iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mijn heeft 2 zwarte gereserveerd, en wil eigenlijk 1 witte, en 1 zwarte, denken jullie dat dit mogelijk is zonder al te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een vriend van mijn heeft 2 zwarte gereserveerd, en wil eigenlijk 1 witte, en 1 zwarte, denken jullie dat dit mogelijk is zonder al te veel moeite ?
Die vraag zuillen ze in de store vermoedelijk ook vaker krijgen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar was er ook iemand die dat wilde. Maar toen mocht het niet. Ze hebben voor elke iPhone immers 1 kaartje. En dan pik jij eigenlijk de iPhone ik van iemand anders. Dus ik vrees er voor.
|
|
|||
|
|||
Niet geschoten is altijd mis kan best zijn dat er in de uren ervoor enkele reserveringen niet volledig zijn opgehaald (2 ipv 1) dat heb ik eerder ook zien gebeuren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
? iPhone 6 clone versie - Mobiele telefoons | Apple iPhone - Marktplaats.nl |
|
|||
|
|||
Klopt, maar vorig jaar waren er ook geen reservaties die ze niet kwamen ophalen . Toen waren de overgebleven iPhones pas de volgende dag weer beschikbaar
|
|
|||
|
|||
Ik ben van plan vrijdag te gaan naar oberhausen. Of is Keulen beter? Wat zijn jullie ervaringen?
Btw; nog iemand interesse in een iPhone? "Handling fee" €150 neem ik hem mee en mocht je omgeving r'dam wonen wordt het thuis bezorgd PM me maar bij interesse
Firmware 1.1.4 -> Ziphone 2.5c, NL Taalpakket + T9 Laatst gewijzigd door ayfoon; 17-09-14 om 00:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hiermee helpt u ons Marktplaats schoon te houden. Heeft u deze advertentie per ongeluk gemeld? Geen probleem, de advertentie wordt altijd eerst bekeken door een medewerker voordat er eventueel actie wordt ondernomen." |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar toen was Johnny stil.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2014 om 23:31 ---------- Citaat:
Pagina stond nog in mn cache |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb 1,5 jaar geleden toevallig een telefoon in Duitsland gekocht bij de Saturn en ook toen heb ik de BTW teruggekregen zonder moeite. Je moet bij buitenlandse BTW teruggaaf gebruik maken van de volgende site van de Belastingdienst: https://eubtw.belastingdienst.nl/vrca-applicant/ Het duurt helaas wel even voordat je het terugkrijgt, maar goed, beter laat dan niet Dat zou ik niet weten als ik eerlijk ben. Volgens mij geldt dat alleen van business to business en niet in een winkel zoals de Apple Store. Ik zou zelf ook graag een BTW loze factuur willen, scheelt weer in de teruggaaftijd. Dus mocht je hier antwoord op hebben, dan hoor ik dat ook graag |
|
|||
|
|||
Ik zoek nog iemand die voor mij een iphone 6plus 64gb kan meenemen!!! Tegen extra betaling weliswaar!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb voor vrijdag een reservering voor 2 iphone 16gb spacegrijs. Helaas kan ik door ziekte deze niet halen. Wie wil ze voor mij halen. Een voor jou en de ander voor mij. Pm me maar. De reservering is tussen 11-12 in Oberhausen.
Laatst gewijzigd door wnieuwdo; 17-09-14 om 07:54. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Als t nou een 64 model was
|
|
|||
|
|||
Ik ben van plan om 04:00 snachts te vertrekken in omgeving Den Haag. Zal dan om 6 uur aankomen in overhouden. Sta ik dan nog redelijk vooraan of zijn er dan al +250 mensen?
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar waren en dan al meer dan 500 mensen
|
|
|||
|
|||
Twijfel vooral nog tussen Oberhausen en Keulen, las dat Oberhausen meestal eerder is uitverkocht..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zeker weten 250+. Eerder richting de 1000 gezien het verkoopsucces dat iphone verwacht met de iphone 6. Ik was er twee jaar geleden met de launch van de iphone 5. Wij kwamen aan rond 23.00 uur, toen stonden er al zeker 300 man. Mijn advies: Als je gaat, ga dan beter vroeg aanwezig zijn (18.00 uur), anders heb je zeker het risico dat je met lege handen komt te staan. Dan maar iets langer wachten, dan weet je tenminste zeker dat je ook een toestel naar keuze kan meenemen
|
|
|||
|
|||
Zal Apple moeilijk doen als je later komt dan je aangegeven tijdstip tijdens de reservering?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vorig jaar in Oberhausen waren er om middernacht al zo'n 1000 mensen aanwezig... Om 6 uur smorgens kregen we al bijna te horen dat ze uitverkocht waren (het was net voor 7 uur alsek mij niet vergis). Als je op tijd wil zijn, met een goeie kans, mag je daar al om 21u30 gaan zitten (mensen die vorig jaar later waren hadden allemaal geen iPhone). |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|