iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondanks dat ik zelf niet ga is het gewoon leuk om te lezen. "Hoeveel man staan er?" "is er wel genoeg voorraad?" "ben ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ondanks dat ik zelf niet ga is het gewoon leuk om te lezen.
"Hoeveel man staan er?" "is er wel genoeg voorraad?" "ben ik wel optijd?" etc etc etc Spanning spanning en nog eens spanning.
|
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee vanaf wanneer ze eigenlijk te bestellen/af te halen zijn bij NL'se Apple Store?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hm, ik denk dat als je hem gelijk besteld zodra de store online (niemand weet hoelaat, maar zal rond 00:01 ofzoiets zijn) is dat je hem een dag erna misschien wel in huis kan hebben. Dus 27 September. Kan natuurlijk ook zijn dat het 3-4 weken gaat worden. Geen idee hoe het zit met die online voorraad. Dixons belooft 26 september thuisbezorgd, gaat vannacht ook vanaf 00:01 preorders aannemen. Plus dat je daar 3 jaar garantie hebt ipv 1 jaar. En als je naar de Applestore in Amsterdam wil dan raad ik je aan om 's ochtends vroeg te gaan, rond een uur of 4/5. Avond daarvoor kan natuurlijk ook al. Laatst gewijzigd door marijn65; 18-09-14 om 19:07. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
3 jaar garantie , dan zitten we al op iphone 7s ☺️
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Om het overzicht te houden berichten over de iPhone kopen in Nederland in het desbetreffende forum te houden.
Iemand al in Keulen geweest? Ik kan het toetel ophalen tussen 8 en 9. Ik zal rond 6u vertrekken vanuit Heerlen. Ik neem aan dat ik gewoon tussen 8 en 9 het toestel heb. |
|
|||
|
|||
Zijn juist aangekomen!
Ruwe optelsom: 300-350 personen in oberhausen voor ons. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voor de gene die al in Oberhausen zijn, is er bekend of het mogelijk is om je reservering eerder op te halen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lekker stressen, was met iemand aant afspreken om een toestel mee te nemen en plots kreeg ik geen antwoord meer en is die niet meer online gekomen sinds gisteren...........
dit is niet gezond ^_^ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dusseldorf Prachtig, staat 85 man hier. Net geteld
|
|
|||
|
|||
Neenee, iemand ging ene voor mij meenemen ik hoor em niemeer nu .....
|
|
|||
|
|||
Voor mij ook ene
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2014 om 18:55 ---------- nen Plus 128 gig Space Gray |
|
|||
|
|||
Jammer joh! Ik ken het gevoel!
|
|
|||
|
|||
Smiba, waar sta je geparkeerd?
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|