iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Goh, een portie gezond verstand lijkt me voldoende om dat te voorspellen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goh, een portie gezond verstand lijkt me voldoende om dat te voorspellen...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik wil vanavond rond 19u/20u aanrijden naar Oberhausen zou ik dan nog op tijd zijn?
Kan eventueel iemand meenemen, kom uit Bladel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand nog tips voor de Apple Store in Dusseldorf? Morgenmiddag tussen 12:00 - 13:00 mijn reserving ophalen.
|
|
|||
|
|||
misschien ernaast ofwel gewoon de andere kant van de ingang...
dat zal zeker wel aangeduid staan en anders kan je altijd security vragen die daar rondlopen met toch 6 man |
|
|||
|
|||
Ik heb een reservering van 8.00-9.00 en mijn vriendin van 10.00-11.00 uur, in Oberhausen. Ik denk dat ik zorg dat ik er om 7.00 uur ben, dan krijg ik nog wat mee van de 'openingsceremonie' en hopelijk krijgen we allebei onze iPhones al mee, anders moeten we 2x aansluiten...
|
|
|||
|
|||
Waar hebben de mensen geparkeerd die al in de wachtrij staan, waar kan je het beste parkeren?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Op de gratis parking van CentrO met 14.000 plaatsen lijkt mij wel goed
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn er een stuk minder gemaakt en een groot deel is al gereserveerd... Vorig jaar waren er maar een paar gouden iPhones.
|
|||
|
|||
Joh als er nu al zoveel man staat hoef je echt niet rond 8u daar aan te komen lijkt mij. Het risico is dan zo groot dat je de hele nacht voor jan *** staat. Met ook nog niet te vergeten dat de apple store pas om 8u open gaat en jij met 600 man voor je zeker pas enkele uren later aan de beurt bent.
Ik zou gewoon naar MTZ Sulzbach rijden vannacht als je toch graag wil. |
|
|||
|
|||
Die 2e keer in de rij schuiven wij ook wel aan hoor kan de vrouw daarna lekker shoppen
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of contant kunt betalen in de Apple Store?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe snel groeit de rij heren in oberhausen?
Mijn plannetje gaat dus mislukken. Wou er rond 5 uur zijn, lekker wat eten daar en dan rustig aansluiten. We skippen dat eten maar😜 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ga ook zo vertrekken! Hoe is het weer trouwens zie regenachtig weer in OB
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|