iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Common sense. Pffff. Voorheen kon je voor een abonnement ook zo in een kort rijtje aansluiten. ja sorry, ben moeilijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hahahaha, ik ben ook zenuwachtig en ik ga zelfs niet o_O
****ing apple |
|
|||
|
|||
Kan je trouwens pinnen daar in Oberhausen? Of alleen creditcard/cash?
|
|
|||
|
|||
Een tijd geleden was er op macrumors een artikel dat zei dat voor elke plus er 2 normale waren. Ze gaan heus niet alles in preorder zetten. 50 plussen zou dan 100 normale iPhones betekenen dat geloof ik nooit. Dat is zelfs maar de helft van de 5s lancering vorig jaar.
|
|
||||
|
||||
Foto"s graag
|
|
|||
|
|||
'Foxconn maakt 140.000 iPhone 6 Plus- en 400.000 iPhone 6-stuks per dag' - Tablets en telefoons - Nieuws - Tweakers
de voorraad zal wel zo slecht niet zijn zeker? niet vergeten dat ze ook al bevestigd hebben dat het geen "iPhone-5S-fiasco" zou zijn. dus: meer toestellen geproduceerd dan vorig jaar, en géén china in de eerste wave.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hebbe ze der zoveel daar? Als ge uit belgie komt moet ge der tol voor betalen om tot dara te rijden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sowieso komen daar maar weinig NLérs die wel allemaal in Oberhausen zijn. Maar ik geef geen garanties |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed, ik ga voor de 6 en heb gereserveerd, dus mij maakt het niet uit. Ik zal iig niet raar staan te kijken als er weinig 6+-en zijn.
|
|||
|
|||
Ik denk dat de Marktplaats prijzen van de Plus straks ook niet normaal meer worden
|
|
||||
|
||||
Rij is aan het groeien mensen
Eerste bus met Russen is net aangekomen Nadat ze eerst in de Burger king hebben huisgehouden, zijn ze nu aangesloten in de rij en uiteraard is de eerste vechtpartij uitgebroken Werd gelukkig wel snel in de kiem gesmoord door Apple mensen |
|
|||
|
|||
Hmmm, reserveren kan niet meer. Wat denken jullie? Als ik aanstaande maandag naar Oberhausen rijd, zou ik dan gewoon een paar van die dingen kunnen meenemen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zou zelf gewoon zaterdagochtend gaan
Zorg je dat je er om 07:00 staat. In het ergste geval hebben ze niks en kan je een dagje shoppen in Oberhausen. En anders van de week even de berichten afwachten over leveringen |
|
|||
|
|||
Hoeveel mensen staat er nu @OB?
|
|
||||
|
||||
Ik schat inmiddels een kleine 600
|
|
|||
|
|||
hmm, never mind.. zie al dat het helemaal niks gaat worden.. dan toch maar gewoon thuis blijven en volgende week in NL aanschaffen....
|
|||
|
|||
600??? 2 uur terug waren het er 80 volgens Dieter. Klopt dat wel?
|
|
|||
|
|||
Iemand die een update heeft vanuit Dusseldorf?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|