iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Mja, zo kan je het ook bekijken. Misschien hoopte Apple van de rijen af te zijn. Dat denk ik niet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand die mij kan helpen. Ik ga rond half 5-5 uur rijden richting duitsland. Beter dusseldorf? Koln of oberhausen?!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je "laat" vertrekt zou ik eigenlijk Oberhausen vermijden
Hoewel het daar wel goed geregeld is, makkelijk bereikbaar en makkelijk parkeren... |
|
|||
|
|||
Ben nu onderweg naar Duitsland, word het oberhausen of Düsseldorf? Weet iemand hoe veel mensen daar staan?
|
|
|||
|
|||
Wie gaat naar Düsseldorf of wie staat er al?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand hier al in Düsseldorf?
|
|
|||
|
|||
Zou de voorraad in Düsseldorf dan zoveel kleiner zijn dan in Oberhausen gezien het aantal mensen in de rij of is dit niet te voorspellen?
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk kleiner, maar is ook niet te voorspellen.
|
|
|||
|
|||
Dit is nog erger dan de 5 / 5S launch qua drukte.
Blij dat ze pre order deden. |
|
|||
|
|||
De rij staat nu al verder dan waar wij vorig jaar aansloten rond 23u30.
Ik vermoed wel dat ze niet tussen dranghekken zitten zoals vorig jaar in het begin van de rij. https://twitter.com/iphoned/status/512600072606203904 |
|
|||
|
|||
Moest er iemand een foto kunnen nemen van de 'Pick up' rij, als die er al is/aangeduid staat, that would be great !
|
|
|||
|
|||
Nog 50 minuten en we zijn in Düsseldorf, ik laat het weren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wie wil een plekje vrijhouden voor mij in de rij tegen een kleine vergoeding? Kost je 0,0 moeite.
|
|
|||
|
|||
Geen paniek jongens.
De 'rijen' zijn nu gewoon allemaal mensen die achter elkaar zitten... Straks zullen ze die wel herschikken met hekkens en dan heb je wss het eerste vak wel vol en het tweede de helft mss. |
|
||||
|
||||
Oeh, ik was van plan om laat in de avond in de rij te gaan staan maar dit is best ontmoedigend. Geen Oberhausen dan..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2014 om 16:10 ---------- Zou je misschien een foto van de rij kunnen maken als je er bent! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|