iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben het wel met DieterV eens.. De reserveringspagina was niet duidelijk aangegeven op de Apple site.. Helaas heb ik ook geen iPhone kunnen reserveren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben het wel met DieterV eens..
De reserveringspagina was niet duidelijk aangegeven op de Apple site.. Helaas heb ik ook geen iPhone kunnen reserveren. Nu tref ik op dit forum ook mensen aan wie een 'verkeerde reservering' hebben geplaatst. Als je deze personen vraagt of ze hun 'verkeerde reservering' willen overdragen dan krijg je een antwoord van dat dat kan voor €100,- meer dan de normale prijs... belachelijk en jammer |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ben ik de enige goede (domme) ziel die maar 1 iPhone heeft gereserveerd ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de reservering staat een apple ID en vrijdag moet je je identiteitskaart laten zien en als deze 2 niet matchen..... Geen iphones! Enfin, ik denk dat het zo werkt met gereserveerde iphones. Een paar jaar geleden in londen met de iphone4 of 4S (weet het niet meer juist) werkte apple toen ook met reserveringen zoals nu, en daar was het toen alvast zoals juist uitgelegd. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik had er bijna 1 gratis mogen overnemen van iemand.
Alles geregeld, kopieën, volmacht etc, hij moest het alleen nog opsturen.. Toen kreeg die te horen dat die alsnog vrij kon krijgen, dus nu zit ik te huilen in een hoekje.. Even denken wat we nu gaan doen. Of de laatste ICE nemen, half 9 oberhausen, of Amsterdam een week later.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Yes, met overnemen bedoel ik ook niet de reservering zelf, maar gewoon het gekochte toestel daar ter plekke in Oberhausen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het kan zeker wel, twee keer de store gebeld. Ik de eerste keer in engels en mama daarna in duits. Beide tzelfde antwoord. -Kopie ID -Bevestiging reservering -Volmacht van de gene die gereserveerd heeft -Eigen ID Nu is een kopie van je ID niet het slimste, maar het kan wel. Denk niet dat veel mensen misbruik gaan maken met zo'n kopie. Ik in ieder geval niet.. Maargoed dat is voor mij in ieder geval out of the picture. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Balen man... |
|
|||
|
|||
Je moest bij de reservering een naam en achternaam doorgeven en telefoonnr. Daar zullen ze wel naar kijken denk ik.
|
|
|||
|
|||
Beim Kauf eines
neuen iPhone können wir dir sogar eine Gutschrift für dein altes iPhone geben. Iemand een idee hoeveel je krijgt voor een 5S - 16 GB? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het stond er al een paar dagen van te voren. Alle grote apple blogs zoals 9to5mac en macrumors enzo hadden het ook al aangegeven dat het dit jaar wel zou kunnen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2014 om 15:35 ---------- Nee hoor, ik heb er ook maar één gereserveerd. Leek me wel zo eerlijk, sterker, wij staan tussen 9-10 in Dusseldorf met z'n drieën, we hebben er allemaal maar één gereserveerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"Bestell dein iPhone 6 vor und lass es dir kostenfrei liefern. Oder reserviere es und hol es im Apple Store ab. Du kannst dein iPhone auch ab 19. September um 8:00 Uhr im Apple Store kaufen.*" En onderaan die pagina stond dit: "*Die Anzahl der verfügbaren Geräte ist unter Umständen begrenzt. Der Verkauf erfolgt, solange der Vorrat reicht." |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oh ja tuurlijk daar ben ik het helemaal mee eens! Ik heb 2 jaar geleden één iPhone 5 meegenomen voor iemand van het forum voor €50 extra, toen had ik er de hele nacht en ochtend voor in de rij gestaan in Oberhausen. Daar stonden toen ook mensen in de rij die aan anderen vroegen extra kaartjes mee te nemen en die werden dan of in de rij verhandeld of ze kochten er extra iPhones mee. Om maar niet te beginnen over de tientallen (dronken) Russen die hun net opgehaalde iPhones achter in de rij gingen verkopen voor 200-300 meer, puur omdat ze in de winkel al op waren.
Nu hebben we alleen voor onszelf gereserveerd. Ik moest overigens wel een nieuw AppleID aanmaken omdat mijn oude @mac.com AppleID niet werkt met het reserveringssysteem. Echt heel stom, enorm stressvol tijdens het reserveren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zie meerdere mensen praten over een milieusticker. Iemand enig idee of je een milieusticker nodig hebt voor Keulen? Ik ben van plan naar Keulen te gaan en vroeg (~21:00) in de rij te gaan staan.
Heb in 2012 zo'n milieusticker gekocht, maar betwijfel of die nog geldig is.. Update: Oh, die is dus levenslang geldig. Mooi! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
En kerels gelijk gij zijn dan nog het toppunt. Er al 2 reserveren en dan toch nog eens 2 proberen te kopen via de wachtrij. Ge zou content mogen zijn dat ge er ene hebt, en dat ge een 2e hebt waar ge wat aan verdient dat kan mij geen reet schelen. Tis inderdaad uw moeite+nafte. Maar regels zijn regels, en dat is 2 per persoon. Als gij er met 4 of potentieel 6 zou buitenkomen, en na u in de wachtrij staan er mensen die niet kunnen reserveren hebben en dan nog eens een hele nacht moeten aanschuiven hebben, hoe moeten die zich voelen? Stel u eens in hun plaats. Daarom, nogmaals, khoop dat ze die plannetjes doorhebben en dat ze er iets aan kunnen doen en hopelijk bestraffen met géén iPhone. Of gewoon 1tje. |
|
||||
|
||||
Ik had gezegd deal.
€100 terug krijgen en ook nog thuisbezorgd. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|