iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je je reservatie ergens bekijken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je je reservatie ergens bekijken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik er 20:00 - 21:00 ben, sta ik er dan vroeg genoeg?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
19:00 daar zijn, maar dat is omdat ik anders toch alleen thuis op de klok blijf kijken. Heb niets anders op de planning
|
|
||||
|
||||
Maar hoe groot is de kans dat je losse iphone kan kopen in frankfurt Vrijdag?
Ik heb geen reservering..... Maar ik ga met iemand die heeft gereserveerd... Dus hij is misschien eerder klaar dan ik :-(
|
|||
|
|||
Kans weet niemand, misschien hebben ze er maar 200 en staan er 2000 mensen. Of hebben ze er 1000 en staan er maar 100 mensen.
De kans is wel klein dat je vrijdagmiddag er eentje op kan halen though |
|
||||
|
||||
Citaat:
je gaat daar toch niet een hele nacht in de rij staan terwijl er hele dag mensen in en uit lopen met een reservering?
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 september 2014 om 14:21 ---------- hoelaat denk je te gaan? |
|
||||
|
||||
Ik heb 2 gouden 6 64 gb gereserveerd in frankrijk vrijdag mag ik er om. 2de staat is nog beschikbaar mits goede opleg zodat ik grotendeels uit de kosten ben.
Wel eerst betalen (ik deed dit vorig jaar ook zo, met een vooraf opgemaakt contractje), en liefst komen ophalen dan tenzij je in west vlaanderen woont dan wil ik hem nog komen brengen. Laatst gewijzigd door Vercamer; 15-09-14 om 16:10. |
|
||||
|
||||
toch zou ik die 6,5 uur verkiezen boven het de hele nacht in een rij staan terwijl de pleuris weer uit kan breken in de ochtend en mensen met elkaar op de vuist gaan en je niet eens zeker weet of het model wat jij wil nog op voorraad is.
|
|
|||
|
|||
mm, alleen de 16GB is nog op voorraad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb net zelf gebeld met centro oberhausen om even te polsen achter de voorraad. Hij kon me nog niks zeggen omdat ze zelf nog niks hebben binnengekregen. Heb dan gezegd hoe lang ik vorig jaar gewacht heb om vervolgens niet eens mijn gewenste model te kunnen kopen. Waarop hij nogmaals zei da hij niet kan garanderen dat dat dit jaar wel kan. Maar hij zei er toch even bij dat het "no iPhone 5S story" ging worden. Dus voor mij is het wel zeker dat er een pak meer toestellen gaan zijn.
|
|
|||
|
|||
Hoe werkt het betalen in de Apple Store eigenlijk? Kan ik gewoon met creditcard betalen? Heb ik dan ook een PIN nodig, of alleen een handtekening? Kan ik betalen met een creditcard van een ander?
|
|
||||
|
||||
Hm, dat geeft toch wel wat meer zekerheid.. Vooral met al die voorbestellingen en reserveringen er al bij.
|
|
|||
|
|||
Dat zou ik maar niet proberen in Duitsland (tenzij die andere persoon er bij is).
Het is niet uitgesloten dat men een legitimatie vraagt. Als op de legitimatie de bv. de naam Kees Kaas staat en op de kredietkaart de naam Henk Ham mag je een verhaaltje gaan verzinnen voor de Polizei (denk ik). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet hoeveel problemen dat zou opleveren? |
|
|||
|
|||
Net zelf ook even liggen rekenen. Bij de 4s waren er 600.000 preorders en 4 miljoen verkochte toestellen het eerste weekend. Bij de 5 waren er 1 miljoen preorders en 5 miljoen verkochte toestellen. Vorig jaar was er geen bericht over preorders maar wel over maar liefst 9 miljoen verkochte iPhones. Nu zijn er al 4 miljoen preorders. Dus als dat aantal nog steeds in verhouding is met vroeger zouden er toch nog wel 8 miljoen iPhones los in de verkoop zitten. En dat terwijl China niet in de eerste groep hoort dit jaar.
|
|
|||
|
|||
Nog 4 dagen!!!! Spannend!
Als je reservering hebt moet je die mail afdrukken of mag je deze ook aantonen op je telefoon? Wij zullen er donderdag rond 20u zijn |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|