iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er 1 kunnen reserveren, ga ik zo ophalen. 20 uur in de rij gestaan gister zonder Resultaat. Uiteindelijk via een telefoonwinkel zelfde toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb er 1 kunnen reserveren, ga ik zo ophalen. 20 uur in de rij gestaan gister zonder Resultaat. Uiteindelijk via een telefoonwinkel zelfde toestel 950.- gekocht. Wordt nu geruild.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sluit ik net aan in de losae verkoop rij en ondertussen gereserveerd..mooi, ik ga er weer uit haha
|
|||
|
|||
Ik sta nu in opéra-sénart... Zo'n 40 mensen in de rij hier...
|
|
|||
|
|||
Nice! Kan er vandaag 1 ophalen!
Thnx voor de tip! |
|
|||
|
|||
evne opnieuw vragen
Laatst gewijzigd door PaultjeV; 20-09-14 om 12:56. |
|
|||
|
|||
Haha waarom mis ik toch steeds die reserverings pagina! Even een vraagje, was de iPhone 6 plus 64GB ook verkrijgbaar vannacht? Niet dat ik er veel aan heb want dan voelt het nog irritanter dat ik het gemist heb maarja
|
|
|||
|
|||
Drukte valt reuze mee..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om 10:13 ---------- Jij bent er al dus?!
|
|||
|
|||
Hebben jullie ook geen bevestigings mail gehad?
|
|
||||
|
||||
Iemand uit Amsterdam die vandaag nog naar de Apple Store gaat en mij voor de normale prijs een iPhone 6 Siliconenhoesje (zwart) kan meenemen?
Siliconenhoesje voor iPhone 6 - zwart - Apple Store (Nederland) |
|
|||
|
|||
Reserveringspagina doet het nog voor Oberhausen. Jammer dat ik dit jaar oversla. Beter geregeld dit jaar! Marijn65 goede reis en veel plezier ermee straks!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch nog 1 kunnen bemachtigen. Veel pech gehad dit jaar, maar krijg er iets leuks voor terug Stuur wel even een fotootje straks |
|
|||
|
|||
Dit scherm zag ik ook na reservering.
Maar zowel ik als een vriend met wie ik ga hebben geen bevestiging in de mail gehad. Echter, als ik nogmaals wil reserveren dan krijg ik de melding dat dit voor vandaag niet meer mogelijk is omdat ik al een reservering heb staan. Dus zal wel goed zitten! |
|
|||
|
|||
Leuk !!
|
|
|||
|
|||
Klopt..nog max 10 man voor me.. ze riepen net wel om dat 6+ helemaal uitverkocht is.. sta gelukkig in reserveringsrij
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zit wel snor. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2014 om 10:24 ---------- Citaat:
Ik neem over 30 minjes de trein, ben rond kwart voor 1 bij centrO. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Schande! Daar hoort mail van Apple niet thuis! |
|
|||
|
|||
Het is dus beperkt tot 1 per persoon?
|
|
|||
|
|||
heb 10 minuten geleden nog 2x iphone 6 16 spacegrey kunnen reserveren
vriend van me zegt dat de link niet meer werkt |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone kopen in duitsland | RubiksKjoeb | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 14-10-11 23:55 |
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? | iMario | iPhone Apps | 46 | 11-09-08 09:57 |
iphone kopen in duitsland | relax-kerris | Archief | 1 | 26-05-08 22:49 |
|
|