegrijs. Helaas kan ik door ziekte deze niet halen. Wie wil ze voor mij halen. Een voor jou en de ander voor mij. Pm me maar. De reservering is tussen 11-12 in Oberhausen.
Als t nou een 64 model was
  #514  
Oud 17-09-14, 08:13
jooskieffer jooskieffer is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 167
Standaard

Ik ben van plan om 04:00 snachts te vertrekken in omgeving Den Haag. Zal dan om 6 uur aankomen in overhouden. Sta ik dan nog redelijk vooraan of zijn er dan al +250 mensen?
  #515  
Oud 17-09-14, 08:15
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Vorig jaar waren en dan al meer dan 500 mensen
  #516  
Oud 17-09-14, 08:35
ayfoon ayfoon is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard

Twijfel vooral nog tussen Oberhausen en Keulen, las dat Oberhausen meestal eerder is uitverkocht..
  #517  
Oud 17-09-14, 08:37
smiba smiba is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ayfoon Bekijk bericht
Twijfel vooral nog tussen Oberhausen en Keulen, las dat Oberhausen meestal eerder is uitverkocht..

Oberhausen is wel overdekt
  #518  
Oud 17-09-14, 08:46
BB-Tjai BB-Tjai is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jooskieffer Bekijk bericht
Ik ben van plan om 04:00 snachts te vertrekken in omgeving Den Haag. Zal dan om 6 uur aankomen in overhouden. Sta ik dan nog redelijk vooraan of zijn er dan al +250 mensen?
Zeker weten 250+. Eerder richting de 1000 gezien het verkoopsucces dat iphone verwacht met de iphone 6. Ik was er twee jaar geleden met de launch van de iphone 5. Wij kwamen aan rond 23.00 uur, toen stonden er al zeker 300 man. Mijn advies: Als je gaat, ga dan beter vroeg aanwezig zijn (18.00 uur), anders heb je zeker het risico dat je met lege handen komt te staan. Dan maar iets langer wachten, dan weet je tenminste zeker dat je ook een toestel naar keuze kan meenemen
  #519  
Oud 17-09-14, 09:01
Arminiatuur Arminiatuur is offline
• iOS 10.0.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Doetinchem
Berichten: 102
Standaard

Zal Apple moeilijk doen als je later komt dan je aangegeven tijdstip tijdens de reservering?
  #520  
Oud 17-09-14, 09:38
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jooskieffer Bekijk bericht
Ik ben van plan om 04:00 snachts te vertrekken in omgeving Den Haag. Zal dan om 6 uur aankomen in overhouden. Sta ik dan nog redelijk vooraan of zijn er dan al +250 mensen?
Ik weet niet waarom die anderen die reageren zeggen +- 500, maar dat klopt langs geen kant.

Vorig jaar in Oberhausen waren er om middernacht al zo'n 1000 mensen aanwezig... Om 6 uur smorgens kregen we al bijna te horen dat ze uitverkocht waren (het was net voor 7 uur alsek mij niet vergis).

Als je op tijd wil zijn, met een goeie kans, mag je daar al om 21u30 gaan zitten (mensen die vorig jaar later waren hadden allemaal geen iPhone).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 11:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 22:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.