iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou kunnen inderdaad. Werd verder niet toegelicht. Zou wel cool zijn als ze nog bijhouden of het reserverende appleid ook de iPhone registreert, maar dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zou kunnen inderdaad. Werd verder niet toegelicht. Zou wel cool zijn als ze nog bijhouden of het reserverende appleid ook de iPhone registreert, maar dat zal niet natuurlijk
Wel blij dat ik een reservering heb. Sjongejonge, in een bed slapen en dan morgen zo langs die honderden lui in de rij lopen.. Apart
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jaa inderdaad ik ben er om 15:00 zullen er dan nog veel mensen zijn? |
|
|||
|
|||
Ik heb sowieso 1 reservering voor 2 iPhones voor morgenmiddag in Dusseldorf, ben stiekem nog wel beetje benieuwd waarom je met een Apple ID moest reserveren als je naam en e-mail ook voldoende blijkt te zijn.
Hopelijk kan ik samen met een vriend morgen 4 iPhones meenemen, en zijn er rond de middag nog een aantal over. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders wordt ik booos Slaaplekker, ik duik er ook in
|
||||
|
||||
Nu in dusseldorf. Al sinds 21u30. Staat hier in totaal maar ongeveer 200man.
Ongeveer 100personen voor mij... Zal wel een iPhone 6 kunnen kopen hoop ik |
|
|||
|
|||
Wat als je je tijdslot niet haalt? Zou je bij de volgende slot kunnen aansluiten?
|
|
|||
|
|||
Mensen die ik ken vertrekken rond 3u richting Düsseldorf dus komen aan rond 5u. Zal dit hen lukken om er 1 te bemachtigen. Ik sta zelf aan oberhausen
|
|
||||
|
||||
De 6 zal wel lukken. 6+ zal wel uitverkocht zijn na de eerste 30-40 mensen in de rij.
|
|
|||
|
|||
In oberhausen gaan ze al inventariseren om te kijken welke iPhone je wilt. Zodat er geen mensen heel de nacht voor niks in de regen moeten wachten. En om 05:00-05:30 starten ze met het uitdelen van de tickets.
|
|
||||
|
||||
Laatste en dan ga ik ook maar s slapen: dr is (in ieder geval) 1 Australische Apple store die pas om 10:00 open gaat voor mensen zonder reservering.
Advies van een Apple man daar: ga om 00:01 online kijken (morgenavond) want dan komen er weer reserveringen vrij. Geen idee of dat in Duitsland ook zo zal zijn, maar het proberen waard. |
|
|||
|
|||
Hoe is de situatie nu in Düsseldorf??
|
|
|||
|
|||
Security manager (zonder verificatie en ze was niet van Apple) zegt tegen de laatste 50 mensen in de rij van Oberhausen: ga naar huis, er zullen geen iphone meer zijn, ik heb je gewaarschuwd blabla. Ik ben 20 minuten geleden aangekomen en achter mij staan nu 20 mensen, voor mij denk ik 700+ man.
|
|
||||
|
||||
Dus ik
Kom Over uurtje aan in Oberhausen. IK MAAK GEEN KANS? :-( |
|
|||
|
|||
Denk het niet maar je weet nooit. Staat hier echt overvol. Maar wil weten hoe het is Düsseldorf zit zodat ik mensen kan laten weten of het nog de moeite is naar daar af te zakken! Alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
Dusseldorf is best wel rustig, 250 mensen gok ik
|
|
||||
|
||||
Wie is in dusseldorf???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In oberhausen komen ze net zeggen dat de laatste mensen in de rij geen kans meer maken op eender welke iPhone 6! 😔
|
|
|||
|
|||
Oberhausen:
Wie niet bij de eerste 20 staat en een iphone+ wil, kan al beter naar huis gaan! Iphone+ was al in het eerste vak uitverkocht! Voor de mensen met reservaties: apple medewerkers hebben juist gezegd dat je deze de ganse dag kan komen afhalen, ongeacht welk tijdslot je hebt! |
|
|||
|
|||
Brrrrr wat is het koud!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|