iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick Ik schat inmiddels een kleine 600 Dat klopt niet zijn er ongeveer 150 Ik weet niet waar je heb leren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Negeer die voltreffer eens , die was vanmorgen al aant trollen
DieterV kan je wel vertrouwen. |
|
|||
|
|||
Als iemand morgen een iPhone 6 plus voor me heeft, ik bied je een mooi extra bedrag! PM me...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik schrok wel even zeg. Dank voor de info ,zie jullie zo! Nog tips voor vermaak in de rij? Telefoon zal een keer leeg zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de rest een comfortabel stoeletje, iPad met films/series. Lijkt mij voldoende Die Voltreffer staat daar ook helemaal niet, die komt iedereen wat opjutten trolls heb je overal, misschien wordt hij wel de opvolger van Tom de Boer |
|
|||
|
|||
Had daarnet mss een iets overdreven schatting. Volgens omstaanders hier zouden we nu aan ongeveer 160 zitten en daarnet aan 130. Voltreffer = volzever
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Persoonlijk denk ik dat de iPhone 6 Plus beperkt op voorraad is en de iPhone 6 ruim op voorraad is voor zowel preorders als losse verkoop. Ik vertrek rond middernacht naar Dusseldorf, lijkt mij de verstandigste keuze.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enkel 's morgens voor de uitdeling van de kaartjes moest alles weg en moest je rijen beginnen vormen en mooi aansluiten. Citaat:
Ik denk idd dat Oberhausen overroepen is. Tis gewoon heel makkelijk om er te geraken (net naast de afrit) en 14.000 parkeerplaatsen die trouwens gratis zijn... Twas overal miserie, maar bvb in Parijs (Opéra) werden er wel een heel pak iPhones verkocht, zou zelfs durven zeggen meer dan Oberhausen.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben ook benieuwd naar de losse verkoop en of ik nog 1 van de reservering van kleur kan veranderen als de voorraad voldoende is. |
|
|||
|
|||
Kan iemand een foto maken van de huidige situatie?
Thanks! |
|
|||
|
|||
Kan iemand VoltrefferVick niet bannen van dit topic? Roept alleen maar onrustzaaiende dingen, betwijfel of hij uberhaupt aanwezig is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand die weet hoeveel mensen er op dit moment in Dusseldorf staan en kan evt. een foto maken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=pj5ENxMS7dQ Nog weinig volk als da beeld klopt. Wel zotten ze, manman. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|