iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) De mensen die gereserveerd hebben, gaan jullie echt gewoon tegen het uur dat je gereserveerd hebt? Of gaan jullie vroeger?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De mensen die gereserveerd hebben, gaan jullie echt gewoon tegen het uur dat je gereserveerd hebt? Of gaan jullie vroeger?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Maar als je die iphone zo graag wilde hebben dan weet je dat je op momnet van release of pre orders scherp moet zijn en in ieder geval een beetje op internet moet volgen hoe het gaat . Dan moet je die reserveringen toch tegen zijn gekomen en had je nu niet in de rij hoeven staan.
ik vind het juist leuk zo, leuk om te volgen en zou toch saai zijn als iedereen gewoon zijn nieuwe iphone had zonder moeite te doen.. en tuurlijk werken de apple medewerkers daar ook aan mee. als het goed is gaan ze digitale kaartjes uitdelen, ben benieuwd wanneer ze daarmee gaan beginnen en wie weet sturen ze iedereen dan wel weg en dat ze hem later kunnen ophalen en daarmee mee door gaan tot het op is... als ze daar vandaag al mee beginnen slaap iedereen vanavond gewoon in zijn eigen bedje ipv voor de deur van het winkelcentrum succes in de rij in ieder geval
|
|||
|
|||
Volgens de Store willen ze de reserveringen wat spreiden over de dag , daarom geven ze je een richtuur mee... Als je vroeger wil zal dat wel lukken, alleen zal iedereen vroeger willen en zal het dus druk zijn en zullen de medewerkers misschien wat zuurder kijken naar jou
|
|
||||
|
||||
Vroeger heeft geen nut lijkt me; waarom zouden ze anders een beperkt aantal reserveringen per tijdvak doen
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Degene die de 6 plus kopen en nog nooit een 5.5 gehad hebbe, vele gaan die verpatsen want die is echt groot ze.
Ik heb hier een 5.5 g pro van lg en dan is de iPhone plus nog wat langer, uhm. Als je er dan nog een hoes rond doet haha, nog wat groter. Toestel is ook zwaar als je die constant met 1 hand vast houd. Met 1 hand bediene met hoes aan ik kreeg er kramp van. Ik heb de lg g3 5.5 gehad; dat toestel was veel beter, kleiner en lichter en dus beter handteerbaar. In de broekzak; dan moet je zoals mij grote zakke hebben . Doordat de 6 plus nog wat groter is...... En wie geen hoes zal rond doen; de g pro slierde sneller uit mijn hand zeg, geen hoes rond ook en pats, scherm kapot. |
|
|||
|
|||
Aan diegene van het forum die er al staan, kom maar op met die updates!
Komen er al Apple medewerkers buiten een kijkje nemen, Wat zeggen ze? Zijn er nu 2 rijen? .... ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben alvast nie van plan om terug 10 uren staan aan te schuiven en dan hore zegge tis op.
|
|
||||
|
||||
Ik vertrek morgen vroeg op tijd. Kan de reservering tussen 9 en 10 afhalen. Beter te vroeg vertrekken, dan te laat aankomen door file of zo.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Verdomme he ik zit hier opt werk constant deze pagina te refreshen.... zalig gewoon die spanning
En gewoon zo *** dak er niet kan bij zijn. |
|
|||
|
|||
Geen Apple medewerkers. 1 vrouw als Security die regelmatig de andere kant opkijkt als er iemand tussen de rij gaat staan. 1 rij allemaal naast elkaar. Geen dranghekken. En nu ongeveer 60/70 man. Zonder dranghekken gaat dit weer een iPhone 5 situatie worden. Echt al zeker 10 mensen die gewoon tussen de rij gaan staan en niemand die er wat van zegt. Naast mij stonden 7 stoeltjes, heel de nacht leeg. Daarnet komen ze dan aan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niemand die daar op reageert ofzo? Vorig jaar heb ik er ene teruggetrokken die bij het "aanschuiven voor de kaartjes" omstreeks 7uur gewoon enkele plaatsen probeerde voor te steken. In het begin van de nacht zat die zo'n 5 plaatsen achter mij, plots stond hij er al 3 voor mij
Niet dat het uitmaakte toen. Ik zou toch even die security erbij halen ofzo. Ik vind het niet kunnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij welke sta je? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar nogmaals, is dit bij oberhausen?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|