iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Onderweg naar Düsseldorf! Binnen 2u daar....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Onderweg naar Düsseldorf! Binnen 2u daar.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is er daar Wi-Fi?
|
|
|||
|
|||
Dusseldorf? Nee
|
|
|||
|
|||
smiba, heb jij een vignet gekocht?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik had ergens gelezen dat je ook met Paypal kon betalen in de Duitse Apple Store, is dit juist?
|
|
|||
|
|||
Lijkt me heel sterk, zou er maar niet van uitgaan.
|
|
|||
|
|||
regent het ginder ?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij staan er hekken voor de reservaties.. Er staat daar niemand
|
|
|||
|
|||
toch maar afgezien van vertrek vanavond na alle berichtgevingen..denk dat ik zaterdagochtend ga om dan dagje te shoppen met vrouwtje.. en dan meteen kijken of ze er nog 2 hebben liggen..
succes voor diegene die gaan!
|
||||
|
||||
Citaat:
Lijkt mij dat als er even veel apple medewerkers zijn als bij de iphone 5(s) dat de "normale" rij langzamer zal gaan omdat er steeds reserveringen doorheen komen. Pfff moet er toch niet aan denken om daar de hele nacht te staan. Staan er inmiddels al hekken zodat er geen iphone5-chaos kan ontstaan?
|
||||
|
||||
Ja, tijden vielen weg
|
|||
|
|||
Er staan hekken ja ook een 2 de rij hekken voor reservering
|
|
|||
|
|||
Het is hier bijna gezellig. Konen soms mensen langs die ineens een gesprek beginnen, prachtig
|
|
|||
|
|||
Nog veel volk bijgekomen smiba?
|
|
||||
|
||||
Is het druk in Dusseldorf?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is het nu druk bij de Apple Store Dusseldorf? En had je daarvoor een milieusticker voor nodig? Ik krijg te lezen dat er nu ongeveer 500 man daar al in de rij staan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|