iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die al aanwezig is in Keulen of Düsseldorf die ons van updates kan voorzien?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand die al aanwezig is in Keulen of Düsseldorf die ons van updates kan voorzien?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ge moet al zin hebben om nog te willen vertrekken na deze middag.... Als ge er nu 12uur op voorhand staat en toch met lege handen naar huis moet, da moet toch steken denk ik... Ik stond er maar zo'n 5uurtjes vorig jaar, dus zo erg was dat niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
WTF, waarom staan al die gasten er?
Hebben er dan zoveel dat reserveringssysteem gemist? Snap er weinig tot niks van
|
|||
|
|||
Ik mag toch wel hopen dat iedere store toch wel meer als 600 iPhones op voorraad heeft. Amsterdam had er vorig jaar 1500 op voorraad. Amsterdam is wel een grotere winkel tov van Oberhausen, Keulen en Dusseldorf maar ik verwacht toch wel dat elke van deze 3 winkels 1000 iPhones op voorraad heeft.
|
|
|||
|
|||
Dusseldorf is wel nie ver van mijn deur, slechts 2u30 maar rijden maarja, weer die miserie e; hoeveel man gaat daar tegen vanavond laat staan e en hoeveel losse toestellen,ppff.
Ooit zal er een dag komen e dat er een andere speler op de markt zal komen, die ook hun eigen toestel en besturingssysteem zal hebben en die zo de concurrentie zal aan gaan en tzal snel gedaan zijn dan mee hunne zever ze bij Apple. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
5C hadden ze er genoeg. |
|
|||
|
|||
Las juist verhalen dat vorig jaar in Keulen mensen na 08.00 nog in de rij aansloten en er nog een iPhone hadden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Van apfeltalk.de :
In einem Gespräch mit einem Apple Mitarbeiter schätzt er das es ca. 50 iPhone Plus Geräte geben wird. Wie een 6+ wil (en geen reservatie heeft) is er al aan voor de moeite!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Foto van 11.00
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het moet een bedrijf zijn zoals Apple. Apple heeft echte concurrentie nodig en dringend, dat het gedaan is mee hunne zever die ze ieder jaar opnieuw opvoeren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is het adres wat ik moet invoeren @tomtom toch?
Centroallee 1000, 46047 Oberhausen Of is er een andere? Ik ben er rond 18:00, moet dat goed gaan denk je, DieterV, als de de rij ziet? |
|
|||
|
|||
Even een update? Hoe veel mensen staan er inmiddels in oberhausen?
|
|
|||
|
|||
Apple-medewerkers doen geen uitspraken over de grootte van de voorraad.
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|