iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) ja sta oberhausen ja ook 64 en 128 van beide modellen is drama wat een gezeik weer dit zeg zit er sterk over te denken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ja sta oberhausen ja
ook 64 en 128 van beide modellen is drama wat een gezeik weer dit zeg zit er sterk over te denken om weer naar huis te gaan maar |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hmm, wat een domper zeg... misschien toch maar thuisblijven dan
|
|||
|
|||
Jongens, relax...
Postgeschiedenis van VoltrefferVick:
Spoiler
Ik wacht wel even tot "DieterV" het bericht bevestigd. Edit: alhoewel bevestiging niet nodig is, Apple lost sowieso al geen woord over de voorraad... Geloof er dus niks van |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is de rij op het moment ongeveer? Zit te twijfelen om vroeger heen te gaan
|
|
|||
|
|||
Als je een reservering hebt hoef je je toch geen zorgen te maken.
|
|
|||
|
|||
Wie weet waar het op het moment het rustigst is en waar het naar verwachting morgen het rustigst zal zijn? In Oberhausen, Keulen of Düsseldorf?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo kort mogelijk: Apple medewerker zei de ze deze drukte niet hadden verwacht zo vroeg. Er is Security op komst en ze houden nu alles goed in het oog. Er komt als ik het goed heb gehoord een soort reservatiesysteem. Waar je naam op staat en een nummer. In de avond laten ze beide modellen zien, waarop je mag zeggen welk model je wil. En dan geven ze een indicatie over of je dat model mag verwachten of dat het nipt zal zijn. Ze geven dit jaar ook veel uitleg over de iPhone en ios8 om de costumer experience te verhogen. Dus het is niet binnenlopen en kopen. Je gaat veel uitleg krijgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik mij goed herinner op het dak daarvan waar je een soort terras had
Vanaf morgen zal hij hier ook vaak tevoorschijn komen, met kaartjes, uiteraard. |
|
|||
|
|||
TomdeBoer TomdeBoer is offline
Laatste activiteit: 14 oktober 2013 10:43 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wow zoveel al?
Maak eens een fotootje als je wilt Hier een filmpje van 11u vandaag: https://www.youtube.com/watch?v=kQ9VeLUNs6M |
|
|||
|
|||
http://twitter.com/DietVdb/status/51...814720/photo/1
En dan staat het deel tegen de muur er nog niet op. |
|
|||
|
|||
Haha bizar, de gekte wordt met het jaar erger.
Gelukkig heb ik gereserveerd, wacht even de ervaringen morgenochtend af of die reserveringen goed zijn gegaan. |
|
|||
|
|||
Stekezot; ze gaan maar morgen om 8uur ofzo open?
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|