//

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat?

iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Was ook lichtjes aan het twijfelen door de iets betere specs van de plus. Maar die valt zeker af. heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 10-09-14, 20:36
Iphonefan123 Iphonefan123 is offline
• iOS 6.1.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Was ook lichtjes aan het twijfelen door de iets betere specs van de plus. Maar die valt zeker af. heb hier op papier even uitgetekend hoe groot elk model is tov de 5S. En dat plus model geraakt gewoon niet in mijn broekzak. Als ik die op straat even met 1 hand wil bedienen ligt die gewoon meteen op de grond. En uiteindelijk valt het verschil in specs toch mee. De ppi van de vorige iphones zijn meer dan genoeg voor mij. ik zie echt geen pixels meer. En de optische beeldstabilisatie is jammer, maar zeker geen dealbreaker om voor de plus te kiezen. Ook de batterij van de iphone 5s was voor mij voldoende, dus ik zal het zeker ok vinden met de iphone 6. verder heb ik begrepen dat de hoeveelheid RAM net hetzelfde is en dan de kleinere iphone een iets beter contrast heeft op het scherm. Dan is het mij die extra voetafdruk en extra 100 euro zeker niet waard. De iphones zullen in de winkel zeker verkrijgbaar zijn. Er is maar een beperkte hoeveelheid beschikbaar voor online verkoop.
Ja precies zo denk ik eigenlijk ook wel. Ik denk dat het voor mij ook de 6 gaat worden. Jammer dat Apple niet gewoon 2 identieke telefoons hadden gemaakt qua hardware maarja
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 10-09-14, 20:37
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Ga er die dag 6 ophalen 1 voor mij 1 voor mijn vrouw, 2 zijn verkocht en heb er nog 2 voor mensen die niet uren in de rij willen staan, mocht je interesse hebben stuur me een pb
  #163  
Oud 10-09-14, 20:51
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Ga er die dag 6 ophalen 1 voor mij 1 voor mijn vrouw, 2 zijn verkocht en heb er nog 2 voor mensen die niet uren in de rij willen staan, mocht je interesse hebben stuur me een pb
Waarschijnlijk zit er wel weer een limiet op zoals vorig jaar..
Anders gaan handelaren er tientallen halen om weer door te verkopen met een redelijk winstbedrag..
  #164  
Oud 10-09-14, 20:54
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

We gaan met 2 vrienden en ik erbij is totaal 3 man 2 stuks per persoon is 6
  #165  
Oud 10-09-14, 21:16
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
We gaan met 2 vrienden en ik erbij is totaal 3 man 2 stuks per persoon is 6
Ahaa op die manier. Zag t niet in je berichtje staan
  #166  
Oud 10-09-14, 21:41
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Als ik om 10 uur s'avonds in die rij sta, denken jullie dat ik dan gegarandeerd ben voor een nieuwe iPhone de volgende dag? ik ga naar Dusseldorf.
  #167  
Oud 10-09-14, 21:46
ron73 ron73 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 49
Standaard Extra iPhone meenemen

Hallo,

Ik zou dit jaar voor het eerst naar Duitsland gaan voor de release van de nieuwe iPhone, maar op 19 september gaat me dat helaas niet lukken. Is er iemand die er 1 extra mee kan nemen, natuurlijk tegen een vergoeding? Dan graag een persoonlijk bericht.

Omgeving Zwolle-Deventer-Enschede.
  #168  
Oud 10-09-14, 21:56
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Als ik om 10 uur s'avonds in die rij sta, denken jullie dat ik dan gegarandeerd ben voor een nieuwe iPhone de volgende dag? ik ga naar Dusseldorf.
Denk dat je een aardige kans maakt als je donderdag avond al om 22:00 in de rij aansluit
  #169  
Oud 10-09-14, 22:12
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphonefan123 Bekijk bericht
Ja precies zo denk ik eigenlijk ook wel. Ik denk dat het voor mij ook de 6 gaat worden. Jammer dat Apple niet gewoon 2 identieke telefoons hadden gemaakt qua hardware maarja
Ik denk dat de 6 mss zelfs iets beter zal zijn voor bepaalde tasks omdat die niet zoveel pixels moet aansturen. En vooral: het is geen belachelijk zicht om te staan bellen met een tablet tegen je oor. Snap best dat sommige mensen liever met dat groter scherm werken. Maar er mee bellen blijft toch echt grappig.
  #170  
Oud 11-09-14, 07:22
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Wij vertrekken met 3-4 mensen oberhausen op donderdagavond al ja ik wil een nacht en dag niet meer meemaken zoals vorig jaar met de 5s. Wat een ramp was me dat toen... :s
Ik ga voor de 6+ 64gb space grey
  #171  
Oud 11-09-14, 08:35
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Hebben jullie dit artikel al gelezen? Geen idee of ze dat voor duitsland ook invoeren, maar dan is het wel iets om rekening mee te houden voor jullie.

Apple aims to make buying an iPhone 6 easier at its stores with new digital queue system

Apple aims to make buying an iPhone 6 easier at its stores with new digital queue system | 9to5Mac
  #172  
Oud 11-09-14, 09:12
takie takie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 4
Standaard

Iemand uit de buurt van Den Haag die richting Oberhausen gaat of wil gaan? Wil zelf ook rijden als er betalende mensen mee gaan ;-)
  #173  
Oud 11-09-14, 09:21
DutchAwesome DutchAwesome is offline
• iOS 7.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Hebben jullie dit artikel al gelezen? Geen idee of ze dat voor duitsland ook invoeren, maar dan is het wel iets om rekening mee te houden voor jullie.

Apple aims to make buying an iPhone 6 easier at its stores with new digital queue system

Apple aims to make buying an iPhone 6 easier at its stores with new digital queue system | 9to5Mac
Aan de reacties te lezen zal dit waarschijnlijk alleen in de US zijn.
Ik ga zelf vanuit Drenthe, wie mee wil PM me maar!
  #174  
Oud 11-09-14, 09:44
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchAwesome Bekijk bericht
Aan de reacties te lezen zal dit waarschijnlijk alleen in de US zijn.
En waar baseer je dat op, omdat de reacties allemaal in het Engels geschreven zijn?
__________________
Wie dit leest is gek.
  #175  
Oud 11-09-14, 09:52
joffrey19 joffrey19 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Echt veel veranderd er niet. Je moet nog steeds de hele nacht in de rij staan voordat je een digitale queplaats krijgt.

Beter zou zijn, dat ze online een dag van te voren inschrijfmomenten op de website creeëren, zodat je normaal kan slapen en een dag later naar binnen kan.
  #176  
Oud 11-09-14, 11:37
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Iemand uit de omgeving van Amsterdam die de mogelijkheid heeft eentje extra mee te nemen tegen betaling? PM
  #177  
Oud 11-09-14, 11:57
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joffrey19 Bekijk bericht
Echt veel veranderd er niet. Je moet nog steeds de hele nacht in de rij staan voordat je een digitale queplaats krijgt.

Beter zou zijn, dat ze online een dag van te voren inschrijfmomenten op de website creeëren, zodat je normaal kan slapen en een dag later naar binnen kan.
dat zou ik nou prima oplossing vinden

Alleen ik heb ergens wel het idee dat Apple het maar al te mooi vindt al die debielen die er al een avond van te voren staan
Die ze vervolgens al klappend na een nacht in de kou de winkel kunnen binnen halen
  #178  
Oud 11-09-14, 11:58
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

wie wil er een meenemen voor mij? Ik bied € 100,-- ''handling fee'' extra

PM please
  #179  
Oud 11-09-14, 12:10
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Wie heeft er vorig jaar een iPhone 5s kunnen bemachtigen in Oberhausen. Ik stond om 00:00 in de rij en was kansloos. Hoe laat stonden jullie er?

Waren er afgelopen jaar ook dranghekken in Keulen en Dusseldorf of was het daar weer rennen zoals in 2012 bij de iPhone 5.
  #180  
Oud 11-09-14, 12:46
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BrmmG Bekijk bericht
Wie heeft er vorig jaar een iPhone 5s kunnen bemachtigen in Oberhausen. Ik stond om 00:00 in de rij en was kansloos. Hoe laat stonden jullie er?

Waren er afgelopen jaar ook dranghekken in Keulen en Dusseldorf of was het daar weer rennen zoals in 2012 bij de iPhone 5.
Wij hebben toen 8 iphone5S kunnen bemachtigen(we waren met 4).
Ik denk dat we toen daar waren om 21.30
Vorig jaar was al wel op voorhand aangekondigd dat er schaarste ging zijn!
Dit jaar zullen er weer veel meer iphones zijn op de launch aangezien er geen schaarste is aangekondigd en aangezien de iphone6 en + al in productie is van juli!
Ik gok dat het gaat zijn zoals met launch van de iphone5 : mensen die de dag zelf smiddags kwamen aanschuiven hadden er zelfs nog!
Iphones voor iedereen en de wachtrijen hopelijk zo goed georganiseerd als vorig jaar = iedereen blij
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 11:02
Iphone kopen in duitsland RubiksKjoeb Koopinformatie Rest Europa 1 14-10-11 22:55
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 08:57
iphone kopen in duitsland relax-kerris Archief 1 26-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.