iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Lol, het gaat daar weer een drama van jewelste worden! Gelukkig heb ik 2 reservaties....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lol, het gaat daar weer een drama van jewelste worden!
Gelukkig heb ik 2 reservaties. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Haha precies ik heb er ook 2. Gewoon half uur van te voren aanwezig.
|
|
||||
|
||||
Gelukkig heb ik er 4 ...... 😉
Oeps dat mag eigenlijk niet😃 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo wat als je 2 uur voor je reserverings tijd er bent. Ben echt benieuwd hoe dat zal gaan met die reserveringen.
|
|
|||
|
|||
Hi!
Wij zitten in de rij bij de Apple Store in Oberhausen. We denken dat er rond de 80 man staan. Morgenvroeg komen ze met iPhone 6 en de Iphone 6 plus langs in de rij om je te laten beslissen. Omdat niemand natuurlijk de iPhone nog gezien heeft en de iPhone 6 Plus toch misschien te groot vind. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik switch naar Parijs... Schijnt vele malen beter te zijn!
|
|
||||
|
||||
Zullen we daar wat op zetten
|
|
|||
|
|||
Als ik nu rondkijk is er niet veel meer bijgekomen. Nog steeds rond de 150/160. Maar ik zou zo snel mogelijk komen. Heb immers geen idee over de stock die ze hebben en hoeveel man er nog gaat bijkomen voor 6 uur
|
|
|||
|
|||
80 valt me mee, als ik er ben zullen het er wel 100 - 130 zijn. tot zo!
|
|
|||
|
|||
Guys,
keep us updated please.. want wil 8u vertrekken, maar als het nagenoeg zeker is dat er te weinig voorraad is kom ik niet
|
|||
|
|||
Ik denk dat het verstandig is om zaterdag te gaan voor de mensen die niet hebben gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Ik snap echt niet wat ik me moet voorstellen voor de mensen die gereserveerd hebben. Die hoeven blijkbaar niet in de rij te staan? Kunnen die gewoon langslopen? Worden ze opgepikt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mensen die gereserveerd hebbe die gaan ze nie achter 1000 kampeerders gaan steken e en laten wachten. Dan zouden hun uren gedoe al helemaal niet kloppen. |
|
|||
|
|||
Nu al zoveel mensen in de rij, tegenwoordig moet je 48 uur van je voren in rij gaan staan om fatsoenlijk iPhone te kunnen bemachtigen, te gek voor woorden!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|