iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Met het reserveringsysteem kan je dit toch moeilijk een fiasco noemen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met het reserveringsysteem kan je dit toch moeilijk een fiasco noemen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Inderdaad. Eerder eigenwijs.
|
|
|||
|
|||
Medewerkers nemen de tijd voor je... Ga m'n tijdsvenster niet redden zo, nog 12 voor me in de reserveringsrij, dus nog even geduld!
|
|
|||
|
|||
Dus nu nog afreizen heeft geen zin meer?? oberhausen & dusseldorf?
|
|
|||
|
|||
Blijft een gok, vorig jaar was ik om 16.00 uur in Oberhausen en was het mazzel had er eentje van de laatste 5. Maar goed dat was vorig jaar
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat feel als je 12uur of langer in de kou en regen hebt gezeten om uiteindelijk toch geen enkele 6+ te kunnen bemachtigen
|
|
|||
|
|||
OMW to Germany Oberhausen we gaan het zelf maar eens bekijken daar in dat appel winkeltje. Misschien zijn er nog wel 2 zesjes haha
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Saturn bijv. Lees dat mensen daar ook ophaalafspraken hebben voor vandaag. Misschien ligt daar nog iets |
|
||||
|
||||
graag update
|
|
||||
|
||||
mannen, heb de eerste kaartjes weer binnen
alle varianten aanwezig De plus heb ik over klein uurtje Ik zit weer op bekende plek boven. Dit jaar kaartje + ijsje naar keuze |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dusseldorf uitverkocht!!!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2014 om 09:21 ---------- Wut. Alles? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij satun en mediamarkt kaan je ook reserveren in de
|
|
|||
|
|||
Tombdeboer, waar zit je? Heb je ook iphone 6, 64 goud? En wat vraag je ervoor?
|
|
||||
|
||||
hahahahhaahahahaa..
Goed gedaan Affinity! |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|